Kétlem, hogy elfekve hagyná motoros a plexit, ha már van.
Pár napot menetem szélvédő nélkül, ötven-hatvan (km/h) fölött nagyon zavaró a hiánya. Ezen a típuson, ami ugye XV535 -ös, egyenes felsőtesttel ül az ember, amit nagyon tud tolni a menetszél. Komfortosabb az utazás amikor a bogarak a plexin koppannak és nem az arcon.
Arról nem is beszélve öltözteti a gépet. Nemrég rendeltem, vettem 26k+10 a konzolok, a XVI ker. Csömöri úton. ennél olcsóbbat nem tudok.
Gerjent megcéloztam péntek reggel indulással, jó lenne eső nélkül vasárnap délelőttig.
Szia Jogo!
Azért írtam, hogy "ideiglenesen"! Lustaság fél egészség!
A test csak biztosításnak van, mert a szabályzónak van külön negatív kivezetése! Ha csak a kanócon lóg, akkor is van töltés, míg el nem hagyom!
Ha elszenesedett a vezeték szigetelése, az is tud vezetni, és még nem csinál zárlatot, csak melegszik. De lehet, hogy kikaptál kettő selejtes terméket, előfordulhat ilyen is....
Sajnos a gyári hűtőbordába téve melegedett túl. Mind a kettő. Igen pont belepasszol. Igen csak a vezették köteg jól el van bújtatva. És jó a töltés is az aksin. Tehát nemigen zárlatos ott.
Bocs, most olvasom a töltésed hosszabb leírását, valamiért eddig nem láttam.Az a véleményem, hogy a kínai cucc, amit abban említesz, az nem ér semmit a Virago gyári hűtőbordája nélkül, szerintem az abba passzol bele. Hűtés nélkül persze, hogy lefüstöl a feszültségszabályzó, hisz szinte állandóan zárlatközeli állapotban dolgozik. Valahol van egy gyári házam, majd megkeresem, és megnézem, szerintem abba kell az általad említett háromezer forintos cuccot bele csavarozni, és úgy már megfelelő a hűtése. De ennyi szar után szerintem mindenképpen vizsgáld meg te is a vezetékeket a korbácsban, mert ha összeégett, nem győzöd cserélgetni az állórészt is, meg a szabályzót is.
Igen. Az aksinál 13,8 nagyobb fordulaton. Amikor még jó volt a feszültség szabályozó és nem olvadt össze az állórész és fesszab csatlakozó. 4-5 km után. A zsír új Ebay-es fesszab. Az allórész is zsír új. Az aksi egy hónapos. Váltóáram 16-46 V között. Fehér vezetékek között ,5 ohm ellenállás. Test felé semmi. Egyik szálon sem. Tehát látszólag MINDEN JÓ. Mégis melegszik. Van itthon még e-bay es fesszab. Tartalék. Rátettem. 1 perc után megfoghatatlan forró kisebb fordulaton.
A másik motoromon most kellett állórészt cseréltetnem, mert a gyári csatlakozótól kb 10 cm-re össze voltak égve a vezetékek, a korbácson belül. Azt nem is mondom, hogy így adta vissza a szerelő, ha megyek vele pár kilométert, megint lehet kivenni a blokkot, mert leég az új állórész. No, ez vitte a fesszabályzót is mindjárt.
Pár napot menetem szélvédő nélkül, ötven-hatvan (km/h) fölött nagyon zavaró a hiánya. Ezen a típuson, ami ugye XV535 -ös, egyenes felsőtesttel ül az ember, amit nagyon tud tolni a menetszél. Komfortosabb az utazás amikor a bogarak a plexin koppannak és nem az arcon.
Arról nem is beszélve öltözteti a gépet. Nemrég rendeltem, vettem 26k+10 a konzolok, a XVI ker. Csömöri úton. ennél olcsóbbat nem tudok.
Gerjent megcéloztam péntek reggel indulással, jó lenne eső nélkül vasárnap délelőttig.