Nekem is ez volt az első és egyetlen műszaki hiba a Katanán. Másikat venni reménytelen vállalkozás volt. Szerintem ugyan oda vitte a szerelő tekercseltetni és hamar meg is lett.
Jó kis sztori. Nálam is így kezdődött. Nem indul mert aksi gyenge nincs töltés. Fesszabályzó csere. Az is tönkre megy. Ellenállás, feszültség méregetés után, állórész csere, + keeway fesszabályzó. Egy darabig megy. Majd megint nincs töltés. Megint méregetés. Na ez is kaput. Végül is az eredeti fesszabályozót most elküldtem tekercselésre ide http://generatortekercs.hu/ Végülis félárú mint egy új. Ezalatt persze motorozás nuku.
Szia
A céget ugyan nem ismerem. Viszont jómagam tekercseltettem. Mivel az általam nagyra becsült szerelő ezt javasolta.
Bocsó Ferinek Hívják és itt nálunk szerelő. Viszont ő is valahol Pesten tekercseltette. S azóta is jól működik. (Le is kopogom)
Két éve "ügyesen" leégettem egy pár tekercset . Én voltam a hülye és nem a motor. Kánikulában, felpakolva, két személlyel kicsit siettem. Több órán át húztam neki 5-6 ezres fordulaton. (Ez a fordulat már közel van a poros sávhoz.) S utána egy pár héttel egyszer csak nem indult lemerült az aksi. Tolásra ugyan könnyen indult
Kiderült, hogy keveset töltött a generátor.
Tehát állőrész ki, BP-re fel. Majd motor össze és kész.
No azért nem volt ilyen egyszerű. Legalább egy hónapot vártam mire vissza került hozzám az állórész. Így a szezonomból kieset ez az idő.
Sziasztok. Még mindig a generátor. Nem jött be az e-bayos. Ugyanaz a hiba jött elő. Mi a véleményetek erről. Mármint a cégről?http://www.electrexworld.co.uk... Vagy tekercseltessem meg a régit?
Sziasztok!
Szeretném a véleményeteket kérni egy nekem nagyon tetsző motorról, nevezetesen egy 1985-ben gyártott, 750-es Yamaha Virago-ról.
A tulaj szerint, aki egy lengyel fickó a motorban 36 ezer kilóméter van.
A motor nagyon megtetszett, meg is venném, no de mégis csak 33 éves. Mindjárt egy képet is felteszek.
Kérlek osszátok meg velem a tapasztalataitokat.
Köszönettel:
Fraksinus
"Halálos motorbaleset történt Bajna és Tát között a 1119-es úton "
Rossz hír. Két motoros frontális ütközése.
Pár hete felújított gyors útszakasz, így már Táttól Héregig ( kb. 25 km ) nagyon jól motorozható. A hétvégéken rengetegen járnak arra, sajnos egyre több a baleset. Ma a héregi szerpentinen egy szembejövő kocsi, kb. 1 méterrel az én sávomban vágta le a balkanyarját. Szerencsére ki tudtam védeni.
Nehogy felkapd a vizet, nem is komolyan mondtam.
De az a két Harley azé' má' valami... csak képet nem nyit meg a sportmotor. Értem már az útitervedben a kicsikhez igazított tempót. Aztán melyikkel döngetsz? netán az ezehatossal? a veterán kézváltós ezerkettessel?
Inkabb nem mondok semmit erre a betegre kerestem magam odat hozzaszolasra... :) En augusztus fele fogok majd ra erni szerintem. ^^ A koruli idopontban benne leszek valszeg. :))
Üdv Zolo
Az rendben van , hogy betegre kerested magad odaát, és most a jól megérdemelt nyugdíjas éveidet töltöd, de mi, kiskeresetűek a nyáron elhasználjuk azt a kevéske szabinkat, tehát szeptemberre már alig jut. Bár nem reménytelen a helyzet.
Jövő hét végén a Robinzon szigetek /Szécsény/ kínál ottalvós motoros célpontot.
Július 20-21 kicsit közelebb, pestiek pestkörnyékieknek Vecsés
Augusztus 23-26 között szelidi tó, XXVII. Pirates rock motoros rendezvény. Hirtelenjében ezek. mind sátrazós, lerészegedős, ottalvós...
Az a te 4-500 km. ed már fél európára kiterjedhet, de az sokszáz euró
Ötödik éve gurul alattam Continentá.l Kb. 35 ezer kilométer. Nem tudok rosszat mondani. Elől vietnami Conti' hátul taivani. Kopásálló, jól bírja az utat meg néha a satuzást. Nyáron 2,8-3 bar (elől kevesebb) télen 2 bar-ral biztonságos nekem. A múlt héten az elsőm csak úgy leeresztett, még teljesen lapossal elmentem az első levegőig persze óvatosan, de volt ahol egyenesben ötvennel is. Hogy érdekesebb legyen szakadó esőben... Na ott a szervízben derült ki, a szelep levált a belsőről, tehát kuka úgy ahogy van. Veszteni valóm már nincs, irány haza úgy laposan. otthon pár perc alatt leszereltem a villáról, alaposan lemostam, autóval elvittem egy gumiszerelőhöz. Aholis közölték, motorgumiszelőjük most éppen nincs, de van ebbe való belső. Megvettem. otthon nekiálltam, kb egy órai munkával óvatosan kicseréltem a régi belsőt az újra magam. Majd nemsokára megint leveszem mert ugye a centírozást jobb, ha szakember csinálja, de vidáman motorozgatok, és az összes költségem megállt 2200 frintnál, ennyi volt a belső. Előtte Metzeler volt elől hátul, az tudott érdekesen sasszézni esőben... Általában egyformán használom az első-hátsó fékéket+ motorfék ugye meg sebesség fokozat visszakapcs. Kímélem a gumikat ha lehet. Jó, néha belefér egy kis drift a kavicsos úton, de csak olykor...
Szervusztok .
Egy oldallal arrébb olvastam feszültségszabályzó problémáról . A gyári nekem is rossz volt mikor megvettem az 535-öt , Keeway ( ha jól emlékszem cruiser ) szabályzót tettem fel helyette egy hármas savállóból készült közdarab segítségével ,mert nem passzolt az eredeti helyére . Nem kell hozzá külön hűtőborda . Egyébként érdemes mindig felkapcsolt villannyal közlekedni ,kíméli a fesszabályzót , mivel ezek shunt szabályzók . Azt a teljesítményt amit nem használunk el a fesszabályzónak kell hővé alakítania .
Tudtok jó gumit ajánlani ? Continental CM2-t ajánlotta itt valaki régebben ,mondván esőben is tapad mint a radír ,tapad a lópikulát ,még száraz úton sem .
Nyomathatnank valamit augusztus vege fele. Addigra mindenki szabadda teszi magat. Nem sokat. Egy 400-500kmt. Atlag tempo meg igazodunk a kicsikhez. Azert a 90et remelem also hangon mindenki tudja tartani... Ott alvos is lehet akar. Satrazos pokrocos a foldre. Ilyesmibe siman benne vagyok. :D
A céget ugyan nem ismerem. Viszont jómagam tekercseltettem. Mivel az általam nagyra becsült szerelő ezt javasolta.
Bocsó Ferinek Hívják és itt nálunk szerelő. Viszont ő is valahol Pesten tekercseltette. S azóta is jól működik. (Le is kopogom)
Két éve "ügyesen" leégettem egy pár tekercset . Én voltam a hülye és nem a motor. Kánikulában, felpakolva, két személlyel kicsit siettem. Több órán át húztam neki 5-6 ezres fordulaton. (Ez a fordulat már közel van a poros sávhoz.) S utána egy pár héttel egyszer csak nem indult lemerült az aksi. Tolásra ugyan könnyen indult
Kiderült, hogy keveset töltött a generátor.
Tehát állőrész ki, BP-re fel. Majd motor össze és kész.
No azért nem volt ilyen egyszerű. Legalább egy hónapot vártam mire vissza került hozzám az állórész. Így a szezonomból kieset ez az idő.
Szeretném a véleményeteket kérni egy nekem nagyon tetsző motorról, nevezetesen egy 1985-ben gyártott, 750-es Yamaha Virago-ról.
A tulaj szerint, aki egy lengyel fickó a motorban 36 ezer kilóméter van.
A motor nagyon megtetszett, meg is venném, no de mégis csak 33 éves. Mindjárt egy képet is felteszek.
Kérlek osszátok meg velem a tapasztalataitokat.
Köszönettel:
Fraksinus
Kit érdekelne? És ki az ki el is jönne?
Rossz hír. Két motoros frontális ütközése.
Pár hete felújított gyors útszakasz, így már Táttól Héregig ( kb. 25 km ) nagyon jól motorozható. A hétvégéken rengetegen járnak arra, sajnos egyre több a baleset. Ma a héregi szerpentinen egy szembejövő kocsi, kb. 1 méterrel az én sávomban vágta le a balkanyarját. Szerencsére ki tudtam védeni.
De az a két Harley azé' má' valami... csak képet nem nyit meg a sportmotor. Értem már az útitervedben a kicsikhez igazított tempót. Aztán melyikkel döngetsz? netán az ezehatossal? a veterán kézváltós ezerkettessel?
Az rendben van , hogy betegre kerested magad odaát, és most a jól megérdemelt nyugdíjas éveidet töltöd, de mi, kiskeresetűek a nyáron elhasználjuk azt a kevéske szabinkat, tehát szeptemberre már alig jut. Bár nem reménytelen a helyzet.
Jövő hét végén a Robinzon szigetek /Szécsény/ kínál ottalvós motoros célpontot.
Július 20-21 kicsit közelebb, pestiek pestkörnyékieknek Vecsés
Augusztus 23-26 között szelidi tó, XXVII. Pirates rock motoros rendezvény. Hirtelenjében ezek. mind sátrazós, lerészegedős, ottalvós...
Az a te 4-500 km. ed már fél európára kiterjedhet, de az sokszáz euró
Annyira nem rossz ám a Conti sem . Száraz úton 30 fok fölött azért tapad egy kicsit .
Egy oldallal arrébb olvastam feszültségszabályzó problémáról . A gyári nekem is rossz volt mikor megvettem az 535-öt , Keeway ( ha jól emlékszem cruiser ) szabályzót tettem fel helyette egy hármas savállóból készült közdarab segítségével ,mert nem passzolt az eredeti helyére . Nem kell hozzá külön hűtőborda . Egyébként érdemes mindig felkapcsolt villannyal közlekedni ,kíméli a fesszabályzót , mivel ezek shunt szabályzók . Azt a teljesítményt amit nem használunk el a fesszabályzónak kell hővé alakítania .
Tudtok jó gumit ajánlani ? Continental CM2-t ajánlotta itt valaki régebben ,mondván esőben is tapad mint a radír ,tapad a lópikulát ,még száraz úton sem .
Üdv.: Gyula