Köszönöm a gyors választ! Annyi kérdésem van Magyarországon hol kapok alkatrészt 250-es 1993 kiadásúhoz alkatrészeket? Mert neten csak 1995 utánikat találok és úgy tudom a Virgácsoknál igen is számít mikor adták ki mert csomószor változtattak rajta.
A vezermulanc nyulasat nezd meg eloszor. Nezd meg a feszitot mennyire van kint azaz mennyit tudna meg tolni. Ha jol emlekszem akkor racsnis a feszito. A vegerol leveszed a csavart majd kihuzod a ruggokat es leveszed a feszitot majd nezed mennyit jon ki . Ha semmit akkor a lanc csere ha van meg utja akkor valoszinuleg a feszito nem ugrott a kovetkezo ricnibe. Ezt nezd meg eloszor. Amikor a ruggokat kivetted egy vekony csavarhuzot behelyezve finoman told meg a dugattyut elore. Ha hallasz egy klikket akkor valoszibuleg elcsendesul.
Elsofeken a betetek kopofelulete ne legyen 1-1.5 mm-nel kevesebb. Ferde kopasnal becsaphat ha csak a vastag reszt latod mig a masik oldalt mar fem a femen csikorog. Kivenni a beteteket par perc es szemrevetelezessel eldontod mennyi van meg benne.
Gyari betetnel a kopo felulet kozepen van felosztva. Ez a vagat nem er el a fem feluletig es ha a vagat eltunik (vagy meg elotte) akkor csere. De mivel szinte senki nem hasznal gyari betetet ezt valoszinuleg nem fogod latni. Utangyartok hasznalnak kulombozo jelzest vagy semmit. http://www.motorcycleinstitute...
Sajnos én tökhülye vagyok a felsoroltakhoz. A Brigi okostelójáról a héten valamikor megkereslek(onnan már sikerült ilyesmin beszélnünk) természetesen figyelembe véve az időeltolódást. Vezetékes cucc már nincs.
Ha az lesz a baj 250-es 1993-as kiadáshoz honnan vegyek vezérlőműláncot? Illetve a használati utasítás említ olyat hogy az elsőféknél van valami kopásjelző ami alapján meg tudom nézni mennyire van elkopva a fék. Pontosan mit nézzek? mert nem jöttem nagyon még rá :(
Szia! Ez a videó megy az újabb nem.
Meg hallgattam és szerintem vezermulanc. Nem 100% de nagyon úgy hallatszik. Ütemes csilingelő hang de nem Ütemes a motor fordulattal. Azaz kicsit ki ki hagy majd sűrűbb picit majd újra ki ki hagy. Ez a lánc csapkodó hangja. De mondom így videón keresztül nem 100%.
Ugylátom joe55 döntöt gavallér módjára, hát urnak születni kell.
jeszenszki.tibor@upc mail.hu ide kérnék egy posta címet és mailban küldöm a számlaszámot ahová az utalást kérem az összeget postával megtoldva amit majd megírok
Szia Józsi! Lenne egy két kérdésem! Kalmival ma beszéltem és vállalná a tűszelep cseréket a Magnán, de nem tudja megoldani a szinkronizálást utána(ha kell egyáltalán). Szóval az lenne a kérdés, hogy kell e szinkron egy ilyen beavatkozás után? A másik dolog a Katana. Ha nagyon vájtfülűsködöm, vezérműlánchangot(szerintem) hallok hosszabb állás utáni beindításkor az olajnyomás teljes felépüléséig. 75000km környékén jár az öreg vas. Cserélni kéne már? Vagy elég feszítőt? Fogalmam sincs mit tegyek vele. Van valami gyári csereintervallum? Ha kellenek adatok, akkor írom őket. Előre is köszi ha időt szánsz a válaszokra!
Elsofeken a betetek kopofelulete ne legyen 1-1.5 mm-nel kevesebb. Ferde kopasnal becsaphat ha csak a vastag reszt latod mig a masik oldalt mar fem a femen csikorog. Kivenni a beteteket par perc es szemrevetelezessel eldontod mennyi van meg benne.
Gyari betetnel a kopo felulet kozepen van felosztva. Ez a vagat nem er el a fem feluletig es ha a vagat eltunik (vagy meg elotte) akkor csere. De mivel szinte senki nem hasznal gyari betetet ezt valoszinuleg nem fogod latni. Utangyartok hasznalnak kulombozo jelzest vagy semmit.
http://www.motorcycleinstitute...
Nincs mit. Szerencsére nincs gond a motorral, csak szeretek bütykölni és amit tudok magam megcsinálni.
Meg hallgattam és szerintem vezermulanc. Nem 100% de nagyon úgy hallatszik. Ütemes csilingelő hang de nem Ütemes a motor fordulattal. Azaz kicsit ki ki hagy majd sűrűbb picit majd újra ki ki hagy. Ez a lánc csapkodó hangja. De mondom így videón keresztül nem 100%.
Vagy ha van vezetékes telefonod akkor azon fel tudlak hivni.
jeszenszki.tibor@upc mail.hu ide kérnék egy posta címet és mailban küldöm a számlaszámot ahová az utalást kérem az összeget postával megtoldva amit majd megírok
Természetesen a Tiéd a teszter, írtad hogy a másik fele nálad van de nem tudod használni, mivel az egyik tönkrement. Hátha majd találok én is.....
Eladtam a motorom magán jellegű problémék miatt. Ami maradt azt itt eladnám beszerzési áron a virágosoknak.
Mentem a környéken, de fáztam!!!
Hiába a bőr ruha alá öltözés.
Mégis hideg van............,,,!!!!