Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Most regisztráltam, de már régóta olvaslak benneteket. Idén márciusban vettem egy Virágót. 535-ös 1991-es gyártású. Kb 1000 km-et mentem vele. Tegnap indítanék, de csak berreg. Tudtam az aksi gyenge. Ma kiveszem és mit látok? Tök üres. De tényleg egy gramm sav sincs benne. Ahogy olvasom itt, lehet hogy a feszültség szabályozó a ludas? Az már ki van cserélve. Egy nem gyári cucc van az ülés alatt. Hogy tudok ennek utánanézni? Vagy Jól gondolom. ? Egyáltalán.
Szia,

valahogy így:
Köszönöm, akkor azt cserélem (már ha megtalálom végre, tán az órák alatt?) RC51! Lehet élek a lehetőséggel, melyik nap hívhatlak?
Sziasztok.
Szerintetek a Virago felirat mellett a kicsi deknin hogy nézne ki ez a matrica?
A "Feszültségszabályzó" meghalt, és széjjelfőzi az akkut , kiégeti az összes izzót és esetleg a gyújtóelektronikát is tönkre teszi.!!
Mindenféleképpen a töltést ellenőrizni. Hívj fel ha gondolod és elmagyarazom lépésről lépésre.
Érzésem szerint a fesszabalyzo nem szabályoz.
Sziasztok!

Nem tudom emlékeztek-e a múltkori beírásomra, amikor is fura szagra lettem figyelmes túra közben. Túra után leállítottam a gépet, másnap nem indult és végül kiderült, hogy teljesen elforrt az aksi savam.

Ott tart a történet, hogy vettem új aksit, indul a gép, viszont rámértem és alapjáraton 17 volt a töltés, ami szerintem nagyon sok. Hogyan tovább?
Szia Istvan,
Bontottal mostanaban 1100-es Viragot? Meg mindig vevo lennek egy olajszuro haz fedelre.
Meg keresek kormanykiemelot egyenes kormannyal vagy kormanyhoz.
Koszi elore is!
Szia! A cica mica a reglapon vörös! Sajna kedvelt sport az óra tekerés kis hazánkban, de németben is előfordul állítolag. Itthon a kereskedő behoz egy tréler használt autót aztán mikor már van a telepen 4-5 akkor jön a laptopos ember és fiatalodik a számláló!
Szomorúan hallom. Csörögj rám ha van időd.
Biztos, hogy volt már téma, de lehet javítani valamit az 535-ös első fékének hatásfokán?
Sziasztok!
Vasárnap Tápiószelén motoros börze lesz!
Akit érdekel guruljon ara.....
Hát brumi, 16 évesen sárga cicamicának lenni nem egyszerű eset. ( a reglapodon ez van.)
De komolyra fordítva: nem akarok a válladra borulva zokogni, el tudom képzelni nem könnyű egy ilyen döntést meghozni.
Egyszercsak végleg elbúcsúzni a kedvenctől. Hát együtt érzek veled.
Magam is böngészem a használtautó kínálatot, hát sok pénzért már kapsz is 500.000 km-ről 200.000-ra visszatekertet...
Szia!! Ez végleges leszállás lesz. Sajna autot csak akkor tudok venni ha a motort sikerűl eladnom, mert kell pótlásnak az ára. Addig az autó vétel tárgytalan és nem Voyagert akarok amúgy sem. DE köszi a segítség.
Aztaqrva! Brumikám, nem kicsit sajnálom! Akkor ez végleges leszállás a 2 kerékről? Nemrég volt egy 2,8 as Voyager eladó a környezetemben. Rákérdezzek?
Szia! Sajnos csere nem jöhet szóba mert autót kell vennem. Ha komolyan érdekel akkor privátban megbeszélhetjük. 20-997-1930
Szia!
lehet hogy engem érdekel!
Mennyiért adnád??
Csere esetleg? Érdekel?
Üdv Tamás!
Szia! Esetleg a jó virgácsod helyett egy fiatalabb xvs dragstar nem érdekel?? Eladó lett a motorom mert családi okok miatt vennem kell egy nagyobb autót???

Bárki mást akit esetleg érdekel szivesen állok rendelkezésre tájékoztatás címen.
Sziasztok,
Egyenes kormányt tennék a motorra. Kinek van vele tapasztalata, mire kell figyelni?
Ha valaki tudna adni méreteket, megköszönném. Olyasmiben gondlokodom mint ZenÉsz vagy Viccctor gépe volt. Vagy ha van valakinek elfekvőben...
Köszi szépen előre is.
Nem olcsó :)
Minket is érdekelne!
udv szume

hivd ezt a szamot 06703525376

most csinaltam egyet meg emlekszek az arakra
Írtam Neked.
Sziasztok, Tudja valaki esetleg, mennyi lehet egy 750-es blokk felújítása?
Meg próbára tégy fel egy másik CDI-t. Lehet, hogy nem szabályozza az előgyújtást.