Pontosan nem tudom de gondolom a hatóságok hatásköre bővül. Itt ahol lakom kicsit befelhosodott és ennyi történt, már süt a nap (péntek 6pm). Az iskolák bezártak itt mert komolyabbra számítottak. Haitin nagy balhé volt. Most éppen daytona felett jár. Holnap meglatjuk mik a károk.
Örülök hogy érdeklődtök.
Szia! Nincs ok az aggodalomra ide nem jön. A hurrikán most miamiba kopogott be majd a parton észak felé veszi az irányt. Mi a másik oldalon vagyunk floridanak itt csak a széle csap majd sok esővel. Egyébként iszonyú mennyiségű energia van a hurrikanban.
Ezt most nem tudtam megnyitni, de amit 09 30,-án felraktál azt igen. Próbálkozzál! Kuplungbehúzás, fordulatszám emelés, sebességbe rakás, változik e bármi is? Azért ezek a gépek elég zajos masinák. Ha eddig nem volt, most meg van, zaj amit hallasz, akkor lehet baj. Mennyire küldted meg a spurival? Egyébként nem sokat oszthat szorozhat a spuri, hiszen azt a benzinbe öntötted. Motorolajszint, használati idő, futott km.? Na! Válasz helyett kaptál egy csomó kérdést. Hátha RC51 is meghallgatja! Akkor szakvéleményt kapsz.
Az itthoni utakon asszem nincs létjogosultsága az efféle kemény pöcsűségnek. Bár ezt én akkor sem a motoron szeretném bizonyítani, ha vasalódeszka simaságúak lennének az útjaink! Maradjunk annyiban, hogy meg vagyok döbbenve a látvány miatt. Azt hittem a II. vh. után ilyen rugózás nélküli gépek már nem készültek!
Sziasztok. Tanácsot szeretnék tőletek kérni.
Írtam még régebben hogy hogy kiszedtem a gyertyát és ahol a szikra keletkezik ott szép barna de a gyertya teteje tiszta korom. Ahogy javasoltátok tettem bele spurit. 10literhez 20 ml ami rá volt írva az útmutatóra.
Pár 10km után éreztem is hogy haraposabb lett a motor. Mintha kicserélték volna.
De most jön a de.
Az egyik lámpánál megállva furcsa hangot hallottam alapjáraton. Kicsit kopogó hangot de csak alapjáraton hallani.
Fel is vettem videóra. Én a videón is hallom azt a furcsa csörömpölős hangot? Nagy lehet a baj?
Tedd fel a fotót légyszíves de engem konkrétan bukócső érdekel .
Ma megint olyan idő van ,hogy csak a "A kemény pöcsű hard core emberek " motoroznak,hogy RC51-et idézzem.
Üdv! Volna egy csomagtartóm XV 750-re eladó. Hátul trepnis, 2 oldalt tartó, két bőrtáska volt hozzárögzítve, hogy távol tartsa a keréktől. Fém, feketére fújva 5000-ért, ha valakit érdekelne, csinálok fotót is, ha kell.
Nem akartalak megijeszteni de tenyleg komolynak tunik. Remelem nem de nekem fotengelyesnek tunik bar az hamar kezdeti stadiumbol nagyon hangos stadiumba tud lepni. Azaz 50km alatt teljesen le lehet irni a motort. Jo lenne hallani mert amit en mondok az fotengely csere es ahhoz komplett blokk szetszereles kell. Szelep nem lehet mert az mindig szol nem csak terhelesen vagy motorfeknel. Probalj egy videot feltenni ide lehetoleg jo minosegut jo hanggal.
Sziasztok van a motoromban valami rendellenes hang, ami egyszerűen az agyamra megy xv 535.Inditáskor szép motorhang egyenletes alapjárat, ahogy kell! Malyd amikor odahúzom neki a gázt ,akkor valami olyan hang, mint amit m istván írt le, mintha két fémdarab finoman összekoccanna. Valami Tatatatata majd ismét gázadás és ujra Tatatatata tatatata ha pedig megyek vele és lassîtok pl lámpánál és visszaváltok,lassu fordulaton újra! A szerelő aztmondta vezérműlánc. Oké csere 60 000 km van benne megérhetett a cserére .Vatta új eredeti japán lánc betéve.Jövök haza kb 15 km lassítok a körforgalomnál és újra csak tatatatata tatatata fémes valam összeverődő hang. Azt mondta a szerelő,hogy ez már nem lánc hang nem vészes ne törődjek vele motorozzak! dehát eddíg nem volt ez a hang és zavar nagyon! Volt valakinek hasonló gondja? Egyébként mintha a hengerfejek,vagy a karburátor környékirül jönne ez a hang.
Jól látod. Merev rugózás. A kemény pöcsű hard core emberek szeretik. Mai napig. Sőt amikor egy kutyacsontot szerel a ruggok helyére és csodálkozik hogy szét esik a motorja én csak röhögök.
Akkor ezért tűnt minden motorozás olyan lassúnak a filmen! Vigyáztak a fogtöméseikre meg a heréikre a sztárok. Egyébként ritka nagy csalódás volt nekem a "szelíd motorosok". Komoly erőfeszítésbe került végignézni. Valószínűleg túl sokat vártam tőle a híre miatt, hiszen gyerekkoromban ódákat zengtek róla.
Lehet,hogy jól látod :) Rugózik az csak éppen annyira mint az MTZ . :)
Szóval minden relatív mert ezeken a ratyi nyomvályús-kátyús-foltozott utakon ami felénk van az XV-re egy kisebb kör után azt mondta a lányom,hogy "jó ez neked Apa :( Tavasz óta a sajátjába belecsavart ötezret.
Még a virgácsal egyik nyáron arra keltem , hogy száguldozhatnékom van. Kimentem az M3 ra le hatvaig majd vissza ami a csövön kifért. Háztol házig 1 ora 10 perc volt. Na ekkor szineződött el az addig makulátlan kipuff.
Megkérdeztem, csak a végdob van cserélve, minden más gyári. Az tényleg furcsa, hogy a leömlőn semmilyen elszíneződés sincs csak utána. A képen is jól látszik.
Elvileg hétfőm élőbe is meglátom, hogy mi a helyzet.
Ennél lehet egyszerűbb is a magyarázat:
A gyári kipufogó leömlő legalább 2x vastagabb anyagból van mint az utángyártott/nyitott/akármi kipufogók.
Az enyém is el van színeződve, amit sejthettek is a Vance & Hines műveknél, mert van előtte egy + lemez ami szép krómos.
Örülök hogy érdeklődtök.