Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a segítséget!!!:)
Veszteség mérést kell csinálni a szelepeken abbol kiderül az állapota. Ha már nem tökéletes hengerfej le és gépműhelyben ujraköszörűltetni a szelepfészket. Ez nem vészes nekem 25 e be fájt ás most ha minden igaz 50 ezret ki kellene minimum bírnia. De a leírtakból szerintem neked még jó kéne legyen. Ha meg akarsz nyugodni veszteségmérés.
Meg van neki a gyári is, úgy hogy visszarakatom. Egyébként második tulajos a gép és ő cserélte ki, még azt nem tudom mennyi km-nél lépte meg. Utána olvastam, hogy mit okoz a teljesen nyitott dob.
Ha már nagy lenne a baj azt hogy venném észre? Egyenetlen járása, dadogás stb.? A teljesítmény esést azt nem fogom tudni érzékelni.
Mindenesetre megnyugtattál valamelyest. 2004-es a gép 2006-ban került a mostani tulajhoz végig szervizelt 6000 km-ént, de hogy mikor csrélte a dobot azt nem tudom.
Azt az én tipusomra mondta (kawa ) . Nem esik szét a blokk a szeleptányér fog egy idő után szép lassan elégni és nem zár megfelelően ergó romlik a teljesítmény . Én még nem aggódnák ha tényleg 30 e van benne. Nekem is nyitott volt a virgácson a kipuff meg most is és semmi baja. A kipufogót meg egy hatvan oda vissza üvegen müvelettel én is beszineztem. Ha más baja nincs ne aggódj.
Ez nem jó hír! 30000 km van benne, hogy mikor cserélt dobot benne a tulaj, az jó kérdés, majd megtudakolom.
Nem értem miért kell kicserélni, saját magának bassz szét a blokkot vagy eladja szívjon vele más.
Mit csináljak? Lehet, hogy semmi baja csak tényleg egy elszíneződés vagy már ki van a blokk.

A 20-25 eKm azt mire értette, hogy utána kifekszik a blokk vagy, hogy kell ezt érteni?

Észre lehet venni, ha a blokknak is ártott már a dolog? Van valami, amit figyelni kell?
Hosszú távon nem tesz jót semminek de ez inkább a pörgősebb sor 4 -re igaz. A V blokkok jobban bírják . Nekem a kawánál a szerelő úgy 20-25 e km t mond nyitott dobra de a kawa elég érzékeny erre + mennyit ment nagy fordulaton.
Kösz a választ! Én még arra gondoltam, mivel nem a gyári dob van benne, valami nyitott fajta, az is okozhatja még ha nem is hajtják meg. Szerinted a szelepszárak, nem károsodhattak?
Sziasztok. Tanácsot szeretnék tőletek kérni.
Írtam még régebben hogy hogy kiszedtem a gyertyát és ahol a szikra keletkezik ott szép barna de a gyertya teteje tiszta korom. Ahogy javasoltátok tettem bele spurit. 10literhez 20 ml ami rá volt írva az útmutatóra.
Pár 10km után éreztem is hogy haraposabb lett a motor. Mintha kicserélték volna.
De most jön a de.
Az egyik lámpánál megállva furcsa hangot hallottam alapjáraton. Kicsit kopogó hangot de csak alapjáraton hallani.
Fel is vettem videóra. Én a videón is hallom azt a furcsa csörömpölős hangot? Nagy lehet a baj?

Link (Működik végre ) https://drive.google.com/file/...

Merjem így használni a motort?
Picit meg lett hajtva a nyári melegben tartós nagy fordulaton . A nagy hőtől van. Én vettem a darázsgarázsban valami lötyit azzal átdörzsőlve eltünik. Nem kell ettől megijedni.
Sziasztok! Na megjött ebayről a feszültségszabályzó. Beraktam, rámértem és 13.5 az érték, szóval minden rendben, az aksi sem pezseg már egyáltalán. :)
Sziasztok!

Bár nem erről a típusról szeretnék kérdezni egy általános kérdésem lenne: a képen látható leömlő mitől éghetett így ki(30000 km van benne), így kell lennie vagy nem kéne így ki néznie? Megnéztem sok vx1700 warrior képet, de sehol nem láttam így elszíneződve a leömlőt, azokban is 20000 km felett volt a megtett táv.
Sziasztok. Tanácsot szeretnék tőletek kérni.
Írtam még régebben hogy hogy kiszedtem a gyertyát és ahol a szikra keletkezik ott szép barna de a gyertya teteje tiszta korom. Ahogy javasoltátok tettem bele spurit. 10literhez 20 ml ami rá volt írva az útmutatóra.
Pár 10km után éreztem is hogy haraposabb lett a motor. Mintha kicserélték volna.
De most jön a de.
Az egyik lámpánál megállva furcsa hangot hallottam alapjáraton. Kicsit kopogó hangot de csak alapjáraton hallani.
Fel is vettem videóra. Én a videón is hallom azt a furcsa csörömpölős hangot? Nagy lehet a baj?

Link: https://drive.google.com/file/...

Merjem így használni a motort?
Igen ,remélem össze futunk.Klassz csapat vagytok ! Majd figyelem a fórumot,vagy Tamás szól.Szivesen csatlakozom !
Boldog szülinapot Brumi!!!
Köszi! :)
Igen. Kérlek keresd fel a Virago.ro oldalt, kattints rá a Virago-sztori alcímre és ott a típusokra! A szerző(blackiex) sokáig volt fórumtárs, de néhány éve külföldre költözött és ezért megszakadt a kapcsolat. Ő mindent tud a típusról és csokorba szedte az érdeklődőknek. Jó olvasgatást!
Szia

250-es virgácsnál is ezt a viszkozitású olajat ajánlod? Mert a könyve nem ezt írja a motornak.
Köszönöm a kedvességed :D
Nem gondoltam volna, hogy egy Ninjával is lehet jót gurulni a magunkfajták között, de ezek szerint igen. Örülök, hogy megismerkedtünk! Október közepéig, végéig még összefuthatunk! Tavaly vagy 3 szezonzáró gurulás volt.
Megmondom őszintén mocskosul elfáradtam. Nekem bőven megvolt a 300km. Be kell vallanom hosszú utakra kényelmesebb a Katana. De a virgácsot továbbra is szeretem és használom rövidebb távokon.
Éppen tegnap beszéltünk erről is a gurulás szüneteiben, mert nekem eddig nem tapasztalt jelenségem van annak ellenére, hogy a Repsol Moto V Twin 20W50 olaj van a teknőben. Eddig én nem ezt az olajat használtam mert mindig volt más, de sokaknak ajánlottam a 15W50 változatát is. Nos, hosszabb állás után egy darabig nem funkcionál a kuplung(magyarul nem emel ki). A hozzáértők szerint összetapadnak a lamellák. Amíg a sokat szidott Castrol Actevo 20W50et használtam, vagy a Gulf hasonló viszkozitású olaját, ilyen gondom nem volt. A kuplungban 5000km használat van. Hogy te milyen márkát választasz az egyéni döntés. Amihez ragaszkodj! 15W50 vagy 20W50es viszkozitás és ásványi olaj legyen. Ez a lényeg a virgácsnál.
Köszi. Azt is ki fogom próbálni.
Mindenki másra esküszik ,nekem van egy flakon Sidol tisztítóm ,azzal bekentem a króm részeket ami pár perc múlva bemattul aztán csak letörlöm puha ronggyal. Úgy ragyog mint ama bizonyos alkatrésze Salamon bácsinak .
Ti milyen olajat használtok a Viragóba?
Márka mogul pl jó?
Jó kis nap volt. Köszi mindenkinek aki eljött.