Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tisztelt nogg
hivd ezt a szamot 06703525376
Mindegy hova teszed. A lényeg hogy a vezetékek minél rövidebbek legyenek és minél hűvösebb helyen.
Sziasztok, tanácsra lenne szükségem. Nemrég vettem egy 700-as Viragot és megadta magát a blokk, másik blokk kéne. A kérdésem hogy a 700 helyett mehet e bele más, szóval hogy a felfogatási pontok ugyanott vannak e, a kihajtás ugyanolyan e mint pl egy 750-en vagy 920-on. Nem tudom milyen blokkot találok bele ezért a kérdés. Vagy ha valakinek van komplett blokkja eladó akkor szivesen venném. Köszi előre is.
Sziasztok règ jártam erre a kèrdèsem hogy tudnátok e ötletet adni hova helyezzem át a fesszabályzót 535ös virgács mert elszált állítólag a japók nem a legjobb helyre tették gyárilag. szerintem is melegszik a dob mellett a cucc.
Sziasztok.

A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy XV 250-es Virago-m. Viszont az Istenért nem tudok 100km/h többet kicsikarni belőle. Kuplung nem csúszik!
Tudom hogy csak 250-es de állítólag 120-at vinnie kéne. Azért zavar mert így majdnem nyélgázon tudja csak a 90-et és 3,5-4 litert simán meg is eszik 100km alatt. Úgy érzem erő van benne tehát remélem a henger nincs elkopva. Valamivel több mint 58000km van benne.
Tolna megyei lakos van itt esetleg?
Szia Tamás !

Megoldódott már a fékproblema a virgácson ?
Szia,
Nekem is hasonlo van, ezt a kepet talaltam amin latszik.
Remelem segit
Sziasztok. Taksony környékéről jön valaki a Kék szalag túrára 27.-én?
Sziasztok.
Van egy kis generátor gondom. Pontosabban állórész. Kicsit zárlatos, vagy mi.
Csak 12,5-öt tölt.
Jelenleg kiszedtem és felvitték Pestre tekercselni. De az is érdekelne hogy menyibe kerülhet egy új.
Tud valaki ez ügyben ajánlani egy jó oldalt?
A Km. spirál nagyon bejött. Köszönöm a linket.
Mindenkinek jó motorozást kívánok! Ha már mi parkoló pályára kerültünk is.
Sziasztok! Szereztem a 125ös Viragomhoz oldaltáskatartókat, de nem igazám tudok rájönni, hogy hogyan kéne felszerelni. A fényképeken látszik, hogy már van egy háttámla a mocin, lehet, hogy ez miatt inkompatibilis a cucc, és nekem kell lyukakat fúrnom neki? Esetleg akinek ugyanilyen tartója van, le tudná fényképezni, hogy neki hogy van rögzítve? Köszi!!
Ha valakit érdekel: pár kép Salgóbányáról. Tessenek megnézni, lementeni akinek kell, egy hét múlva törölni fogom őket.
https://1drv.ms/f/s!AncmHeZoFqGui5VLPvIwRihLZ2mCig
hivd ezt a szamot

06703525376
Sziasztok!

92-93 évj. XV750 szépen indul meg minden, de az normális, hogy az önindító környékéről indítózásnál recsegő, csattogó hang jön valahonnan? Ha nem, akkor mitől lehet és mi a megoldás rá?
Akkor még egy kérdés . Ez minek . Innen jön ki , és előre megy . Ez a kis műanyag bizbsz takarja a motorfelfogatàs oldalalàn .
Sziasztok!

Valakinek nincs az alábbi képeken látható csonk elvétve a garázsban? 750eshez kéne.
Aha . Értem ,csodàkjoztam is hogy miért nan lezàrva alulról ilyen kis ràhajrott fülekkel . Akkor ezt nem tudom kikerülni . Mert építek egy mâsik viragot de csak minimàlis elektronika lesz rajra . De csak kapisgàlok és kérdezgetek . Lesz még kérdés . Köszönöm
Gyujtasmodul. A blokkbol a jelado impulzusai mig a kabelkotegbol a tap es a trafok vezetekei jonnek.
Sziasztok tudja valaki mi ez az elektromos doboz a tank alatt . A motorból jön ki két köteg ,egy a fesszabàjzóba , egy meg ebbe . Utàna ugyanúgy belemegy a kàbelkőtegbe . Azt nem értem miért kerüli meg a fesszabàlyzót . (xv 750 1982 )
Sziasztok! Azt kérdezik, hogy miért van 12kw írva a papírra?
http://www.tiszatoradio.hu/hir...

Érdekel közülünk valakit?
Köszi az infót!
Nekem is 12Kw van a forgalmiba