Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.
Azzal a csavarral az alapjáratot tudod beállítani.Felülről nézve : az óramutató járásával megegyező irányba tekerve csökken az alapjárat.
Szerintem a 95-ös benzin megfelelő. Én is próbáltam 98-ast, de nem éreztem különbséget. /A fogyasztásban sem./
Sziasztok,

Volna két elég amatőr kérdésem. Az egyik, hogy a karburátoroknál van egy rugós csavar, az pontosan mire szolgál.
A másik pedig, hogy prémium benzint érdemes-e/szabad-e tankolni?

Köszi
Igen, de ha pl a forgalomban , pl a zöldre váltó lámpánál lefullasztod, akkor működés esetén , csak berántod a kuplungot és indítasz, kuplung ki, és mész...ha nem működik, meg ott fogsz libikókázni, hogy visszatalálj üresbe, hogy végre indítani tudj...az egészet még érdekesebbé teszi, ha hátrafelé lejt a kereszteződés...
Lehet követni azt a "szokást", hogy attól még megy a motor, minek az...vagy erőt veszel magadon, kiszeded (ha egyáltalán beletört) a maradékot, és pl egy forrasztópákával összemelegíted szépen a műanyag foglalatot, feltéve, hogy valaki előtte már nem ragasztgatta valami jó kis ciános pillanatragasztóval. Szerintem csak vissza kell dugni a helyére, és ha összekötegeled 5-10 cm-rel lejjebb nem lesz rajta erő ami kihúzza.
Vagyis ha üresben indítok, akkor semmi szerepe nincs igaz?
Általában a indítás körében van. Ha nem üresben indítasz, akkor teljesülni kell pár feltételnek, hogy a motor nem "ugorjon" el. Pl behúzott kuplung, felhajtott oldaltámasz...
Ez az indítórelé. Első körben le kéne takarítani, ha oxidos a csatlakozásokat. Ki is lehet mérni, hogy nincs e szakadás benne, lehet cserélni újra vagy bontottra.
https://www.louis.de/artikel/a...
Azt lehet még tudni, hogy nagyon sok modelben azonos:
http://www.partzilla.com/parts...
A kép alatt láthatod, melyik modellekbe van ez a relé. (Bár 250 virágládát találtam csak, de nem hiszem, hogy túl nagy eltérés lenne.)
Sziasztok! Tegnap megvettem (csak félig, másik felét kaptam :D) életem első motorját, egy Yamaha Virago 125-öst. Mint mindenki, én is alaposabban szemügyre vettem a mocit. Nagyon szép, rozsdamentes, de a kuplungkarból 2 kábel jön ki. Az egyik ugye a bowden, a másik viszont mi akar lenni? Mert kitörött a vége, mikor kiszedtem, a képen látszik is. Mi a funkciója ennek? Létfontosságú? Köszi! :)
Szia! Szerintem mutasd meg egy "villanyreszelőnek", így távolról szerintem nem tud neked segíteni senki.
Sziasztok!
Múltkor elkapott egy eső motoron( max 5 perc),
És azóta nem mindíg akar indulni!
Tünet a kovetkező: gombnyomásra csak "bugás" , "gyors berregés". Néha elindul, de akkor is lassan teker az önindító! Akkumulátor 3 hónapos, feltöltve.
Kis hallgatózás nézelődés után, én a képen látható alkatrészből/felől(de ha megfogom érzem is), a bizonyos búgást! Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a baj? Ja és tolásra azonnal , kb 1 méter után azonnal indul!
Sziasztok . Új vagyok itt ,de rögtön kérdeznék . Virago 750-1100 hez kellene hàtsó kerék ,az első szériàshoz . Köszönöm .
Nincs mit. Remélem az ára nem a csillagos ég.
Köszönöm a tippet.
.
Beszéltem vele,van neki.
Szia! Itt esetleg megkérdezhetnéd: http://www.jofogas.hu/komarom_esztergom/Yamaha_XV_535_alkatresz_51812027.htm?first=1
Sziasztok!
Nincs valakinek véletlenül,egy eladó gyújtáselektronikája XV 535-höz?Vagy esetleg tudja,hol lehetne beszerezni?
Áhhh akkor marad, igazából csak egy külső tisztítás lett volna és a kíváncsiság. Köszönöm, sokat segítettél :)
Szia!

Jól teszed, hogy nem erőlteted. Le kell bontani a deklit és alóla a szabadonfutót (már ha a tiéd is ilyen kialakítás) tartó zégert leszedni.
Deklitömítést nem árt beszerezni.
Sziasztok!

Aki szedett már le XV750 (1993) önindítót, az leírhatná hogyan kell. A 2db tartócsavart és kábelt lekötöttem róla, de egyszerűen nem mozdul, erőltetni meg nem akarom. Előző gépeken csak ki kellett húzni, itt tartja valami külön vagy csak berágódott?

Köszönöm
Szevasztok! Aki szívesen jönne a salgóbányai buliba, várom a jelentkezését a smbt.st@gmail.com címen ! Csak ott!!! Jelentkezés július 18-ig.
A profi ... http://totalbike.hu/sebessegoltara/2016/07/07/van_ugy_hogy_a_biciklis_keruli_ki_a_motorost/
Szia!
Jó egészséget kívánok én is! Gyere el Salgóra,és megint dumálunk egy /kettő/ sör mellett!
Üdv Heni!
Mielőbbi jobbulást, gyógyulást!
S mielőbbi együtt motorozást!
Rád gondoltam, csak ugye nem egyeztettünk arról, hogy közreadható e. Így a legjobb, hogy te írtad.
ÜDV! eladó egy nagyon szép eredeti tuningmentes állapotú virago 250.http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Köszönöm válaszod, már megtörtént.1fázis zárlatos, de azért még nincs kizárva hogy a szabályzó is hibás azt még nem mértem majd holnap-
Vizsgáld meg a generátort mielőtt kiszereled. 10 esetből 8 szor a felsszab száll el.