Üdv.
Azzal a csavarral az alapjáratot tudod beállítani.Felülről nézve : az óramutató járásával megegyező irányba tekerve csökken az alapjárat.
Szerintem a 95-ös benzin megfelelő. Én is próbáltam 98-ast, de nem éreztem különbséget. /A fogyasztásban sem./
Volna két elég amatőr kérdésem. Az egyik, hogy a karburátoroknál van egy rugós csavar, az pontosan mire szolgál.
A másik pedig, hogy prémium benzint érdemes-e/szabad-e tankolni?
Igen, de ha pl a forgalomban , pl a zöldre váltó lámpánál lefullasztod, akkor működés esetén , csak berántod a kuplungot és indítasz, kuplung ki, és mész...ha nem működik, meg ott fogsz libikókázni, hogy visszatalálj üresbe, hogy végre indítani tudj...az egészet még érdekesebbé teszi, ha hátrafelé lejt a kereszteződés...
Lehet követni azt a "szokást", hogy attól még megy a motor, minek az...vagy erőt veszel magadon, kiszeded (ha egyáltalán beletört) a maradékot, és pl egy forrasztópákával összemelegíted szépen a műanyag foglalatot, feltéve, hogy valaki előtte már nem ragasztgatta valami jó kis ciános pillanatragasztóval. Szerintem csak vissza kell dugni a helyére, és ha összekötegeled 5-10 cm-rel lejjebb nem lesz rajta erő ami kihúzza.
Általában a indítás körében van. Ha nem üresben indítasz, akkor teljesülni kell pár feltételnek, hogy a motor nem "ugorjon" el. Pl behúzott kuplung, felhajtott oldaltámasz...
Ez az indítórelé. Első körben le kéne takarítani, ha oxidos a csatlakozásokat. Ki is lehet mérni, hogy nincs e szakadás benne, lehet cserélni újra vagy bontottra. https://www.louis.de/artikel/a...
Azt lehet még tudni, hogy nagyon sok modelben azonos: http://www.partzilla.com/parts...
A kép alatt láthatod, melyik modellekbe van ez a relé. (Bár 250 virágládát találtam csak, de nem hiszem, hogy túl nagy eltérés lenne.)
Sziasztok! Tegnap megvettem (csak félig, másik felét kaptam :D) életem első motorját, egy Yamaha Virago 125-öst. Mint mindenki, én is alaposabban szemügyre vettem a mocit. Nagyon szép, rozsdamentes, de a kuplungkarból 2 kábel jön ki. Az egyik ugye a bowden, a másik viszont mi akar lenni? Mert kitörött a vége, mikor kiszedtem, a képen látszik is. Mi a funkciója ennek? Létfontosságú? Köszi! :)
Sziasztok!
Múltkor elkapott egy eső motoron( max 5 perc),
És azóta nem mindíg akar indulni!
Tünet a kovetkező: gombnyomásra csak "bugás" , "gyors berregés". Néha elindul, de akkor is lassan teker az önindító! Akkumulátor 3 hónapos, feltöltve.
Kis hallgatózás nézelődés után, én a képen látható alkatrészből/felől(de ha megfogom érzem is), a bizonyos búgást! Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a baj? Ja és tolásra azonnal , kb 1 méter után azonnal indul!
Jól teszed, hogy nem erőlteted. Le kell bontani a deklit és alóla a szabadonfutót (már ha a tiéd is ilyen kialakítás) tartó zégert leszedni.
Deklitömítést nem árt beszerezni.
Aki szedett már le XV750 (1993) önindítót, az leírhatná hogyan kell. A 2db tartócsavart és kábelt lekötöttem róla, de egyszerűen nem mozdul, erőltetni meg nem akarom. Előző gépeken csak ki kellett húzni, itt tartja valami külön vagy csak berágódott?
Azzal a csavarral az alapjáratot tudod beállítani.Felülről nézve : az óramutató járásával megegyező irányba tekerve csökken az alapjárat.
Szerintem a 95-ös benzin megfelelő. Én is próbáltam 98-ast, de nem éreztem különbséget. /A fogyasztásban sem./