Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Kérlek titeket, hogyha eladna valaki egy TDR-hez való gyujátst(amivel megy a power is, lehet tzr is,mert úgytudom az is jó hozzájuk) az szóljon légyszi!A mocin 96-es és deltaboxos.....
Az árban sztem megtudunk eggyezni...Akinek van eladó, vagy tud eladót azt kérem, hoigy írjon mert nagyon-nagyon kellene.....MSN:delet14@freemail.hu vagy várom a fórumon a válaszokat...
Köszönettel:Ricsi
Ehez nincs is versenyelektronika csak át kell kötni egy kábelt,és már 60LE
Na jó,nem baszogatlak tovább:D
chevy

Hát nem de gondolom versenyelektronika ven benne ha járogatsz pályázni vele.
Szerintem az MC21-es sem volt az soha.Széria motor.
Hááát az a fejidom az tutti nem miaz goldwingé
Az én TZRem gyári nem pályamotor.
Kis gonosz :D
Szar volt az NSR.Tedd az enyém mellé.
Válaszolok a saját kérdésemre. Ott van a 800-as hozzászolás környékén, nézd meg.
De ezt az elektronikát be lehet állítnai "kézzel is" nem? Vagy milyen lehetőségeim vannak - egyáltalán lehet ehhez nyitott elektronikát szerezni?
Elektronikával vigyázz mert elszurod akkor drága mulatság lesz..vedki a szükitést és majd érzed hogy mennyit változot...szerintem
Találtam egy rajzot hogy hol van a szükités a kipuffban 3xv-nél. Ha én azt kirobbantom onnan, de a fúvókákhoz + az elektronikához nem nyúlok semmit, annak van értelme szerintetek?
A másik az hogy egy ilyen motor behangolása miből áll? És az mennyire bonyolúlt?
Lehetséges hogy csal a kawa órája is. Na mindegy végülis nekem mindegy hogy 200 vagy 209. AZ a lényeg hogy nagyon tép a motor!
Jah Chevy arra akart utalni, hogy a japó bringák órái mind csalnak felfelé 5-10-(15)%-ot és az a kawa 210-nél igazából csak 190-195-el mehetett.
HA meg nem csal az órád, akkor meg elég jó áttételed van.
Az óraszerint lehet de valszeg max a 200km/h a valos,tudom mitbeszélek volt/van több fajta TZR/TDR-em....de végülis tökmind1
Hírdetem, mert ezt nem akarom szétbaszni és fighter motor kéne, de ha nem megy el, akkor se csüggedek mert van egy nagyon fasza motorom!

Tényleg megy 210et, illetve 209et de az már mondható 210nek! 180as óra van benne azt kiakasztja, ezért lemértük egy 636os haverral hogy mi is a vége és szorosan jött mellettem 200nál integetett hogy 2kiló, és utána még gyorsult lehetett érezni, és azt mondta 209nél nem gyorsultam tovább. Ez 6osba 11-11.500nál volt tehát még ha lejtőnek ki is viszi a 12.000-s fordulatot akkor is csak 210et megy max. De nagyon hamar fent van 200on, az tettszik benne, hogy beváltom 6osba és kb 90től olyan nyomaték van hogy visszaváltás nélkül felmegy 180ig simán aztán lassabb feljebb. Amúgy ennek a blokkja most lett rendberakva szerelőnél és láttam is mit csinált! Érezhetően van kompresszió és nagyon tettszik! Éljen a TZR 250! A 250es V2es NSRt odahagytam vele lazán, mondjuk annak akivel mentem 190 a végsebessége, de hát ha megnézzük a 4ütemű 400asokat is oda lehet verni a DZSAMAHÁNKKAL sőt az SV 650S-t is. És 160ig meg lehet fogni a 600as sportgépeket is valamilyen szinten, de utána elmennek mint a szar... Gyorsultam a 636al, az elején elugrottam de aztán kb 150 körül már erősen jött aztán utolért, majd már csak a hátát láttam ahogy 240el tolja előttem a 8ason...
Láttam a motorod hírdetését a neten. Újabb tzr-re akarod cserélni? Csak nehogy úgy legyen hogy összehozozzuk a közös talicskázást te meg motor nélkül maradsz.
Azért az a 210tulzás ám.....
Ja amugy szép a tözörö.Télleg megy 210et ez a régifajta is? Habár ha jól rendben van akkor mértis ne...
Össze kéne szervezni tavaszra (van időnk) egy találkozót, ahol akár talicskázhatunk is!
Héé ez jó ötlet! Kellene majd tényleg összehozni eggyet. De azért várjunk tavaszig a dologgal...
Mitértesz azalatt hogy tali?Netán talicska?
Nem lesz valamikor 250es TZR tali?