Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az önindito (is)ez valami mánia
Ja, és berugós, mint az összes 250-es 2 ütemű
A V2-es TZR-t ha minden jól van beállitva utcán 6l-be simán megáll normál tempónál, ha csapod neki se lépi túl a 8-at soha Amit venni akarsz az valóban 92-es, és már volt fényezve, de szépen meg lett csinálva és elvileg motorikusan is jó.
Hát mindez nagyon klassz de asszem ilyen étvágyat nem mindig tudnék etetni.Ugyhogy maradok a kis ninjámnál.
Ja még annyi hogy önindítósak vagy berugósak?
Idomokban és a felnikben is benne van...amugy ilyenidös motoroknál már valszeg volt fényezgetve/cserélgetve 1 pár alkatrész...
http://www.pure-2-stroke-spiri...

itt vannak hogy mikor milyet. Amúgy amit nézel mocca szinei nincsenek benne, csak egy hasonló. A másik hogy 92-ig gyártotta a yamaha fekete felnivel a 3xv-ket utánna már csak pirossal meg fehérrel. De nem vagyok szaki, ettől még lehet 94-es, ez csak az én véleményem. Az alvázszám lesz a döntő úgyis, csak érdemes rajta elgondolkozni.
A nyitott elektronika nagyon jó. úgyhogy kapaszkodhatsz majd Ez azt jelenti hogy az 65LE-s. 128 kilóhoz nem is olyan rossz súly/Le arány.
Ha nagyon érdekel, deritsd ki mennyit volt pályán használva, az eléggé megeszi ezeket a bervákat.
Amúgy meg 190 óra szerint a vége ami 180-nak felem meg, 8-10 litert eszik 100-on és 500 km-enként számolj 1 liter nem is olyan olcsó olajjal.
Viszont ha már kanyarodik az út a 600-800cm3-as V2-esekkel meg a 600-as I4-esekkel simán lehet tartani a tempót, meg elözgetni öket.
Azt hogy nincs fojtva.Jobban forog-megy
A képesmotoron láttam a hirdetést és azt írja 1994-es.Ja még azt is írja,hogy NYITOTT ELEKTRONIKÁVAL Ez mit jelent vagy befojásol
Nemadtam el és most beteg(valszeg hajtókar alsó tügörgö..)de jöttek emberkék nagy hozzáértéssel és tudással is rendelkeztek, de nemmesélem el mert hosszu és fárasztó....
Végülis jó ötletnek tűnik. Kösz! Majd hétvégén megnézem mi baja lehet.
Tényleg sikerült eladnod a tzr-ed?vagy még mindig hirdeted? vannak vicces történeteid az érdeklődőkkel?
Lehet nemzár rendesen a tüszelep telemegy a henger majd a kipuf és azért indul nehezen....
Hát ha már így rákérdeztél...

Menni megy, de hiányzott a mocimból mindkét hengerfejtömítés, most beletettem, de valami miatt azóta nehezebben indul, berugom, megy 2-3 mp-et aztán leáll. kb 10 ilyen berugás után elindul. ha ráhúzom a házt, lemegy a fordulat lefullad. szivatóval + anélkül is. Olyan mintha nem kapna levegőt. Légszűrő jó, pont annyi olaj van benne mint amennyi kell, levegőt teljesen átereszti, azzal nincs gond. Járatom 2 percig akkor erőre kap, utánna könnyen felpörög.
Másik. mostanában azt csinálja, hogy a jobb oldali kipuff elinditás után nem füstöl, de hallom hogy jár, meg olyajszagút pöfékel. melegítem tovább, kis gázzal néha hallatszik hogy elindul a 2. henger sürü füst, pukkanás, aztán megint semmi. az egész jobboldali rendzserem full hideg, a bal meg már átmelegedett.
Aztan egyszer csak elindul es onnan megint 2 hengeres a technika.
Na most erre varjatok gombaot.
Most olyanra gondoolok hogy beköpi a gyertyát. de semmi konkrét ötletem ezen kivül nincs.
ÁÁÁÁÁ a felülcsöves szebb amugy SZIA mivan veled,motor müxik?
na erre sem vagyok jó. ez talán müködik:

http://2t.fxp.hu/2t/16tortenet...
http://2t.fxp.hu/2t/16tortenet..." target="_blank">link
talán most jó
Az nem 94-es hanem 92-es. 3xv4-esnek kell lennie. a 94-esek fényezése már másabb volt. De ha elmész megnézni az oldalidom belsején ott a gyártási dátum egy táblázatban. http://2t.fxp.hu/2t/16tortenet..." target="_blank">itt egy link ahol megtalálod az adatokat

2 féle tipusa létezik amikben benne van a folytás (45LE) meg amikben nincs (65) próbálj olyat találni amiből már kiszedték, mert elég macerás kiszedni belőle. Én 1 év után ma tudtam meg véglegesen hogy hol vannak meg milyen módszerekkel lehet eltávolítani belőle ezt a kib... folytást. (talán mélg 1 év és én is olyan gyors leszek mint itt a többiek )

A másik hogy szerintem a legszebb 250-es 2T ami készült. A világ egyik legjobb motorja. Nem fogsz vele csalódni ha megveszed.
Üdv mindenkinek.Írjatok már véleményeket az alábbi tzr250-ről.1994-es.Megbízhatóság,végseb,gyorsulás,hang,fogyas
ztás,súly és még minden amit tudtok róla.
Köszi
Akadással?Az mi?
Nincs itt baj csak mivel konkrétan nemtudni mitörtént a motorral mindenki mondja az álltala tapasztalt-lehetséges hibalehetöséget.Mondjuk ez a távgyogyitás igy elég meleg piskota ....
jóvanna higagdtság szeretet és béke övezze aurátokat
csak viccböl szivatlak, ne vedd már annyira komolyan. mert nekem vicces. Amúgy meg igazad van. Azért mondtam amit mondtam, mert én olyat láttam hogy megált a mocca, ugyanigy ahogy ez a tzr. lehetett öninditozni, csak nem indult, aztán betolásra sem indult, végül lemerült az akksi, vagy megakadt az inditó, aztán már a hátsó kerék is csak blokkolt amikor sebességbe tettük. De amikor leállt elöször még el lehetett forgatni a kereket.Innentől meg lehet elövenni a csavarhúzót, meg a villáskulcsot... Még mindig azt mondom hogy nem vagyok akkora szaki mint chevy vagy te mitogeri, csak elmondtam hogy mit gondolok.
jajdepöcsvagy bazzeg Imádtok kötekedni bazzeg,én csak arra akartam utalni hogy ha most teker az indito minek nézegesse hogy blokkol-e a kerék bazedon
amugy képzeld én is találkoztam már akadással bármilyen hihetetlenül is hnagzik
Passz. De ez engem is érdekelne már 1 éve Amúgy egy 25-ös TZR-nek azért illene vinnie a 150-et legalább gyári power beállitásokkal + áttétellel. Nemtudom nálad mi lehet, de ha már a szerelönél vagy nézesd át rendesen. Ja még annyi: ha megvan a hiba oka, osszad majd meg velünk is hogy jól beolvashassak mitogerinek, hogy ugye hogy besült a dugó...
kösz a válaszokat öninditó az tekeri mielőtt leállt eléggé húztam neki mikor megálltam egy uton ott kezdtem el pörgetni és kb 9000-es fordulaton állt le .tolásra nem indul !mindegy holnap viszem megnézetni és azt eltudná mondani vki hogy hogy lehet állitani a power szelepen?régen forumba olvastam hogy 130 az enyém vége most és ha a szelepet "180 fokkal kell elforditani és akkor jobban fog menni köszönöm a segitségeteket
félreértetek bazz playloudnak irtam hogyha blokkolna a hátsókerék mostis akkor nem tekerné az indító.
Atis,te meg szarjál sünt