ugye mindig elektronikát akart,szereztem,nem is kevés pénzembe került,angliából hozattam neki,és eltünt,pedig meg volt vadulva hogy mikor jön már meg a cucc.most nekem jópár 10e ft-om álldogál,azért mert segiteni probáltam..
Nekemmeg a sok hozzáértö/fikázo/alkudozó/ruppotlan értetlen borzolja az idegeimet +ott kerülgetem a felülcsövesemet.Énis kerestem emailban de nemjelentkezik mit szereztél neki(márhogy beszopatott..)
Na ma megint felborzoltam a szomszédok lelkivilágát,csaptam egy kört a felülcsövessel,bár most gyári csővel:D
nemsoká müszaki,aztán róvom vele az utcát:)
amugy nem tud valaki valami elérhetőséget,miskafirst kölyökhöz?kicsit beszopatott a drága.
Hogy volt-e törve azt nem tudom.Egy biztos,a vázon nem látszik semmi jele vagy nyoma.Annyit tudok, hogy amikor a srác megnyerte a versenyt,a kifutó végén a nagy lendületben fékezés közben összeakadtak.Ennek nyoma látható a kormány végén,és karcolások a kipufogón.A két kipuffancsot megcseréltem,így befelé van fordítva a karcos fele.Hogy pontosan mi a vége,azt tényleg nemk tudom,de anno 2 személlyel is ment 190-et.Én 78 kg vagyok, az asszony meg 80 kg.Egyszer volt csak problémám a géppel,mert a felső henger talptömítése picit áteresztett,és ugyanezen hengeren a Power szelep szimeringje is olajos volt.Szétszedtem,és megrendeltem az új hengerfej és talptömítést,nameg a Power szelep szimeringjét a Red Barontól.Meg is hozták 2 hét alatt Japánból.Összeraktam,és azóta gyönyörűen megy a motor.Nem tudom hogy a hengerek eredetiek lehetnek vagy sem,az biztos hogy olyan állapotban van,mintha új lenne.Semmi kopás ,váll meg ilyesmi.Yamaháéknál értenek a 2T-hez Épp most javítottam a főnököm Jetsky-ét,ami épp egy 3 hengeres kétütemű Yamaha 1200 gp.Gyárilag 130 ló,tuning után 170 körül.A tuning:K&N direktszűrők,ADA racing verseny hengerfej,verseny elektronika,verseny csavar stb.Egy brutális állat.Amikor beindítottam,felállt a szőr a hátamon a gyönyörűségtől.Mondjuk a rendőrök még sosem tudták megfogni a vizen,mert salynos felénk tilos a Dunán ilyen járgányt használni.Elindulni és megülni sem egyszerű mutatvány,egyszer le is dobta a hátáról a főnököm
Amúgy tudom kié volt, anno elég sokat kértek érte Szép kis gép bár volt törve de szépen meg lett csinálva Amúgy a gép R-es csak sajna, gyári kipuffal A 220-hoz azért kicsit több kell
Szevasztok!
Nekem van egy TZR-250-es motorom.3éve vettem,ezalatt 3 ezer km-ert mentem vele.Az idén 3-4-szer indítottam be.A gép jó állapotban van.Úgy döntöttem eladom,pontosabban a volt nejem,mert a válás után az övé lett a motor.1994-ben gyártották,Japán belpiacos moci.Előttem valami Yamahás szerelőé volt,aki valamilyen szakmai versenyen magyar első, európain meg második lett.A kalocsai gyorsulási versenyen kategóriájában első helyezést ért el.Az illető módosította a váltót, meg még egy-két dolgot.A végsebesség 220 körül.Pontosan nem tudom,mert csak 190-ig van számozva az óra.Egyszer kipróbáltam,és olyan 220-ra saccoltam a végét,de lehet hogy többet is tud.Tavaly gyorsultam egy 400-as Kawával,de mondanom sem kell,hogy porig aláztam
Gondolkodtam hogy átveszem én,dehát jogsim sincs,és most így már 36 felé nincs kedvem meg időm tanfolyamokra járkálni.
ne nekem mond... két évig azon voltam, h csináljuk meg... de tudom, h miről beszélsz, láttad volna az SDR-em, az kifogástalan volt...
csak tudod, ez a motor nem az enyém, bátyámmal meg nem tudunk megegyezni mert szemtelen velem.. :P szóval két év alatt én is belefáradtam ebbe, és inkább veszek másik motort. ;)
nemsoká müszaki,aztán róvom vele az utcát:)
amugy nem tud valaki valami elérhetőséget,miskafirst kölyökhöz?kicsit beszopatott a drága.
Egyébként aki kíváncsi a gépem árára stb,az megtalálja a hirdetések kötött :)
Azért az a porigalázás nem pontosan igaz .De azért jól megy a vasad.
Nem beszélve arról,hogy az én gépem túra.De ha gondolod megismételhetjük!
ezt nézzétek meg 2T fanok! ;)
Nekem van egy TZR-250-es motorom.3éve vettem,ezalatt 3 ezer km-ert mentem vele.Az idén 3-4-szer indítottam be.A gép jó állapotban van.Úgy döntöttem eladom,pontosabban a volt nejem,mert a válás után az övé lett a motor.1994-ben gyártották,Japán belpiacos moci.Előttem valami Yamahás szerelőé volt,aki valamilyen szakmai versenyen magyar első, európain meg második lett.A kalocsai gyorsulási versenyen kategóriájában első helyezést ért el.Az illető módosította a váltót, meg még egy-két dolgot.A végsebesség 220 körül.Pontosan nem tudom,mert csak 190-ig van számozva az óra.Egyszer kipróbáltam,és olyan 220-ra saccoltam a végét,de lehet hogy többet is tud.Tavaly gyorsultam egy 400-as Kawával,de mondanom sem kell,hogy porig aláztam
Gondolkodtam hogy átveszem én,dehát jogsim sincs,és most így már 36 felé nincs kedvem meg időm tanfolyamokra járkálni.
csak tudod, ez a motor nem az enyém, bátyámmal meg nem tudunk megegyezni mert szemtelen velem.. :P szóval két év alatt én is belefáradtam ebbe, és inkább veszek másik motort. ;)