Igen én annak az egyik tesóját néztem ki a ZZR 250 et,nekem a turásabb testesek teccenek nem a sport,meg még amásodik helyen az fzr van csak az drágább valamivel de jobban teccik végülis a kereklámpákér oda vagyok. 250 es bandit
Bicskén lakom.1ébként ha 4T 250 et akarsz én mondjuk zxr 250-et vennék de csak aztért mert nagy zöldes vagyok de mondjuk javaslom sportmocik közül az fzr 250-et mert az nem pörög annyit mint a többi kollégája.
Merre fele lax?
Áh nem nemadom fel 4t 250 Már csak a hang miatt asse érdekel hogy alig gyorsul.Nem azt mondom lehet jobb a 2T sőt biztos a gyorsulás szempontjábol,de engem má hidegen hagy a gyorsulás csak azé a kocsikat haggya ott azt meg naggyábol a mostanim is otthaggya.
Az a szép a 4T be hogy olyan nyugottnak tűnik,pörgetni lehet hogy kell de nem muszály enyémet se nagyon szoktam 8 nál tovább
Volt fenn egy 250 es bandit a mátrába asszem a videok közt sztem eléggé zsirul megy mindjá belinkelem ha megtalálom
A 4T-t meg a 2T-t is pörgetni kell csak a 2T sokkal tovább bírja a pörgést, és olcsóbb megcsinálni ha szétpörgött, és nagyobb a literteljesítménye.
Ennek a mocinak viszont elfogadnám a sárvédőjét(amit mellesleg fordítva tettek fel, elől van a km spirál felfogatás? )
Már a 2. réteg epokittet csiszolom le róla, és még mindíg rá kell kenni 1et...mire ebből sárvédő lessz...
Ja, de a 2T is a pörgetéstől adják meg magukat! Ha 250-es akkor én inkább 4T-t választanék! Havernak van 250-es banditja, elég dinamikusan gyorsul, szerintem zsír gép! Bár én már nem akarok ilyen "kis" motort!
hagyd már 250-4t vegyél valami 250-2t-t....nem drágább fenttartani mint a szétforgom magam kategoria 250 4t-t )Ha rám halgatsz-pl:ott a suzuki amit belinkeltem+100e alu kerék,szépitgetés hidd el nem rossz....
nem nembizok de tuom hogy képesarra hogy egyszer csak megadja magát,nyárvégén lehet beujitok,pedig nagyon teccik a formájamkár hogy ez nicns 250 es négyüteműbe 400 ezer körül
Szombaton mentünk le haverral balcsira és vasárnap este jöttünk haza... ő is 50-esként használja de jogsija sincs... abszolút semmi para nem volt... lefelé rendőrt sem láttunk visszafelé kb 3-at de "normálisan" mentünk és semmi gáz nem volt..
Nekem van szerintem itt a leg lerobbantabb mocim(100ért vettem , azért inkább egy jó biciklit vesz a normális ember ), de még egyszer állt csak le, akkor is azért mert kifogyott a benzinem.
Én a városból azért félek kimenni, mert para a zaruktól...
Szerintetek hol nagyobb para a 125/50? Budapesten, vagy ha lemegyek vele balcsira meg vissza?
Amugy ti merrefele laktok?nincs valaki fejérmegyéből?
Én nemmerek kimenni a városbol meret tuti elromlik mivan ha 50 kilométerre megy szét a trafo,amugy még mindig nincs kész én má nmehiszem el még nem is nézte meg sokba fog fájni ugyérzem de remélem tévedek nincskedvem má megina a semmiér költeni,nemhogy egy jo gumit vettem volna
Halkan szólok: 91es A Yamaha márkakerben egyszer végignéztük az összeset egy szerelővel, mert fingom se volt, hogy az enyém hanyas, és a régebbi hírdetésben is 91es van még. kockalámpás+hátsó tárcsafék az 91es...
Amúgy én is azt csinálnám a helyében, hogy "bontott yamahaTZR125 alkatrészek eladók", én simán adtam volna neki 20at a telókért, meg még 20at a váz+blokk papírokkal, és akkor tart 40nél, és még ott van az összes gyári idom, kerekek...
250 es bandit