Ez az amit 60ezerért rakott fel még pár hónapja
Felhívtam, mert akkor volt rommátörve a mocim eleje, és mikor mondom neki hogy hol melyik hirdetés, és melyik moci, akkor kijavít, hogy az 70ezer
Aztért vettem volna meg mert legalább lehetne rendszámom, de nem érte meg. Ugyanis nincs benne a blokk, és így szinte lehetelen az egész. Én emiatt mondtam, hogy hagyjuk, mert blokk nélkül kcisit sokba van az adminisztráció, ugyanis nincs eredetvizsga, tehát ideiglenesen ki kell vonni a fogalomból meg anyám...a.
Hogy lerendszámozztassam került volna legalább 70be.
Azóta lehet hogy megkereste bele a szar blokkot, hogy át lehessen iratni legalább rendesen...meg én is úgy számoltam, hogy max 40ért éri meg nekem, úgy hogy átrakom bele a blokkomat, és a régi mocim még leadom a bontóban...
Már nem aktuál, mert megcsináltam a vasat...bár jó volna rá rendszám, de az így is sok pénz...
alvin-plast kft. budaörs
olyan 4 rongy körül a van a karbonszövetnek négyzetmétere(persze több réteg kell...)
Minőségtől függ persze...
Az a jó ebben a karbonozásban, hogy 1000%hogy pile könnyű leszs amit csinálsz, mert a túlméretezés anyagi okok miatt kizárt.
Legfelső rétgenek, hogy esztétikus legyen teszek valami 3K-s sima zsákszövésű karbont mai szép, esztétikus.
az alatta lévők meg unidirekcionális szövésűek, és hosszanti irányba teszem a vastagabb szálaival, mert ott van nagyobb igénybevétel. A sárvédőlap két végét egy kicsit lehjtom, ohgy adjon neki egy merevítést. Gyakorlatilag olyan vékonyra csinálom, hogy át ne üsse egy kavics...egyrész így olcsóbb, másrészt ezért karbon a karbon.
De az első darabot üvegszálból csinálom, hátha még kiderül, hogy szar valami a sablonnal.
Jelenleg szárad az epokitt. Este eltömök vele pár vásznat, és még lekenem 1szer ha kell.(nem akarok 24órákat várni, mert nem leszek kész...)
OFF
Ejnye, csak nem te is hajómodelleztél???
Én sosem csináltam üvegszálból hajót... Náluk még a fabordák, gerinc, oldallécek volt a divat.
3 hajót csináltam, illetve legyen inkább 2,3 mert kettő még nincs befejezve...
ON
Amúgy azért csináltam fából, mert így gyorsabb volt összepakolni, meg valahogy masszívabb
Flexbe befogtam egy durva korongot, és 10 perc alatt leszedtem a durváját, utána meg szallagcsiszolóval vakargattam még. Inkább az alak pontossága volt az, amin tököltem, hogy ne legyen ferde Egy papírsablonnal nézegettem félpercenként, hogy hol szedjek még le, ezt hungarocellnél se úszom meg...
Szajerg,én régen csináltam üvegszálból hajómodelleket,mértnem hungarocelből formázod meg a sárvédőt sokkal jobb vele bánni.kivágod kis vékony rétegeltlemezből a körvonalakat azaz a bordákat aztán közéjükrakod a hungarocelt éred
Ja, amúgy nincs valakinek ugyanilyen sárvédője mint nekem, és estleg megválna tőle fél napra míg levszem purhabbal a formát? Szar dolog ez a csiszolgatás, bár már majdnem kész.
nekem volt egy Mitom ,160-nál már üveghangja volt,de "lejtőn hátszéllel" 170-et ment.( kb 3 hónapig,mert azután megszorult a főtengely)soha többet nem vettem cagivát
Cagiva Mito-k mennek 180-190 körül...nagyságrendekkel durvább gép, mint a többi 125ös.
Nekem viszont ég a kezem alatt a munka.
Holnap megyek anyagért...hamár tökölök vele legyen karbonból Nem mintha az a -150gramm valamit is számítana, csak köv szezonra valószínűleg eladom, és a tuningbuzik szeretik az ilyen szarokat...
persze hogy nemmegy 200at..max lejtön hátszéllel ..lehet hogy az ora annyit mutat de az csal ...max 180 de már az is kétséges de végülis mond azt amit akar,nem hosszu életü alapban sem
Felhívtam, mert akkor volt rommátörve a mocim eleje, és mikor mondom neki hogy hol melyik hirdetés, és melyik moci, akkor kijavít, hogy az 70ezer
Aztért vettem volna meg mert legalább lehetne rendszámom, de nem érte meg. Ugyanis nincs benne a blokk, és így szinte lehetelen az egész. Én emiatt mondtam, hogy hagyjuk, mert blokk nélkül kcisit sokba van az adminisztráció, ugyanis nincs eredetvizsga, tehát ideiglenesen ki kell vonni a fogalomból meg anyám...a.
Hogy lerendszámozztassam került volna legalább 70be.
Azóta lehet hogy megkereste bele a szar blokkot, hogy át lehessen iratni legalább rendesen...meg én is úgy számoltam, hogy max 40ért éri meg nekem, úgy hogy átrakom bele a blokkomat, és a régi mocim még leadom a bontóban...
Már nem aktuál, mert megcsináltam a vasat...bár jó volna rá rendszám, de az így is sok pénz...