Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni vettem egy Yamaha TT 600Belgarda-t. Keresnék hozzá jobb-bal oldalidomot,hátsó sárvédőt bontottat vagy újat. Hol találhatnék ilyeneket?
Sziasztok !
Kérdezném hogy az 1998-as évjáratú TT 600 R hátsó lengővilla himba elemjének így kell kinéznie ? Válaszokat előre is köszönöm !
Sziasztok !
Elkezdtem full restaurálni egy TT 600 R 1998-as évjáratot ..... A hátsó villához tartozó himba elemnek így kell kinéznie ? A válaszokat előre is köszönöm !
Sziasztok!
Eladó cuccok: dob 9000Ft
Új első sárvédő YZ WR YZF WRF 2000-2005 évjárathoz 7000Ft
Szinte vadonat új TT 600 hátsó sárvédő 10000Ft
Tükrök TT-hez 2000Ft / pár
Villaszárvédő és törött fejidom TT-hez 4000 és 1000FT
TT hátsó sárvédő használt 4000Ft
TT első sárvédő használt 5000Ft
Érdeklődni a +36 20 471 78 41-es telefonszámon lehet! Este 7-8 között leginkább! Külföldön dolgozok, zajos helyen ezért inkább csak a megjelölt időpontban hívjatok! hétvégén bármikor telefonálhattok! Köszi: Zoli
Köszi!
Úgy nincs problémám a transalp kezelésével, a 100 kg-om elég jól balanszolja a gépet :)
Nagyon szeretek vele kihívásos helyzetekben motorozni, tehát durvulni! Épp ezért gondolkoztam hogy kéne egy ütősebb gép, jobb futóművel. Mint ahogy mondtátok is, nyilván sokkal alkalmasabb a TA túrára mint egy 1hengeres.
Valószínűleg marad a további építgetés, fejlesztés. Még közel sincs kész, de már így is igen egyedi.
Ha nyerek a lottón, veszek mellé egy xr650-t
Sziasztok.probmemam lenne egy yamaha tt600-al.nincs szikra cdi vagy fekete doboz cserelve lett a blokkba is lett cserelve minden elektromos dolog de nem igazan akar mukodni nem szikrazik a trafot kimértem multimeterrel az is jo.ötlet?
egy csupasz endúrón nagyon zavaró a menetszél szóval ha messzire akarsz menni sokat nem fog tetszeni
plusz ezek a régi 1 hengeres 600asok 45 ló felé vannak, felcuccolva 2 személlyel nem az igaziak, pl autópálya ilyenkor már teljesen felejtős
a tt teljesen jó motor téblábolni erdélyben kevés cuccal, mert azért kényelmesebb mint mondjuk egy exc, futómű se annyira gáz, igaz a tank nem valami nagy de ez részletkérdés akár oda is el lehet menni, hiszen ha nem siet az ember akkor bármivel eljut bárhová
a ténéré után nekem a tt egész kisbiciklinek tűnt. igaz ha könnyű és gondozásmentes motor kell akkor én az xr400-ra szavazok
monst nekem egy lc4 van, ha leszámítom a csupasz motor miatti szelet meg a vibrálást(az xt-tt sokkal finomabban jár) akkor aszfaltra is egész jó, de terepen egész meredek helyzetekben voltam már vele
és ahol egy ténéré-transalp-dr650 izzadt én ott lazán elmentem, igazándiból nekem semmi sem volt kihívás ott ahol mások szoptak
igaz én sokat mentem a ténérével is úgy hogy csak vigyorogtam a többieken..... szóval azért nem csak a gépen múlik a dolog
szerintem az adventure-ban csak a fejidom-tank-ülés másabb, esetleg kicsit másképp van hangolva a futómű, de szerkezetileg nem láttam különbséget
bakker ez nem túl szép, szerintem Mo. kilőve mert nem nagyon találsz bontott cuccot. Vagy ha van feles 300eFt akkor vesztek egy működőt és ti bontjátok szét (ennyiért láttam most, igaz a fém tankost, de a blokk nagyrészt ugyan az) vagy ebay.com mert ott van pár cucc a kis TT-hez.
szerintem egy v2 után az 1henger nem pont a legjobb választás hosszabb utakra 2 személlyel. ezzel nem azt mondom, hogy rossz, de szerintem egy TT szintű endúró közel nem annyira komfortos mint a TA, kompromisszumokat kell kötni az embernek. igaz nekem csak 250-es van 500-600km-et már nyomtam vele párszor, ki lehetett bírni, de hát akkor is csak egy keskeny ülésen ül az ember.
Yoshi túra idén is kimaradt :/
Helyette volt erdély kétszer is. Bihar csúcs, Pádis környéke, Vigyázó, Transalpina stb....
Egy ismerősömnek van egy fekete blokkos lc4 sm. Nem nagyon van vele baja.
A szívem szakad meg ha belegondolok hogy el kell adnom a TA-t.... Egyenlőre csak gondolatok maradnak ezek a dolgok de, minden egy gondolattal kezdődik!
Az adventure csak felépítésben különbözik? Motor/futómű ugyan az mint a sima enduro?
A ta elég nehéz a tt sokkal könnyebb
A régieknek jó a futómű az újabbaknak nem annyira
Bár én inkább egy lc4 adventure-t vennék túrázni jó futómű nagy tank rendes szél védelem
De ha a yoshi túrát kibírja a ta akkor jó az a futómű
Bocsi,
A kilométernél nem 14.000 :) Csak 1400

Vagy lehet hogy jobban járok ha dobok a TA alá egy komolyabb futóművet, legalább előre. Lassan 10 éve hiba mentes! Nincs különösebb okom lecserélni. Csak gyenge a futómű.
Sziasztok!
Mostanában egyre többet foglalkoztata a gondolat hogy le kéne cserélni a transalpot egy "üthetőbb" enduróra. Nincs problémám a TA val, csak egyszerűen be kell látnom hogy túl sok neki amikbe belekényszerítem. Ép eszű ember néha el sem hiszi hogy milyen helyeken járok vele.....
A TT600 nagyon szimpatikus nekem, bár sokat nem tudok róla. Mi az igazán nagy előnye a többi korabeli 600as endurohoz képest?
Mennyire problémás ha rendesen karban van tartva?
Egy komolyabb aszfalt/terep túra nagy kihívás vele? Mondjuk egy 1000-14000km. Esetleg utassal 3 dobozzal? Van egyáltalán lehetőség a 3 dobozra?

Nem akarom a hosszútávú túrákat feladni, viszont nagyon vonz a komolyabb terepezés is.
De nem akarok második motort sem, főleg nem papír nélkülit.
Tehát dióhélyban,
-megbízhatóság?
-miért ezt vegyem?
-utassal, csomagokkal kényelem?

Köszi a segítséget.
Sziasztok,

Van egy 2001-es ttr-em. Nagyon eszi az olajat. Kompresszio van benne könnyen indul erős. Mitől lehet a tulzott olajfigyasztás? 100km/1L
Csáó! Csatolom a képeket Viktor helyett. Még együtt motoroztunk pár éve Pilisi erdőben meg Csaba környékén :) Sima indításnál történt.. nagy csattanás és kész. 7. lamella is szétrobbant és tele van vele a blokk.
Hali, hogy sikerült?? Az én TTR250be 50000Km felet járok és bontatlan, és terepen is használtam (Erdélyt is megjárta 2x) Képet tudsz fel rakni?
Sziasztok!
2003-mas TTR 250-hez keresek jó állapotú kuplung kosarat(enyém 14 év után megadta magát...)
Sziasztok! A képen látható szabadon futó csapágyat nem tudtok valahonnan?
Sziasztok!
Valaki nem tudna esetleg yamaha tt 600 belgarda-hoz lengővillát??
Sziasztok!
Valaki nem tud esetleg yamaha tt 600 belgarda-hoz lengővillát?
Nekem 350-es van, jó gép, ha nem füstól, meg veszi a rendesen a sebességeket/ főleg a 3.-at /akkor nem nagyon lehet mellényúlni.
Sziasztok!
Itt új vagyok,viszont XT motort láttam már néhányat...
Látom indítási gondjaitok vannak.A trafó-CDI-porlasztó együttesen kívül(vagy talán csapjuk hozzá a gyújtó tekercseket)nincs más ami felelős lenne egy rosszul induló motorért.
A CDI ritkán hibás,de kiszűrése típus azonossal egyszerű,a trafót és a gyujtó tekercseket ki lehet mérni,a porlasztó megint egy paprikás krumpli,viszont az üresjárat és a dúsítóért felelős két nagyon kis keresztmetszetű levegő járat okozhat meglepit!
Szerintem az mind csak berugós, ha ez nem zavar akkor jó lehet :) nekem a 250-es van, bár lehet túl sok közük nincs egymáshoz :) Nem túl erős, nem is túl könnyű (erőhöz képest) de ettől függetlenül meg vagyok vele elégedve és már bontatlan blokkal 50eKm+ ban járok vele.
Sziasztok.
Szemezgetek egy TT 350 el, szerintetek jó kis gép?
Előtte XT 600 volt.
az önindító át lett nézetve szakemberrel, azzal nincs gond, viszont a szabadonfutó amit az önindító meghajt az eléggé meg van szorulva. úgyhogy majd jövő héten arra nézünk rá!