1 karbin ugyan mit akarnál szinkronizálni?
az a csonk a vákuumos ac-hoz kell
ahogy elnézem rendelhetsz egy másik szettet, igaz 1 próbát megér egy szélvédőragasztós ragasztást
Túl rövid ahhoz váltókar hogy beférjen oldalról lábam mikor váltok, ahogy néztem vki elvágta váltókart.... hajtottam már egy hosszabbat azzal sztem jó lesz.
csizma:http://adamoto.hu/spd/300478/P...
nekem 47es a csizmám és eddig nem találkoztam olyan motorral amin ne tudtam volna váltani
de ha ilyen egyedi igényeid vannak szerezz be egy vas váltókart és azt úgy alakítod ahogy akarod
lehet beletoldani, más ívet adni neki stbstb
de szerintem inkább a csizmát kell megszokni(esetleg lecserélni csuklósra) inkább avval lehet a baj
Ha annyira felraknám hogy beférjen....akkor nem tudnék akkorát mozdítani bokából hogy elég legyen váltáshoz....
de amúgy ez a probléma hogy nem fér be....
Yamaha tt 600-hoz szeretnék váltókart venni alumíniumot de nem találok, ami hozzá való lenne specifikusan....... nagyon nem érdekel ha másra való vagy nem direkte ehhez. Másik kérdésem az lenne kicsinyelem váltókarom 46 kroszcsizmával elég nehéz vele felfelé váltani mert nagyon nincs hely... Csak engem zavar ?, vagy hozzá áll az ember lába...:D
nekem egyik ismerős elég jó áron tudja hozni a gyári cuccot
de van boltos ismerős aki mindent legalább 25-30% olcsóbban hoz mint akármelyik webshop
pl ami féktárcsa a nagyvason 22 volt azt hozta nekem 17ért
de a ferodo betéteket már félárban hozza, olajok-szűrők is jóval olcsóbbak
szóval elég jó ellátás van gyári-nem gyári alkatrészekben
xt lábat még nem szedtem szét, de fz lábat már műtöttem ahhoz kellett egy hosszú szárú imbusz kulcs amit úgy hegesztettünk össze
a husky lábait meg inkább elküldöm a csikához, ezek a nyomó-húzófokozatos cuccokat már egész könnyű rosszul összerakni
Fullra szétszedtem. mind a két XT-émen ki kelett cserélnem, volt is fent erről egy galéria, de már rég leszedtem. nállunk megfizethetetlen a gyári alkatrész, de még nekünk nem volt gond az Athenával. Meg már rutinosak vagyunk benne, kel hozzá egy speckó szerszám is, hogy teljesen szét tudd szedi, de mi othon csináltunk egy ilyet :)
Szerencsére van hol bütykölgetni a mocikat, meg a motorozáshoz nekem ez is hozzá tartozik., szeretek foglalkozni a motorommal :)
Hát igen panelbe ez már nem egyszerű.
Me nem mindenhol tudnak beszerezni gyári alkatrészt,a yamahánál szerintem a háromszorosáért adnák, ugyan azt amit te vettél,. meg én úgy vagyok vele, hogy a bontott is jobb az utángyártotnál, persze ha nem kopó alkatrész.
Gondolom, hogy széthúzták a szárakat, mivel a kereket ki kellett venniük a kereket és rakattam fel velük egy telszkóp harmónikát is, ahhoz meg le kellett venni a szárakat.
Jappán szimering került bele nem Athena és 10W Motul olaj.
Szerintem ez megvolt 10 e ft, ezért nem sok a 8 e munkadíjra. nekem is ráment volna fél napom. Az automata lánfeszítésen lehet még spanolni kézzel állítólag. egy darabig aztán vezérműlánccsere.
de a műeszertartó 6ezer valahányszázért nem rossz? 11 e láttam az ebayen.
Csak annyi a tanulság, hogy a gyári alkatrész néha olcsó, és az sem biztos hogy a márkaszervízben az.
szét is szedted a telót fullra? mert sokan kispórolják a teljes takarítást
amúgy egy lakótelepi zsebkendőnyi tárolóban elég nehézkes egy teló szétszedés......
ha gyári szimering lett betéve az nem athena árban van ám, és sokkal tovább bírja
gyári szimmeringgel rendes olajjal nem olyan gáz az a 18 pénz
nekem ezek az athena dolgok sosem tetszettek igaz csak 2t cuccokba vettem ezt a típust
Én ezt nem mondanám olcsónak, nekem 5000 Ft ból kijött az Xt-hez a szimering+az olaj, Athena szimering/ Repsol 10w-s olaj, jó én nem szervízbe vettem az anyagot, hanem egy motoralkatrész boltba, és két, max három óra latt megvan. Láttad az elszakadt bovdent? mert én nem bíznék meg a szervizekben, mivel elég nagy a motornak a vibrációja, magától leszokott tekeredni a csavar, én már nem egyszer jártam így az XT-vel. A vezérműlánc feszítőn, meg nem tudom mit állítottak be, mert az automata
Lehet hogy szervizek között olcsó, de én inkább kerülöm a szervizeket. A bátyámnak van egy fazere, amit újonnan vett a Yamahától, amíg a garancia idő tartott , oda vitte de az olajat túlöntötték neki,nem is kevéssel. Vett rá egy bukócsövet, és a sztendernek a csavarját csak belekapatták, mikor hazajött a mortorral, és letámasztotta, majdnem felborult a motor.
Uraim egy kis pozitív csalódás:
Talán ismerősen cseng az a név, hogy Motorrad ? Nagykőrösi úti Suzuki szalon és szervíz.
No én benéztem ide hátha van teleszkóp-szimeringjük a 2004es Yamaha Tt-m hez, és nemcsak hogy volt 4ezer valahányszázért, de a komplett teleszkópszervíz csak 18e ft szimeringel olajjal együtt. Ennyiért én nem szarozok vele otthagytam a vasat , ma lett kész már el is elhoztam .
Sajnos a Km óra nem mutatott , visszavittem, szó nélkül szétszedték megnézték, de nem ők voltal a hunyók, egyszerűen pont most szakadt el a bowden. rendeltem is tőlük gyárit mivel 6500 ft kompletten nem pénz érte !
A szokásos műszerfal műanyag ami az órát tartja ( mindenkinél eltörik) az is 6000, vettem még egy gyári első sárhányót 10000.ért.
Ajánlani tudom a Motorradot, még a vezérműlánc feszítőmet is beállították csak úgy...:)
Heló. Ékszerész bármit meg tud csinálni, Ha te viszed az anyagot, aranyat vagy ezüstöt akkor csak a munkadíjat számolja. Én már csináltattam egyedi dolgokat.
Sziasztok.
Nemigazán idevaló téma, de égen földön nem találok információt, gondoltam itt hátha akad valaki aki tudna segíteni.
Szeretnék csináltatni, vagy esetleg nemtudom létezik e yamaha-s karikagyűrű (akár bizsu is lehet) képet egyet találtam de hozzá konkrétumot semmit.
Csatolom a képet, ha valaki tudna segíteni azért örökre hálás lennék
Gyarapodunk jó a műanyag védő csak van neki egy titka nekem az van és hibátlanúl működik. Titok ( nekem működik) nem szabad meghúzni csak annyira, hogy magától ne mozdúljon el persze ez kevés mert így a karok törnek, de erre is van megoldás meg kell gyengíteni olyan helyen ahol ha törik attól még használható méret maradjon ( néha rakok be tartalékot) vagy le kell fűrészelni 2 ujjasra ( ez van nekem) de még itt sincs vége a történetnek nem kell egyik kartartót se meghúzni, hogy az is el tudjon forogni esés közben, én így használom és működik, és nem vagyok az a típus aki alkalmanként legalább 1x nincs a földön
az a csonk a vákuumos ac-hoz kell
ahogy elnézem rendelhetsz egy másik szettet, igaz 1 próbát megér egy szélvédőragasztós ragasztást