sziasztok. egy kis gondban vagyok.vettem egy tt600r mocit és két nap után elment a gyujtásom . a szerelőm azt mondja hogy cdi baja lett .ezért keresek hozzá müködő elektronikát.20 3779746.amúgy eladó.
ha találtam volna hozzá trx blokkot még ma is meglenne
mivel csak az önindító hiánya miatt adtam el
persze lehet puha pöcsözni emiatt, de vannak olyan helyzetek ahol nagy segítség a villanyindító
volt hogy ketten fogták a motort egy feljáróban mire nagy kínnal berúgtam, vissza meg nem akartam menni mert jó szar volt odáig is eljutni
vagy 3 évig motoroztunk együtt láttam mi a különbség
ahol én 2. negyedgázon mentem ott a wr1.teligáz
persze az húz felül is vagyis inkább csak ott húz
de mint írtam pörgetve sem evett sokat ellenben az xr4 nem szerette ha pörgettem, elég nagy fogaskerék volt hátul így már sokat forgott kb 120-130 között volt a vége
az 50 lovad drz-hez meg nem sok értelme van hasonlítani a 34 lovas xr4-et persze hogy jobban megy a drz
ellenben szerintem az xr4 futóműve jobb volt, és tagadhatatlanul jobb volt az erdőben, sokkal jobban kanyarodott és nem kellett félni hogy elmarad a vízhűtő
Ha megvennék tőlem a kis xr t nekem jó lenne 250es...amire kell bőven jó,eddig is sokaknak csak a szája járt akinek nagyobb volt, mégis terepen alig jönnek,lemaradnak stb...az a baj 4-500e körül ritka ami jó meg rendszámos is!
Én csak akkor hirdetném meg a kis TT-t ha már tutira lenne kiszemelt motor, de jelenleg addig nem jutottam el, hogy megnézzek egyet is mert pont megveszik mire ráveszem magam a nézésre így egy darabig marad a picike. Meg nem is ugrálok miatta. Most 2db van hirdetve TT250-ből egyik dugó cserés meg szabadonfutó (valószínűleg inditómotor is szar) a másik meg olyan drága, hogy nem nagyon ugrálhatnak érte, föleg hogy sérűlt az eleje.
De lehet az új wr 250 máshogyan adja le a teljesítményét azért tűnik sokkal gyengébbnek! Pl haveromnak ami volt 400 as xr nem tudom milyen áttétel volt rajta,de 110 volt a vége úgy jól ment alulról húzott drz s hez képest,ami egyenletesebben folyamatosan adja le a teljesítményét...Ha egymás mellé raktad őked a drz simán otthagyta,jobban ment, tehát csalóka ez is! Wr el nem mentem még csak 450el,lehet a 250 es felül megy,ahol az xr meg már nem...nehéz így összehasonlítani!
Nekem aztán mind1 melyik az erősebb . Az én kis TTR-em 15kw, ami nem sok vásárláskor nem az volt a szempont, hogy erős legyen hanem, hogy számomra jól motorozható legyen és úgy érzem, hogy a kis TT-ben ez meg van . Aztán lehet felülnék egy nagyobbra és el is felejteném a TT, de a DR350hez képest nekem jobbán tetszik. Ha mikor motort kerestem lett volna normális DR350 vagy belpiacos DR250 azt vettem volna.
az a lényeg hogy egy dagadt gorillát egyik se repít
amúgy a lóerő mint szám kb semmit sem ér csak egy adat amin a spormotorosok tudnak jókat hokizni
pl a wr250f 32ló az xr400 meg 34ló és az xr annyival jobb-nyomatékosabb hogy kb senki sem hiszi el amíg nem ment vele
ellenben a kis wr meg elketyeg 3 literrel még akkor is ha tépve van a szája
Szerintem a 250es dr erősebb mint egy ttr 250...a dr 30le a ttr meg 22! Én is szemezgetek egy dr el van most egy szép rendszámos felrakva, csak amég eladnám az enyém nem igen lenne meg!
az xr4 volt eddig a legjobban motorozható motorom
bár a hosszú táv nem az erőssége de toltam vele 1000+km es túrákat is 3 nap alatt, amiben azért elég sok terep is volt
Xr400-át kipróbálnék terepen és aszfalton, hátha abban annyival több van mint amennyivel többre vágyom. Ez a levegős 1 hengeres dolog ami az én buzim minnél egyszerűbb dolgokat szeretem. Egyedül a xt660 r vagy x amin még elgondolkodnék vagy a TT mellé egy baromi olcsó GS500 ami szintén baromi egyszerű gép.
na olyan duplát próbáltam, eléggé elvérzett nálunk a homokdombokon
ahol az xr4el 3. alapjáraton felmentem(akkor még az volt) ott a kis dr-nek a végén már egy egyest is toltam néha
Terepen motorozás tudásomnak pont ideális amit lassan nem is tudok kihasználni. Aszfalton azért picit több erőnek és nyomatékkal jobban örűlnék. Kanyarból kifelé hiába húzza az ember nem történik semmi és az előzések is erősen megfontolandók. Utassal meg pláne nem történik semmi persze nem is erre van kitalálva. Ha egyszer egy irányba motorozunk kipróbálhatod, de ránézésre nagyon hasonló blokk van benne mint a japán belpiacos DR250-be (Taki fajta dupla vez.tengelyesben). Így ha olyat próbáltál nagy különbség nem lesz szerintem. Kemény 20 paci van benne
mennyire kicsi az a 250es?
ha eladom a motorjaim kellene valami berregő amivel le tudok menni a csatornapartra menni
egy dr250est már próbáltam az nagyon vérszegény volt az én 120 kilós kis testemhez
Egyre szomorúbb vagyok, itt is egyre több helyen van kirakva sorompó :( pedig nem vagyok biztos benne, hogy az a maréknyi motoros akkora nagy kárt tesz az erdei utakban. Nem tudom, hogy az senkinek nem tünik fel ahol tilos lesz a motorozás ott a közelben lakópark épül? Egyre többször megfordul a fejembe, hogy lecserélem s kis TT. Terepen jó vele bohóckodni,de aszfaltra meg kevés és nem akarom kinyírni. Nem is vágyom túl sokra csak nagyobb tank és kényelmesebben lehessen a 100-as tempót tartani. Csak nem tudok váltani. Meg néztem volna egy xt660r elég jó áron megbízható gazdától csak lecsúsztam. Most a TTR600-ról sikerült. Most lenne egy dr650, de az meg elég trágya állapotban van.
én a gumishoz szoktam elvinni amikor az autóét is cserélem
aztán odasunyítok mellé még 2-3 garnitúra bütyköset
nem szokott örülni neki de még sosem mondta hogy vigyem vissza
ngk: 3 helyről rendeltem mind a 3 szar volt szerintem már a forgalmazó sumákolt, a denso meg az osztrákoktól jött, ott a fű is zöldebb az ég is kékebb természetesen a szikra is szebb-jobb
akkor mákotok van mert hallottam hogy volt akitől el is szedték a motort
a vigyázó és környéke már kilőve......
pádis felé meg már szinte minden aszfaltos a biharra is olyan út vezet hogy kocsival is 80as tempókat lehet menni (a kanyarokat leszámítva)
kalotaszentkirály környékén is necces a motorozás már az első nap első 10 percében jött a rendőr
valahol a zarándban is jártunk úgy hogy a rendőr mondta hogy ne jöjjünk többet erre(pedig sima út volt semmi terep 2 falu között mentünk a murván)
szóval lassan el is lehet felejteni a terepezést, nekem már lassan semmi kedvem nincs is hozzá
lassan tényleg csak a fagyizó előtt lehet majd buziskodni
oda meg az endúró nem jó mert nem vonzza be rendesen a pinát
mivel csak az önindító hiánya miatt adtam el
persze lehet puha pöcsözni emiatt, de vannak olyan helyzetek ahol nagy segítség a villanyindító
volt hogy ketten fogták a motort egy feljáróban mire nagy kínnal berúgtam, vissza meg nem akartam menni mert jó szar volt odáig is eljutni
ahol én 2. negyedgázon mentem ott a wr1.teligáz
persze az húz felül is vagyis inkább csak ott húz
de mint írtam pörgetve sem evett sokat ellenben az xr4 nem szerette ha pörgettem, elég nagy fogaskerék volt hátul így már sokat forgott kb 120-130 között volt a vége
az 50 lovad drz-hez meg nem sok értelme van hasonlítani a 34 lovas xr4-et persze hogy jobban megy a drz
ellenben szerintem az xr4 futóműve jobb volt, és tagadhatatlanul jobb volt az erdőben, sokkal jobban kanyarodott és nem kellett félni hogy elmarad a vízhűtő
az xt-re már sorban állnak a kérők, a husky nem ennyire kapós
amúgy a lóerő mint szám kb semmit sem ér csak egy adat amin a spormotorosok tudnak jókat hokizni
pl a wr250f 32ló az xr400 meg 34ló és az xr annyival jobb-nyomatékosabb hogy kb senki sem hiszi el amíg nem ment vele
ellenben a kis wr meg elketyeg 3 literrel még akkor is ha tépve van a szája
bár a hosszú táv nem az erőssége de toltam vele 1000+km es túrákat is 3 nap alatt, amiben azért elég sok terep is volt
ahol az xr4el 3. alapjáraton felmentem(akkor még az volt) ott a kis dr-nek a végén már egy egyest is toltam néha
ha eladom a motorjaim kellene valami berregő amivel le tudok menni a csatornapartra menni
egy dr250est már próbáltam az nagyon vérszegény volt az én 120 kilós kis testemhez
aztán odasunyítok mellé még 2-3 garnitúra bütyköset
nem szokott örülni neki de még sosem mondta hogy vigyem vissza
Hova dobjam ki ? Szelektív gyűjtő,vagy egyéb ötlet ?
akkor mákotok van mert hallottam hogy volt akitől el is szedték a motort
a vigyázó és környéke már kilőve......
pádis felé meg már szinte minden aszfaltos a biharra is olyan út vezet hogy kocsival is 80as tempókat lehet menni (a kanyarokat leszámítva)
kalotaszentkirály környékén is necces a motorozás már az első nap első 10 percében jött a rendőr
valahol a zarándban is jártunk úgy hogy a rendőr mondta hogy ne jöjjünk többet erre(pedig sima út volt semmi terep 2 falu között mentünk a murván)
szóval lassan el is lehet felejteni a terepezést, nekem már lassan semmi kedvem nincs is hozzá
lassan tényleg csak a fagyizó előtt lehet majd buziskodni
oda meg az endúró nem jó mert nem vonzza be rendesen a pinát