Sziasztok!
Az volna a kérdésem, hogy hogyan kell helyesen feltenni a fogaskereket? az "A" oldal legyen kifelé, vagy a "B" ?
Köszönöm szépen a segítséget előre is :)
Anti
Hello!
Segítséget szeretnék kérni. Lassan 2 év vettem egy akkor még jó állapotúnak tűnő TT 350-et. A két év alatt sajnos rá kellett hogy jöjjek, hogy korántsem jó állapotú . Mint kiderült, törött dugattyúval-gyűrűkkel vettem. Kapott egy új Wiseco dugattyút. Rá egy fél évre elkezdett bitangul füstölni. Ekkor a hüvely volt törött( feltehetőleg a dugattyútörés játszott közbe). Kapott egy bontott, jó állapotú hüvelyt, új hengerfej-szelepfedél tömítést és ekkor a blokot is teljesen szétszedtem ugyanis 3. fokozatból gázadásra kidobált. megnéztem a fogaskerekeket, mert hallottam róla hogy gyári hibásak a tt350 ezen fogaskerekei, de nem voltak elkopva, csak a váltókulissza ahol becsatlakozik a fogaskerékbe, ott volt kicsit megkopva, de az helyre lett hozva. Összeszerelés után kb fél évig nem volt gond, azon kívül hogy a 3.-ból még mindig kidobál. viszont a szerelés óta olyan szinten magas szinten rezonál a motor, hogy a szelepfedél csavarjaim folyamatosan kilazulnak. Jelenleg is ez az egyik problémám, hogy kiveri az olajat a szelepfedélnél, a másik gond, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Nagyjából 5 percig kell rúgdosni mire beindul, pedig szikra van, és kapott egy új gyertyát is. Melegen 1. rúgásra indul.
Tehát a kérdéseim azok lennének, hogy miért indul nehezen, miért rezonál veszettül a motot, és hogy mi lehet a gond a váltóval?
Válaszokat előre is köszi!!
Sziasztok,
Elérkezett pár év elteltével ez is. Eladásra kínálom a drágaságom. Kérdés esetén szívesen válaszolok.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xt_600_2kf-11113326
Nálam a 14-45- ös vált be. Erdőben és betonon is frankón használható, 140-km, a vége 6-ezres fordulaton.
A 15- 45- öst már hosszúnak éreztem és végre már nem igazán birta kihajtani.
Sziasztok eladó ez a makulátlan ttr600 hátsó futómű gátlóval.Svájci orvos házaspár motorjából volt 300 km futott természetessen azt is egy pormentes hangárban.
Tekercseélve volt a generátor? Ha igen, csillag vagy delta módra volt-e? generátort deltára kell tekercselni. esetleg testzárlat valamelyik kivezetésén?
Yamaha tt 600 s az a verzió amelyiknél nincs harditárcsa hátul lánckeréknél fixen hajt. Hátsó tengely távtartók hogyan vannak? melyik oldalra megy rövidebb illetve hosszabba? Nincs akkora különbség hogy ne lehetne összerakni fordítva......Választ köszi.
ha valakit érdekel egy 21" kerék azt hiszem 2kf xt600-ból való(szerintem kb mind egyforma a 3aj ténérébe is volt)
új skf csapággyal + nívósabb szimeringgel együtt 10 ezer a kerék
a ráf nincs észrevehetően felütve, ellenben az egyik küllő görbe
az agy hibátlan a ráf kicsit karcos a küllők kezdenek rozsdásodni, de nem az a vastag pörgős rozsda
(MI LEHET A PROBLÈMA?) Sziasztok! Segìtsèget szeretnèk kèrni! Van 1 yamaha tt600e belgarda motorom 1995-ös kiadásù, ez a BERUGÒKAROS változat! A második generátortekercsem ment tönkre. Az első ès a második is ùgy romlott el, hogy semmi tünete nem volt elötte,jòl ment a motor. Majd a leállìtás után többet nem volt szikra. Mikor beletettem a másodikat hònapok után egy rugásra indùlt, majd a második leállìtás után nem volt többè szikra. Mi teheti tönkre a generátor tekercsemet?Előre is köszönöm ha valaki tud segìteni!!!
Sziasztok!
TT vásárlás előtt állok.Nem tudok dönteni 350-és a 600 között.
Kizárólag terepen/erdőben szeretnék endurózni vele.
189cm 65 kg vagyok és kicsit tartok a 600-as súlyától,volt anno 86-os Honda Xl600-am terepre bűn nehéz volt(gondolok itt sárba,pocsolyán keresztül,fák között szűkebb helyeken).A 350-esnél meg attól tartok hamar megunom,kevés lesz a kraft :( mert valamennyi kihívás is kell azért ;)
Kinéztem egy 350-est lehet ma elmegyek kipróbálom.Nem veszi a 4.-et :S ismerős esetleg a probléma?
Üdv Petya!
Szevasztok!
Valaki ismer közületek motorbontót? Enduró motorbontót keresek! Egyébként egy Yamaha TT-R 250 1993 hoz kéne alkatrész és sajnos az országban már minden hol kerestem:(GerecseMotor, Yamaha Fehér stb...) sehol senkinek semmilyen alkatrésze nincs hozzá újonnan pedig nem lehet szerezni hozzá mert már nem gyártják frown hangulatjel:(
Ha valaki ismer vagy esetleg pont porosodik egy ilyen motor a garázsában ami bontásra vár az segíthetne. Konkrétan egy gyújtás oldali dekniről lenne szó ami elméletileg konstrukciós hibája miatt elrepedt majd pedig a sok indítást követően eltörött. Természetesen nincs a motoron berugó kar mert ebből az évjáratból kimaradt. Viszont a motoblokk jobb oldalán ki van alakítva illetve levan dugózva a berugótengely.
Az volna a kérdésem, hogy hogyan kell helyesen feltenni a fogaskereket? az "A" oldal legyen kifelé, vagy a "B" ?
Köszönöm szépen a segítséget előre is :)
Anti
Segítséget szeretnék kérni. Lassan 2 év vettem egy akkor még jó állapotúnak tűnő TT 350-et. A két év alatt sajnos rá kellett hogy jöjjek, hogy korántsem jó állapotú . Mint kiderült, törött dugattyúval-gyűrűkkel vettem. Kapott egy új Wiseco dugattyút. Rá egy fél évre elkezdett bitangul füstölni. Ekkor a hüvely volt törött( feltehetőleg a dugattyútörés játszott közbe). Kapott egy bontott, jó állapotú hüvelyt, új hengerfej-szelepfedél tömítést és ekkor a blokot is teljesen szétszedtem ugyanis 3. fokozatból gázadásra kidobált. megnéztem a fogaskerekeket, mert hallottam róla hogy gyári hibásak a tt350 ezen fogaskerekei, de nem voltak elkopva, csak a váltókulissza ahol becsatlakozik a fogaskerékbe, ott volt kicsit megkopva, de az helyre lett hozva. Összeszerelés után kb fél évig nem volt gond, azon kívül hogy a 3.-ból még mindig kidobál. viszont a szerelés óta olyan szinten magas szinten rezonál a motor, hogy a szelepfedél csavarjaim folyamatosan kilazulnak. Jelenleg is ez az egyik problémám, hogy kiveri az olajat a szelepfedélnél, a másik gond, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Nagyjából 5 percig kell rúgdosni mire beindul, pedig szikra van, és kapott egy új gyertyát is. Melegen 1. rúgásra indul.
Tehát a kérdéseim azok lennének, hogy miért indul nehezen, miért rezonál veszettül a motot, és hogy mi lehet a gond a váltóval?
Válaszokat előre is köszi!!
Elérkezett pár év elteltével ez is. Eladásra kínálom a drágaságom. Kérdés esetén szívesen válaszolok.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xt_600_2kf-11113326
A 15- 45- öst már hosszúnak éreztem és végre már nem igazán birta kihajtani.
Yamaha tt 600 s az a verzió amelyiknél nincs harditárcsa hátul lánckeréknél fixen hajt. Hátsó tengely távtartók hogyan vannak? melyik oldalra megy rövidebb illetve hosszabba? Nincs akkora különbség hogy ne lehetne összerakni fordítva......Választ köszi.
új skf csapággyal + nívósabb szimeringgel együtt 10 ezer a kerék
a ráf nincs észrevehetően felütve, ellenben az egyik küllő görbe
az agy hibátlan a ráf kicsit karcos a küllők kezdenek rozsdásodni, de nem az a vastag pörgős rozsda
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
TT vásárlás előtt állok.Nem tudok dönteni 350-és a 600 között.
Kizárólag terepen/erdőben szeretnék endurózni vele.
189cm 65 kg vagyok és kicsit tartok a 600-as súlyától,volt anno 86-os Honda Xl600-am terepre bűn nehéz volt(gondolok itt sárba,pocsolyán keresztül,fák között szűkebb helyeken).A 350-esnél meg attól tartok hamar megunom,kevés lesz a kraft :( mert valamennyi kihívás is kell azért ;)
Kinéztem egy 350-est lehet ma elmegyek kipróbálom.Nem veszi a 4.-et :S ismerős esetleg a probléma?
Üdv Petya!
Valaki ismer közületek motorbontót? Enduró motorbontót keresek! Egyébként egy Yamaha TT-R 250 1993 hoz kéne alkatrész és sajnos az országban már minden hol kerestem:(GerecseMotor, Yamaha Fehér stb...) sehol senkinek semmilyen alkatrésze nincs hozzá újonnan pedig nem lehet szerezni hozzá mert már nem gyártják frown hangulatjel:(
Ha valaki ismer vagy esetleg pont porosodik egy ilyen motor a garázsában ami bontásra vár az segíthetne. Konkrétan egy gyújtás oldali dekniről lenne szó ami elméletileg konstrukciós hibája miatt elrepedt majd pedig a sok indítást követően eltörött. Természetesen nincs a motoron berugó kar mert ebből az évjáratból kimaradt. Viszont a motoblokk jobb oldalán ki van alakítva illetve levan dugózva a berugótengely.