Valakinek van elfekvőbe tt600R fő karbiba való kehelycsöve? Enyém eltört, beleszakadt a karbiba. Vagy rendelni honnan lehet nem arany áron? Yamaha szalon?
S még : egyébként a gyári kb 10 e,XT 660-féle 8 e körül van.Viszont az XT féléről nagyon jókat írtak... Amúgy semmi baj nem lenne az enyémmel,nem érzek rángatást-lánccsapkodást,de 2004 az mégsem tegnap volt.Gondoltam elfáradt+illő lenne .
a 660as féle sokkal jobb mint az új gyári
nekem még van régifajta yamaha gyártmány, de azt annyiért adnám csak oda hogy úgysem vennéd meg, szóval irány a 660as klub és rendelj egyet
Nekem a "gyáriban" nincs a másik valami 1000 éves kawasaki ágy ott fogtam és belső gumiból kivágtam kis kockákat és rá ragasztottám igaz nem túl szakszerű megoldás, de a nem gyári kerék belefaragása se az amúgy meg hibátlanul működik a 20hp-nál
Hali !
Szeretnék menesztőgumikat cserélni.XT 600 fórumon írnak,hogy valami gyártmányuk van.Jó ez a TT-hez,vagy vegyek gyárit ?
Kösz,ha valaki hozzászól...
Üdvözletem !
egy óra alatt nyugiban kint van a blokk aztán fel lehet csapni a műhelyasztalra és kényelmesen meg lehet mókolni
mondjuk xt blokkot nem szedtem ki csak xl blokkot, kb a karbit tovább tart kipiszkálni mint a többit
Ha kiszeditek a szelepfedél vázhoz rögzítő csavarját,meg a blokk elülső felfogó csavarjait,akkor a súlyától is lebukik annyira,hogy kényelmesen hozzáférsz.Feltéve persze,hogy a kerekein van a motor és nem motoremelőn.Szerezz valami autóemelőt amivel visszaemeled a blokkot,mert amúgy nehéz,meg leengedésnél sem árt.Ha jól emlékszem én ki se buktattam amikor leszedtem hajtókarig,de az egy TT.
Vezérműláncot ki lehet cserélni úgy, hogy nem veszed ki a blokkot 86os XTn? Nem emlékszem már mennyi hely van ott, egyik ismerősöm most szerzett egyet aztán engem kérdezett! Előre is köszi.
szóval csak óvatosan