Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem emlékszem pontosan de olyan 0,8-1 bar felé a max amit belefújhatsz
szóval csak óvatosan
Üdv ismét!
Lenne még olyan kérdésem hozzátok, hogy az első telóm levegős és fùjtam bele levegőt kompresszorral ez nem gond?
Köszi.
Üdv.

Valakinek van elfekvőbe tt600R fő karbiba való kehelycsöve? Enyém eltört, beleszakadt a karbiba. Vagy rendelni honnan lehet nem arany áron? Yamaha szalon?
Gond lesz, ha beleöntöd, val.szeg a kuplungod csúszni fog.
Motorba való 4T kell bele.
köszi a választ!
és az nagy gond ha autóba való olaj?
télen jó lesz ha sokat mászkálsz vele, nyáron jobban kedveli a 20as olajat
ha meg kicsikét füstölög akkor a 10essel még jobban fog hidegen
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy egy 600 tenerérbe jó ha 10w40es olajat töltök bele az jó?
Sziasztok TT 350 hez oldal idomot nem tud valaki ?
S még : egyébként a gyári kb 10 e,XT 660-féle 8 e körül van.Viszont az XT féléről nagyon jókat írtak... Amúgy semmi baj nem lenne az enyémmel,nem érzek rángatást-lánccsapkodást,de 2004 az mégsem tegnap volt.Gondoltam elfáradt+illő lenne .

Köszi még egyszer.
Köszi a válaszokat !
Továbbra sem tud senki egy jó hátsó ráfot ? 2.5 x 18 méretben ?
A remény hal meg utoljára...
a 660as féle sokkal jobb mint az új gyári
nekem még van régifajta yamaha gyártmány, de azt annyiért adnám csak oda hogy úgysem vennéd meg, szóval irány a 660as klub és rendelj egyet
Nekem a "gyáriban" nincs a másik valami 1000 éves kawasaki ágy ott fogtam és belső gumiból kivágtam kis kockákat és rá ragasztottám igaz nem túl szakszerű megoldás, de a nem gyári kerék belefaragása se az amúgy meg hibátlanul működik a 20hp-nál
Hali !
Szeretnék menesztőgumikat cserélni.XT 600 fórumon írnak,hogy valami gyártmányuk van.Jó ez a TT-hez,vagy vegyek gyárit ?
Kösz,ha valaki hozzászól...
Üdvözletem !
Elado xt 600.
Erdeklodni telon/ emailen.
sz_bence26@hotmail.com
06202116408
akkor elő kell szedni a reszelőt és átalakítani
Yz 125höz van, de az csak félig jó a kuplungagy nem stimmel, de a lamelák jók.
cseréld el a zerza crf gépére ahhoz van
vagy a wr-re, úgysem meri neki húzni
Mekkora bunkóság TTR 250hez nem gyártanak. K@róják be
https://www.youtube.com/watch?...
a beszerelés sem bonyolult
Hello! Amiről meséltél kuplung annak mi a becsületes neve? Nem emlékszem már rá
egy óra alatt nyugiban kint van a blokk aztán fel lehet csapni a műhelyasztalra és kényelmesen meg lehet mókolni
mondjuk xt blokkot nem szedtem ki csak xl blokkot, kb a karbit tovább tart kipiszkálni mint a többit
Ha kiszeditek a szelepfedél vázhoz rögzítő csavarját,meg a blokk elülső felfogó csavarjait,akkor a súlyától is lebukik annyira,hogy kényelmesen hozzáférsz.Feltéve persze,hogy a kerekein van a motor és nem motoremelőn.Szerezz valami autóemelőt amivel visszaemeled a blokkot,mert amúgy nehéz,meg leengedésnél sem árt.Ha jól emlékszem én ki se buktattam amikor leszedtem hajtókarig,de az egy TT.
Olyan közel van a vázcső, hogy még a szelepfedelet se lehet leszedni, ha nincs kint a vázból a blokk.
Vezérműláncot ki lehet cserélni úgy, hogy nem veszed ki a blokkot 86os XTn? Nem emlékszem már mennyi hely van ott, egyik ismerősöm most szerzett egyet aztán engem kérdezett! Előre is köszi.
Bocs 1999-es.