Üdvözletem Mindenkinek !
Keresek 2004-es TT-hez hátsó ráfot.(felnit...) Méret : 2.5x18.
Vagy bármi kisegítő ötletet szívesen veszek !
Dr.IMI ! Jó volt látni ! Bár én is gurulhatnék már... De szerintem ebből már csak tavasz lesz,sajnos ...,egy pár probléma behullott...
Köszönöm! Igen fogok vele terepezni, rendszámos, minden papírja rendben van. Csak nekem nincs még jogsim, most kezdtem el, utána bárhova megyek. Láttam többen mentek endurózni szívesen csatlakoznék ha úgy van :) Eddig egy Rx50-nesem volt azzal is mentem árkon bokron csak kevés volt már az erő, és mindig aggódnom kellett hogy hol találok benzinkutat mert sokat fogyasztott :D Írtam neked az emailcímedre is.
Végre még1 kis TT :D és Bp-en. Nekem van, de szerintem csak a 2000 utánihoz jó, de körű nézek majd. Héten nem lesz időm, de sort kerítek rá minnél hamarabb. Terepezni is fogsz vele? A gumi meg ha jól emlékszem 90/90-21 és 120/80-18. Mennyi km van benne? Most járok 42ekm és bontatlan :) most volt szerelőnél, hogy nézzen rá a szelephézagra és azt mondta kár volt a szelepfedelet levenni mert szinte újszerű ott minden. Amúgy papíros? Gratula hozzá
Szeretnék egy tuti kis oldalt megosztani veletek,,sok olyan alkatrész van amit nehezen lehet beszerezni,,pl szívocsonk 53 euróért meg sok miegymás,,
én egy olajhűtőt rendeltem,,és hip hopp meg is jött...
még színt is lehet választani,,,mondjuk ennyiért fel is rakhatták volna...
jó böngészést!
nekem eddig csak 5-600as motorok voltak, bár nem hinném hogy a kisebb más lenne
a nagyoknak a gyári előírás 20w40 nem is tennék ezekbe "vékonyabbat" mert jó pár 10 ezret megfutottak már....
esetleg akkor tennék bele 10w olajat ha télen használnám többet
szóval ha a gyári 20w akkor a fúrás után se kellene hígabb
amúgy a 20w is ugyanolyan hígfos melegen mint a 10w igazándiból indítás utáni percekben van csak szerepe
szóval ha nem akarod télen a keményebb mínuszokba használni nyugodtan mehet bele a 20w olaj
Nekem csak kis 250-es van és 10W40 Motul 5100 rakom bele amit 2000-3000km közt cserélgetek, de ha pörgetősebb túrák vannak akkor hamarabb is nem akarom, hogy 1L olajos bármi is múljon. Ini-t hallgasd majd meg neki már volt pár vasa és van mögötte pár kilóméter.
sziasztok, egyszer már kérdeztem,de nem emlékszem a válaszotokra, hogy egy TT 350-be milyen olajat használtok, először ha jól emlékszem 10W50-es volt benne az új henger dugó szett miatt, de most már kéne valami sűrűbb szerintem, ki mit ajánl?
Sziasztok! elment az xt-m hátrahagyott 1 vezláncot ami nem nyúlott és 1 főtengelyt ami szintén jó állapotú meg 1 arrow dobot összekötővel. valakit érdekel írjon rám!
én mindenképp relézném, mert ezek a robesz kapcsolók nem nagy áramra készültek(mondjuk a többi se igen)
szóval akkura egy izmosabb biztosíték majd a relé kapcsolt lábaira kötni az akku+ és a xeon+ vezetékét
majd keresni egy gyújtás+ vezetéket erről leszedni az áramot és ezt kapcsolni a fényváltóval majd megy a relé vezérlő lábára
azt hogy melyik szál mi azt vagy megnézed vagy kiméred mert1 a bemenet 2-3 a tompított reflektor 4 a fénykürt
ha gondolod le is rajzolhatom
Bocsi, hogy ilyesmivel zargatlak, csak épp nem jutott eszembe másvalaki, aki tudna segíteni.
Vettem a robeszhoz Piaggio NRG MC3 AC egy Hi-Lo kapcsolót, mert a hely megvan neki, viszont refis izzót nem bírna a rendszer elvileg.
A kapcsolót on/off kapcsolónak szeretném használni 35W xenonhoz akksiról → gyújtáskapcsolóra, majd a hi-lo legyen az on/off.
Az a baj, hogy 4 lába van és nem akaródzik rájönni mit hova dugjak.
4 gondolom amiatt, hogy hi/lo beam és a fénykürt + a test? vagy épp a pozitív?
Esetleg valami ötleted ezügyben? :)
TT 600 -at keresek eladót!
Keresek 2004-es TT-hez hátsó ráfot.(felnit...) Méret : 2.5x18.
Vagy bármi kisegítő ötletet szívesen veszek !
Dr.IMI ! Jó volt látni ! Bár én is gurulhatnék már... De szerintem ebből már csak tavasz lesz,sajnos ...,egy pár probléma behullott...
Jó utat mindenkinek !
Köszönöm! Igen fogok vele terepezni, rendszámos, minden papírja rendben van. Csak nekem nincs még jogsim, most kezdtem el, utána bárhova megyek. Láttam többen mentek endurózni szívesen csatlakoznék ha úgy van :) Eddig egy Rx50-nesem volt azzal is mentem árkon bokron csak kevés volt már az erő, és mindig aggódnom kellett hogy hol találok benzinkutat mert sokat fogyasztott :D Írtam neked az emailcímedre is.
Az Rx50-el még sóskúton is jártam :D :
A minap lettem boldog tulaja egy TT 250 R-nek!
1993-as de a blokk cserés volt, és már a 96-os 6 sebességes blokk van benne.
Segítségre lenne szükségem a következőkben. (Túrtam már a googlet de csak zsákutcákba jutok...)
- Szerelési útmutató esetleg PDF-formátumban
- Első és Hátsó gumi gyári mérete
Előre is köszönnöm a segítséget!
http://www.off-the-road.de/
Szeretnék egy tuti kis oldalt megosztani veletek,,sok olyan alkatrész van amit nehezen lehet beszerezni,,pl szívocsonk 53 euróért meg sok miegymás,,
én egy olajhűtőt rendeltem,,és hip hopp meg is jött...
még színt is lehet választani,,,mondjuk ennyiért fel is rakhatták volna...
jó böngészést!
a nagyoknak a gyári előírás 20w40 nem is tennék ezekbe "vékonyabbat" mert jó pár 10 ezret megfutottak már....
esetleg akkor tennék bele 10w olajat ha télen használnám többet
szóval ha a gyári 20w akkor a fúrás után se kellene hígabb
amúgy a 20w is ugyanolyan hígfos melegen mint a 10w igazándiból indítás utáni percekben van csak szerepe
szóval ha nem akarod télen a keményebb mínuszokba használni nyugodtan mehet bele a 20w olaj
szóval akkura egy izmosabb biztosíték majd a relé kapcsolt lábaira kötni az akku+ és a xeon+ vezetékét
majd keresni egy gyújtás+ vezetéket erről leszedni az áramot és ezt kapcsolni a fényváltóval majd megy a relé vezérlő lábára
azt hogy melyik szál mi azt vagy megnézed vagy kiméred mert1 a bemenet 2-3 a tompított reflektor 4 a fénykürt
ha gondolod le is rajzolhatom
Bocsi, hogy ilyesmivel zargatlak, csak épp nem jutott eszembe másvalaki, aki tudna segíteni.
Vettem a robeszhoz Piaggio NRG MC3 AC egy Hi-Lo kapcsolót, mert a hely megvan neki, viszont refis izzót nem bírna a rendszer elvileg.
A kapcsolót on/off kapcsolónak szeretném használni 35W xenonhoz akksiról → gyújtáskapcsolóra, majd a hi-lo legyen az on/off.
Az a baj, hogy 4 lába van és nem akaródzik rájönni mit hova dugjak.
4 gondolom amiatt, hogy hi/lo beam és a fénykürt + a test? vagy épp a pozitív?
Esetleg valami ötleted ezügyben? :)
Köszi előre is!