Hali,
Nekem 88-as 2KF-volt. Jartam vele ugy, hogy a karburatort kitisztitottam teljesen felujitottam, uj tomitesekkel porlasztokkal, suberrel raktam ossze. Tank kipucolva, uj uzemanyag szuro berakva.. Ha olyan kedve volt elindult, ha olyanja akkor nem, szivatoval neha neha. En sem erttettem a miertjet.
Szetkaptam a karburatort ujra es az egyik porlaszto enyhen elvolt tomodve. Kilett fujatva, utana hidegen melegen a masodik rugasra elindult.
Ja meg annyi, hogy a szabadonfutó be van állva, úgyhogy folyton forgatja azt a két fogaskereket ami kapcsolódik az önindítóhoz. Annak szerintem ehhez nem lehet köze. Az önindító tekeri rendesen, meg a hangja is olyan mintha be akarna indulni, de valahogy mégsem!
egy próbát megérne hogy egy nagyobb akkuról egyből az önindítót megbikázni hogy úgy mit csinál
mert azt észrevettem hogy ha kicsit lassabban teker az önindító akkor nehezen indul be
De az az érdekes, hogy tolásra bármikor beindul! És ha beindult szépen jár, van alapjárat, meg megy rendesen. Meg próbálok szerezni bele gyertyát, köszi a választ!
ha beindul szivatóval vagy tolásra és megy rendesen akor tuti nem cdi hiba
ha a karbi tényleg patyolat(ami azért valljuk be ritkán olyan) akkor egy gyertya cserével kezdeném, próbáld ki a denso gyetyát hátha jobb lesz tudsz venni a hondától eredetit ami tuti nem hamis
nekem az xr4 pöccre indult az eredeti denso gyertyától, előtte a gagyi hamis (3 helyről vettem) ngk gyertyával vért izzadtam mire beindult
a számára nem emlékszem de ha megvan az ngk akkor utána meglesz a denso is
A karbit most tisztítottam, trafót cseréltem, szelephézag beállítva, gyertya szép rozsda barna. Hidegen csak tolásra indul, mikor meleg akkor meg most volt hogy beindult volt hogy nem. A generátor okozhat ilyen jellegű gondot? De én inkább a CDI-re gyanakszom! Ja és ez a 3aj motorkódú xt, szóval berúgókarom nincs!
A karbit most tisztítottam, trafót cseréltem, szelephézag beállítva, gyertya szép rozsda barna. Hidegen csak tolásra indul, mikor meleg akkor meg most volt hogy beindult volt hogy nem. A generátor okozhat ilyen jellegű gondot? De én inkább a CDI-re gyanakszom! Ja és ez a 3aj motorkódú xt, szóval berúgókarom nincs!
A karbit most tisztítottam, trafót cseréltem, szelephézag beállítva, gyertya szép rozsda barna. Hidegen csak tolásra indul, mikor meleg akkor meg most volt hogy beindult volt hogy nem. A generátor okozhat ilyen jellegű gondot? De én inkább a CDI-re gyanakszom! Ja és ez a 3aj motorkódú xt, szóval berúgókarom nincs!
Sziasztok! Egy xt 600-al kapcsolatban lenne kérdésem hozzátok! A motorban most lett cserélve vez lánc, meg a kettő kipufogó szelep, mert sajnos meg ugrott a vezérlésem! A motor ezek előtt könnyen indult hidegen, melegen, viszont most csak tolásra indul! Ha már meleg a motor, leállítom és rá pár mp múlva ráindítok akkor beindul, viszont ha várok vele kb 5 percet akkor már nem indul be, 10-ből 1szer szívatóval elkapja! A levegő csavarja 2,5-re van állítva. Esetleg nincs ötletetek hogy mi okozhat ilyen jellegű problémát??
Eladásra kínálok egy Higashi dobot. egyszer volt fent azt hittem halkabb lesz a gyárinál de nem.
Yamaha TTr600 ra való közdarabbal. A dobot gyárilag a 660 as hoz készítették. dobozában ára fix100 € Bp. 30450negyven3ötven3
Keresek Ttr600 hoz működő kilóméteróra csigát ( cserébe tudok adni nem működót ami hézagoló funkciót ellátja a keréknél +kp )
Nekem 88-as 2KF-volt. Jartam vele ugy, hogy a karburatort kitisztitottam teljesen felujitottam, uj tomitesekkel porlasztokkal, suberrel raktam ossze. Tank kipucolva, uj uzemanyag szuro berakva.. Ha olyan kedve volt elindult, ha olyanja akkor nem, szivatoval neha neha. En sem erttettem a miertjet.
Szetkaptam a karburatort ujra es az egyik porlaszto enyhen elvolt tomodve. Kilett fujatva, utana hidegen melegen a masodik rugasra elindult.
mert azt észrevettem hogy ha kicsit lassabban teker az önindító akkor nehezen indul be
ha a karbi tényleg patyolat(ami azért valljuk be ritkán olyan) akkor egy gyertya cserével kezdeném, próbáld ki a denso gyetyát hátha jobb lesz tudsz venni a hondától eredetit ami tuti nem hamis
nekem az xr4 pöccre indult az eredeti denso gyertyától, előtte a gagyi hamis (3 helyről vettem) ngk gyertyával vért izzadtam mire beindult
a számára nem emlékszem de ha megvan az ngk akkor utána meglesz a denso is
és van két első villám is befogókkal a műanyag védővel. egyiket tavaly szervízeltettem 19 ezerért.
Yamaha TTr600 ra való közdarabbal. A dobot gyárilag a 660 as hoz készítették. dobozában ára fix100 € Bp. 30450negyven3ötven3
Keresek Ttr600 hoz működő kilóméteróra csigát ( cserébe tudok adni nem működót ami hézagoló funkciót ellátja a keréknél +kp )