akkor ilyen ha nem a felső holtpontról indítod
ha van rajta automata deko, akkor nem kell szarozni a kézivel mert pont annyit enged amíg átfordul a felső holtponton
és ami motorba nincs akku azt intenzíven(gyorsan) kell rúgni hogy termeljen a tekercs elég áramot
igen sikerült köszönöm :)melegen már nehezebben indult az mitől van?Hidegen szívató nélkül 2 rúgásra sikerült de miután mentem vele 30 percet és megállítottam utána már nem indult úgy.
gratula hozzá, aztán csak óvatosan "keményebb" a terep, nem ugyan azaz érzés a 60-80km/h mit aszfalton, de mondjuk ez a tempó, úgy is csak 2 jó hely között lehet csak elérni :)
más: tegnap jót mentünk M3-as kivezető (pontosan nem tudom honnan mert nem vagyok túl ismerős Pesten )-Rád (és környéke) elég nagy rész off-road. Volt pár jó rész is, főleg mikor szembesültünk azzal, hogy a DR önindítója megadta magát és lehet noszogatni
Tekered, hajtod a lábaddal a berúgókart, fel kell keményednie egy ponton, de úgy hogy megéred átbillenteni a felső holtpontról. Ha kemény rajt hagyod a lábad a berugókaron, de csak picit tartod rajta és behúzod a kézi dekompreszort. Ekkor egy nagyon kicsit lejjebb megy a berugókar, de nem akad meg, ezt itt érezned kell (megakad végül is, de könnyen hajtod utána). Szóval miután keményedés után leugrott egy nagyon picit a kar, akkor visszaengedsz mindent és egy határozottat rárúgsz. Lehet kitámasztóról is, de azt csak a gyengék csinálják . Remélem segítettem.
Próbáld úgy, hogy mikor felkeményedik teljesen a berúgókar, akkor elvileg a felső holtpontnál van a dugó, és akkor még minimálisan rálépsz, hogy elinduljon lefele és akkor egy nagyot rárúgni. Lehet a dugó állását épp rosszul írtam, majd az okosabbak kijavítanak. De én ezzel a technikával mindent elindítottam eddig.
Igaz csak egy xr 600at indítottam el eddig, nem tudom mindegyik olyan-e, dee azt hihetetlen szar volt, olyan volt mintha nem akarna felkeményedni a berúgókar. Ini 400asa se volt olyan, de XL, XT, DR egyiken se keresgélem a holtpontot, csak rárúgok egy rendeset és járnak. Igaz segít a magasság meg a test súly, simán lent van a bal lábam a földön és úgy rúgom őket. Xr-el szenvedtem vagy 3percet.
ki kell tekerni és küzdeni
nekem bowdenes és az sem jött ki fegyverolajjal addig fújogattam amíg megmozdult utána már ki lehetett játszani
volt némi retek a dugattyú részénél
utána kipolíroztam 2000es vízpapírral és azóta jó
pedig telefonáláskor még hibátlan volt a gép mire odaértünk volt baj vele nem kevés
ha van rajta automata deko, akkor nem kell szarozni a kézivel mert pont annyit enged amíg átfordul a felső holtponton
és ami motorba nincs akku azt intenzíven(gyorsan) kell rúgni hogy termeljen a tekercs elég áramot
más: tegnap jót mentünk M3-as kivezető (pontosan nem tudom honnan mert nem vagyok túl ismerős Pesten )-Rád (és környéke) elég nagy rész off-road. Volt pár jó rész is, főleg mikor szembesültünk azzal, hogy a DR önindítója megadta magát és lehet noszogatni
akkor vészleállító off
próbáld ki hogy gyújtás nélkül rárúgsz 3-4-5-öt utána gyújtás és adj neki
nekem bowdenes és az sem jött ki fegyverolajjal addig fújogattam amíg megmozdult utána már ki lehetett játszani
volt némi retek a dugattyú részénél
utána kipolíroztam 2000es vízpapírral és azóta jó
valaki találkozott már itt olyannal hogy a szivatót nem lehet kihúzni?
és ha igen hogy lehet ezt kimatekolni?