Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen motor volt az ? venni akartok valamilyet ?
mi ma is lyukra futottunk a motorvétellel.......
pedig telefonáláskor még hibátlan volt a gép mire odaértünk volt baj vele nem kevés
Van rajta automata :)
akkor ilyen ha nem a felső holtpontról indítod
ha van rajta automata deko, akkor nem kell szarozni a kézivel mert pont annyit enged amíg átfordul a felső holtponton
és ami motorba nincs akku azt intenzíven(gyorsan) kell rúgni hogy termeljen a tekercs elég áramot
erre nem is gondoltam nekem még nagyon új ez a berugás téma 4t nél :) a ktm 640 sm -em önindítós volt azt nem rugogattam
Lehet sok benzint kap, ha hidegen könnyen indul szivató nélkül.
igen sikerült köszönöm :)melegen már nehezebben indult az mitől van?Hidegen szívató nélkül 2 rúgásra sikerült de miután mentem vele 30 percet és megállítottam utána már nem indult úgy.
Köszönöm :)Már most meg szerettem :) lementem 2 dikra sikerült berugni hála nektek :) De viszont melegen már nehezebben indult.Ez miért van?
gratula hozzá, aztán csak óvatosan "keményebb" a terep, nem ugyan azaz érzés a 60-80km/h mit aszfalton, de mondjuk ez a tempó, úgy is csak 2 jó hely között lehet csak elérni :)

más: tegnap jót mentünk M3-as kivezető (pontosan nem tudom honnan mert nem vagyok túl ismerős Pesten )-Rád (és környéke) elég nagy rész off-road. Volt pár jó rész is, főleg mikor szembesültünk azzal, hogy a DR önindítója megadta magát és lehet noszogatni
Tekered, hajtod a lábaddal a berúgókart, fel kell keményednie egy ponton, de úgy hogy megéred átbillenteni a felső holtpontról. Ha kemény rajt hagyod a lábad a berugókaron, de csak picit tartod rajta és behúzod a kézi dekompreszort. Ekkor egy nagyon kicsit lejjebb megy a berugókar, de nem akad meg, ezt itt érezned kell (megakad végül is, de könnyen hajtod utána). Szóval miután keményedés után leugrott egy nagyon picit a kar, akkor visszaengedsz mindent és egy határozottat rárúgsz. Lehet kitámasztóról is, de azt csak a gyengék csinálják . Remélem segítettem.
na csak nem TT lett ezek kézi dekosak? fasza amúgy grat hozzá.
megpróbálom így is :) kitartó vagyok e téren :)
Próbáld úgy, hogy mikor felkeményedik teljesen a berúgókar, akkor elvileg a felső holtpontnál van a dugó, és akkor még minimálisan rálépsz, hogy elinduljon lefele és akkor egy nagyot rárúgni. Lehet a dugó állását épp rosszul írtam, majd az okosabbak kijavítanak. De én ezzel a technikával mindent elindítottam eddig.
youtube-nézem a videókat hogy rugják be.De mindegyik másképp csinálja
Most az előbb 30 percig rugdaltam mire eltudtam indítani.A volt tulaj rárugott elindult egyből.Mondta is hogy nem lesz egyszerű.
Igaz csak egy xr 600at indítottam el eddig, nem tudom mindegyik olyan-e, dee azt hihetetlen szar volt, olyan volt mintha nem akarna felkeményedni a berúgókar. Ini 400asa se volt olyan, de XL, XT, DR egyiken se keresgélem a holtpontot, csak rárúgok egy rendeset és járnak. Igaz segít a magasság meg a test súly, simán lent van a bal lábam a földön és úgy rúgom őket. Xr-el szenvedtem vagy 3percet.
Majdnem eltörte a bokám Nem hittem volna hogy ilyen erő van bennük
tudom vazzeg nekem ilyen volt csak 400as
akkor vészleállító off
ezen mindig rajta van a gyújtás :)
magadtól elég lassan fog menni
próbáld ki hogy gyújtás nélkül rárúgsz 3-4-5-öt utána gyújtás és adj neki
Az új gépsárkány :)
Fasza az xr de a berugását gyakorolni kell nagyon.Nem egyszerű Majd csak rájövök :)
ki kell tekerni és küzdeni
nekem bowdenes és az sem jött ki fegyverolajjal addig fújogattam amíg megmozdult utána már ki lehetett játszani
volt némi retek a dugattyú részénél
utána kipolíroztam 2000es vízpapírral és azóta jó
sziasztok!

valaki találkozott már itt olyannal hogy a szivatót nem lehet kihúzni?
és ha igen hogy lehet ezt kimatekolni?