Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szoval igen van benne valami! de ami németbe ment az is gyengébb és nem is 1kt a motorkodja! volt hozzá szerencsém! amugy alkatrész minden van hozzá csak meg kell fizetni és ki kell várni h megjöjjön! amugy egy két alkatrészt már nem lehet rendelni sem pl.plexi vagy a matricák! de a föbb alkatrészek továbbra is vannak! amugy kaptam hozzá plexit ma! nekem már megvan egy pár éve és amit eddig kiprobáltam nem 1kt-s tdr-t azok mind a nyomába sem érnek! de ez csak az én véleményem tapasztalatom!
üdv:petiktm
Hát nem tudom hány éves vagy de 15 év alatt azért nehéz elfelejteni ilyet. Az megy 100% hogy 15 éve is a "kocsihoz való" akksitöltővel töltötték a motor akkuját, a mi töltőnk ráadásul nem 15 éves hidd el van az 30 is.
Szia(sztok)Ez a 10le és 1KT és japán belpiac nemteljesen igaz A 10le gyengébb a TDR240(francia piac),van 3CK blokkkódos is,ez a belpiac sem teljesen igaz...olaszba és németekhez is vittek belöle.Plexit a www.szatuna.hu tudsz rendelni(bontottat én nemvennék...ha 1általán találnék is hozzá....)Rengetegen félnek tőle mert ez a "belpiac"és nincs alkatrész hozzá beidegződés/szájhagyomány kering rola.Bármit kapsz/tudsz rendelni hozzá(-1hét gyári... vagy utángyártottban is kopó cuccok)igen pénzbe kerül és nem MZ/SIMSON árban.
Sziasztok!
TDR 125-öst keresek megvételre lehetőleg bontatlant, vagy megkimélt állapotut.
Ha valaki tud segiteni elöreis köszönööm.
Wwolf
szoval a nikaszilos hengerhez nem kell nyulni mivel pont ez a lényege h csak dogot kell cserélni de nem elég csak gyürüt! kb 4 dugo 1 henger! ki kell méretni mert sokszor visszamegy az elözö dugo csak persze ujba!
sziasztok! van egy tdr 250 em és sajna a gyári elsö plexi elég viharvert! tud valaki nekem abba segiteni hogy mond egy helyet ahol lehet kapni bontott lenne a jobb de ha utángyártott van az is jo! egyéb más alkatrész is érdekel ha van a tdr 250 hez!
elöre is köszönöm!
üdv petiktm
e-mail cimem:petiktm@freemail.hu
tel:30/5414559
szoval a yamaha tdr 250 egy isten motor! nagyon erös jol motorozhato! nekem is van egy és a haveromnak is annak ellenére hogy nagyon ritka motor! arra kell vigyázni h a blokszám mindegyiknek 1kt! ha valami más akkor az nem a japán belpiaci és 10 le-vel gyengébb! ha van kérdésed még irj válaszolok mindenre! ja és csak 1988-1989ig gyártották az igazi feket sárgát! a kékek is ugyanolyan jok csak a szinük más! csak a blokszámra figyelj! ja és ha érden nézted ki magadnak akkor tegyél le rola mert én már megnéztem és nem 1kt-s ráadásul szétvan hullva! egy kokleré sajna!
Hali!
TDR125 blokkjába milyen olajat vegyek?Van valakinek tapasztalata, hogy melyik a tuti?Illetve milyen van benne gyárilag és milyen időközönként illik cserélni?Köszi.
Sziasztok!

Nekem TZR-em van, de a blokk néhány modellben megegyezik. Az lenne a kérdésem, hogy valaki cserélt-e már dugót NiCaSil-os hengerben (4FU00), és ha igen akkor kellett-e hónóltatni a hengert. Én már hallottam, ezt is azt is és nem tudom hogy mi legyen! És olyat is hallottam, hogy nem biztos hogy kell dugó csere elég csak a gyűrűt, de ehhez meg kell mérni a hézagot a dugó és a henger között! Valaki meg tudná mondani a min/max távolságot a dugó és a henger között?

Köszi
hali kollégák, ugy értesültem, hogy a TDR 125 öntött felnijei teljesen passzolnak a DT-be, alakitás nélkül bele tudom rakni öket féktárcsástol mindenestöl
ez igy van?
ha igen, van valakinek elado jo állapotu felnije? (nyomodás, sérülés nélkül, a festés nem fontos, mert fehér szinüre fujnám öket ugyis majd)
természetesen az enyém most is azon van fenn
OK! Kössz Fiuk!

15 eve nem motoroztam, es nem tudtam milyen akksi van benne de hala nektek most mar ezt is tudom!

A kerdes most az, hogy auto akksi töltövel lehet e tölteni!
Furcsa mod ezt sem tudom!
Csö!
Biztos sporol az energiával elvégre válságvan
A TDR-hez való aksi 12V-os
Szia Szatócs!

Bocs a múltkor elírtam a neved .
Több mint valószínű, hogy az akksi lesz a gond, mert a fazon akitől a gépet vettem kb 1,5 évig nem használta és totál lemerült úgy töltötte fel mikor mentem érte, hogy elhozom. Bár kb. 2,5 éves az akksi. Sajnos csak 12 V-os töltőm van előbb szereznem kell egy 6V-osat csak azután tudok biztosat.

Csö!
hy bazsi71
igen be kell indulnia ha eleve megfelelő erővel kezd neki de már az elején csak szenved abból pedig nem lessz beindulás cserélj és majd meglátod
hali
Hali Szarócs!

Lehet, hogy igazad van mert kb. fél percig (vagy addig se) birja forgatni a motort aztán lepukkan de azt hittem ennyi idő alatt be kellene indulnia . Ez azért bosszantó!
De azért kössz a tippet feltétlen ki fogom próbálni .

Cső!
hy bazsi71
lehet hogy kaki az aksi próbáld meg úgy hogy az aksi elötte töltőn volt ha úgy beindítja akkor az áramtartó képessége hagy némi kívánni valót maga után tehát csere
Hello Szatócs!

Közben rájöttem ugyanis szétszedtem, valami szerszámtartó doboz lesz az (hengeres fekete).
Olyan nehezen indul hidegen, hogy borzasztó általában leszivja az akksit aztán be kell tolnom de akkor meg kb. 15 m alatt beindul. Van erre valami trükk, hogy lehet könnyen elindítani hidegen vagy valami nem jó azért nem idul, pedig a szívató be van húzva.
Ja és melegen pedig pöccre, nem értem!
Ha kell szerelő szolj
Hello!

Á még nem. Még várok az áprilisi fizura....
Elviszed a yamahába vagy találtál szerelöt?
Hello!

Ha meglesz a felújítás beszámolok részletesen.

Üdv
Köszi a választ.
4 kelemen kft próbáld őket keresni én is egy elég ritka tipushoz vettem náluk utoljára
http://www.negykelemen.szersza...
Szatócs