Üdv Urak!
Pár motorikus meg elektronikus cucc ha valakit érdekel:
váltósorok:5e-ért, tökéletes állapotú főtengely:10ért, 3 tekercses alaplap, cdi 10ér, lendkerék:5e, membrán:2e, önindító:6e, kuplung dekli üresen:1e, viz és olajpumpák:2e stb
Hát ha fúrni kell akkor nyugodtan alkudj az árból egy jó 40ezret! Csak a dugó 27.000Ft plusz a hozzátartozó dolgok!(tömítések stb..) persze ha egyáltalán lehet még fúrni a hengert!típushibáról szerintem nem beszélhetünk...!
Sziasztok forumozók, most szeretnék magamnak venni egy tdr 125,tudnátok valami értelmes tanácsot adin ,hogy mire figyeljek! talán elkéne neki egy fúrás! Kicsit lepusztult a vas, minden tanácsot megköszönök!
Elöre is köszönöm!
Sziasztok forumozók, most szeretnék magamnak venni egy dtr 125,tudnátok valami értelmes tanácsot adin ,hogy mire figyeljek! talán elkéne neki egy fúrás! Kicsit lepusztult a vas, minden tanácsot megköszönök!
Elöre is köszönöm!
Sziasztok! Minarelli blokkhoz keresek (125-ös R-es DT-be kellene) kuplung kosarat és agyat! Ha van valamelyikőtöknek kérlek ne tartsátok magatokban! Köszönöm!
Ha az üzemanyag ellátó cső el lenne dugulva akkor tartalékon is le kellene állnia nem?,mert nekem csak akkor áll le ha nyitva van! Tartalékon megy mint a barom :)
ha minden igaz akkor 7ezres fordulat környékén kell nyitnia! de nem egylépésben nyitja ki teljessen hanem ez a bizonyos 7ezres fordulat után fokozatosan nyit! legalábbis én ezt figyeltem meg a saját motoromon(3MB-s blokk) /// a benzincsap kérdéssel kapcsolatban sztem inkább elvan dugulva és ahogy szépen lassan kifogy a karbiból az üzemagyag ,gyengül majd leáll!
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy mikor kell nyitnia a power szelepnek? kb. hány ezres fordulaton? Ja a másik problémám az,hogy ha kinyitom a benzincsapot ( lefele tekerem ) és elkezdek menni akkor szépen lelassul a gép és leáll :( , ha viszont tartalékon megyek ( felfele fordítom ) akkor nincs ilyen bajom! Vajon sokat kap? Előre is köszi mindenkinek!
4dl hez