Hello. Valaki aki hozzá értő vagy tudja kérem válaszoljon.A yamaha rd 125 lc blokkja teljessen egyezik a dt 125 lc blokkal? Mert nekem van egy rd-m és alkatrész beszerzés miatt kellene az info.
okés köszi.egy kistraktor sátáni 10+ pacival,ez már müxik a másik a gumiprojektes mobra de akkorra talán az is összeáll. krisztián szerintem tud robertóval kommuunikálni a facén akkor majd megbeszéljük
Robertó és Sanyika a szervezők (magyrul ők mennek börtönbe ha baj van:) szóval nekem korlátozottak az ismereteim, de eddig sem volt akadály az iylesmi.
A gyakorlat azt mutatta, hogy a 20 loerős határ az még elfogadható.
ez pont 97 debrecen, mink is rommá törtük 3xhosszába 2x kereszbe
aztán lett gti suzi azzal mentünk 99 ig rali turába azt 3 év pálya
raadásul utolsó évben 2 autóval,aztán csak bohockodtunk 1 309 mi 16 Dimmával.azt vége.
veled kapcsolatban valami piros rettenetre emlékszem,de meg nem mondom milyen auto volt meg az idősebbek közül a gombár bratyókra emlékszem valami nagy audikkal mi is már golf gti-vel mentünk,ózdon ugy nekiszaladtunk a partfalnak hogy a kocsi hosszában szaltózott hármat mielőtt leesett bocs az offért
volt két évem a rali kettőben de nem alkottunk maradandót,a xx.ker ase volt az egyesület,valami életmüvész főnökkel,már nem emlékszem a nevére fehér kocka lada,n-es sürü mezőny,állandó pénz gumi lóerő és mindenhiány,általában az év végére elfogytunk.97-ben kiflire görbitettünk egy ezerötöst debrecenben azután már csak 2000-ben indultunk megint a Mészáros Iván féle rali turában de két év mulva ez is megállt de jó dolgok voltak
Küldtem képeket a privátra, pá!
A gyakorlat azt mutatta, hogy a 20 loerős határ az még elfogadható.
D:)
aztán lett gti suzi azzal mentünk 99 ig rali turába azt 3 év pálya
raadásul utolsó évben 2 autóval,aztán csak bohockodtunk 1 309 mi 16 Dimmával.azt vége.
http://youtu.be/BgQ39e94k5A