Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt a kép a Bambi esküszik rá
Csak elmélet, kétszer többet robban, de gyakorlatban nincs benne anyag, nem lehet annyit faragni, és nem bírná...
na arra kiváncsi lennék az 1 cilinderesböl hogy csinálnál 50le felettit pláne a 70 évek technologiáját figyelembe véve meg még szoc motor is.
azért a 170-re kiváncsi lennék vagy 14000 kéne forogni a kétszelepesnek. Mondjuk van kettö és a-z ig ismerem. De nem szeretem annyira mint a 2taktot. Ebbe jól belenyulni esélytelen a gyári kittek nélkül
Ugy kell hagyni 27 ps-nek ahogy van, jól összerakva jó alkatrészekkel.
Jó, de kötelességem a jawa becsületét védeni
nem kerül többe mint a hasonló korabeli szoc motor javitása és mellete 10000 forog.
Faragott jawa is, bár tény 4tnél kisebb az esély hogy besüljön... megkevesebbet is eszik ugyanakkora ccmből...de elméletileg jawa lehetne kétszer erősebb is, csak hát hely nincs benne
Egy CB.250-es 170-et is megy,az tény hogy öregecske kecske de ha oda van figyelve rá, a világból kimegy!Szerintem, 24h.-alatt még olajat sem kéne utántölteni.A minimális üzemanyagról nem is beszélve.Tavaj a Fogecó-éknak csak a balos gyertyát lőtte ki,de megoldották.Úgy hogy még az utolsó Euroringi versenyen is így mentek vele!Az ott,ami a gyertyát fogja, két összeheggesztett csillagkulcs!
Húúú!Pedig jót lehetne menni a Fogecó-ékkal !
Ha a cb elromlik az többe kerül és egy hasonló korú moccnál már bőven megvan az esély... hiába honda mindennek vannak tipushibái, ezeket kell valahogy kijavítani
Ok! Azért köszi!
Tökéletes lenne de a csapfő.hajthatatlan.Csak JAWA!
Hát erre sajnos nem tudok válaszolni, nincs 250esem... de szeretnék egyet de nem hiszem hogy 100-110nél többet menne
söt ott a rd is egy pár dolgott lefosztottunk róla az 54 csapat kedvéért de pótólható az alap megvan.
benn áll a garázsba még lehetne erösiteni rajta,
Mán nem mennek a csalósok!A lé, az tényleg nem egyszerű!
Jani ex Debreceni pofa,és tényleg jó az ember!
Jóregg mindenkinek! Nekünk konkrét volt a CB.,de a gazdája meggondolta magát és nem adja a motrot.Szerintem, az egyik legideálisabb típus a 24h.-ra. Főleg olaj+benzin fogyasztásban.
Volt egyébbként ilyen csapat 2motorral tavaly és 8 jó menö volt köztük a Végh Jana de akkor rögtön épitett motor lett a yamaha, ami ugy " versenyen kivül körözgetett. Nehogymá ne a p20 nyerjen.
halva született ötlet, mehetnénk de csalósokkal nem ,meg nincs rá fél milla. minden más van.
Jövőre, ha van kedv, lehetne egy 24órás FRC csapat, én annyit tudok hozzátenni, hogy ápolom a versenyzők és a szerelők lelki világát (és sörözök:)
Ha tudsz még legalább 2 pilótát,akkor tök jó lenne.
Van egy pofa , Kurta Jani, aki a gsx-r kupában megy, nem esős, és ügyes is, dobogó környékén szokott evickélni, simsonja is van,szóval,jó ember:)
Magamat sajna nemtom ajánlani mint pilótát,mert a terhes anyák is kikerülnének kempingbiciklivel:)
látom össze kell rakni egy két 24-h motort hogy legyen mivel mennetek mivel itt van a garázsba a cb meg az rd is.
Nem hívtuk a Maestrot mert szét kellett borítani a blokkot a Jawa-ból váltóhiba miatt.A leggyengébb lácszem, a váltó! Miért nem egy CB.250-el megyünk?
Az érdekelne, ha tudsz adni egy számot felhívlak, vagy te is hívhatsz az adatlapomon megadott számon. Előre is köszi!
igen