Meg azért arrol senki sem beszél hogy a zirci mágusnak van benne a keze, és a hüvelyt elnézve nagyon rotaxos a vezérlés, ami egy gokartostol nem furcsa. Bárhol olvasok róla a Witman név nem szerepel pedig a mostani versenyen nélküle pakolhattak volna. Mondjuk a mázli faktoruk meg 1000% mert soha nem a racén megy tönkre. De itt be is fejezhetjük.
Gondolom csak nézted és nem mérted, nem a gyári tengelye van lehet akár 54 is.
Egyébbként amit leirtak az se teljesen igaz mert, nem hallomásbol tudom a nyers henger volt a kezembe
és igaz csepelen készült de ne a gyárban" Nándi és a furano munkája Gocsár bácsi maszek öntödéjébe.
Amugy se lenne "csalos " mert böven benne van a kat-ba. Jól megy és a kis frecska tudja kezelni. Ezen
nincs mit vitatkozni. A 400-as yamahák biztos erössebbek de ki kéne motorozni.
Ez van, nekem nem jönnek be a modern mocik... de az mt01 isígy kezdte, egy vázlattal... szóval reménykedni lehet én örülnék, szinesebb lenne a motorpaletta...
Two-cycle engin,two-stroke outboard boat motor technology.+vew fuel injetcion technology and effective catalyzers. Vagyis,2 kübli,2T.,csónakmotór technológiával készült,új innyektoros,kemény katalizátorral szerelt,65-75 Le.-s izé. De, biztos jó lessz,ha lessz ! Kár hogy nem követi a régi LC. vonalait.
A jobb oldali szimering lett a baj.Egy hengerrel meglepően jól ment,csak így még hosszúnak tűnik az áttétel.Most 15-37 van rajta.Ha előjönne az erő lehet jó lesz így is.Ha 6.ban már nem tolna annyira ,az lenne a kímélő üzemmód.Aztán jönne az idom, ami ott meg lehet segítene rajta?Hány szinering van a főtengelyen?
Egy kis Off!Ahol ezzel versenyeznek,biztos nem lőnek le egy esküvő miatt versenyt.Ma hívtam Losonczi Janibácsit és ő mondta hogy nem anyagi gond miatt nem lessz verseny Tiszacsigán.Fő ok, az esküvö!A legnagyobb gond,hogy a pálya vonalán belül lessz,háznál a lakodáré.És arréb sem tudják tólni 1-2 héttel a terménybetakarítás miatt.Úgyhogy ennek lőttek!-Viszont az MZ.-sek nagyon jót versenyeztek Brezován.2 futam is volt,halál profi rendezés,6000.- nevezési díj.Igazi versenyszaga volt a dolognak,ahogy hallom a tsákóktól.Irigylem őket!Legközelebb Szegedre mennek a Motosokkal.Tavaly 7-8000 ember nézte őket...
Egyébbként amit leirtak az se teljesen igaz mert, nem hallomásbol tudom a nyers henger volt a kezembe
és igaz csepelen készült de ne a gyárban" Nándi és a furano munkája Gocsár bácsi maszek öntödéjébe.
Amugy se lenne "csalos " mert böven benne van a kat-ba. Jól megy és a kis frecska tudja kezelni. Ezen
nincs mit vitatkozni. A 400-as yamahák biztos erössebbek de ki kéne motorozni.
:)