Elnézést, hogy belekontárkodok, csak Dimma néha olyan szűkszavúan fogalmaz.
Nem ismerem a felkészültségedet, nem akarlak megsérteni, de lefordítanám,amit a Főnök mondott:
Ha leköpi az egyik gyertyát, akkor legelő ször érdemes a két gyujtáskábelt a pipával megcserélni.
Ha ilyenkor a másik henger gyertyáját kezdi leköpködni, akkor az gyujtásprobléma.
Ha a csere ellenére változatlanul ugyan azt a gyertyát köpi le, akkor második körben a két karbit a leg egyszerűbb megcserélni.
Ha a karbicsere után átmegy a másik gyertyára a leköpés,akkor karbi probléma(úszószint,áteresztő tűszelp, túl nagy dúzni)
Ha megintcsak maradt a gond ahol volt, akkor esélyesen szimeringes a gép, és a váltóolaj köpködi le a gyertyát.
Ezek a cserélgetős próbák,persze azt feltételezik, hogy a két gyertya egyforma, a gyujtásidőpont azonos.
nekem volt egy kis vízpumpám, medencének a szűrőjét hajtottuk vele az mondjuk műanyag volt de olya hogy csak a pumpa kijött belőle a tzengely, és azzal hajtottad meg amivel akartad...
Üdv Főnök!Ma kipróbálásra ment a gép és lett egy kis gubanc.Mind a kettő hengerfej,egy pontban megnyilt.Az áttétel nem a legszerencsésebb volt 17/37 egy kicsit sok neki,de nagyon húz(ott) a motor.
Megoldodott a patent gyújtás,meg a töltés(ezt majd személyesen).A kérdés annyi,honnan a francból tudnánk előhúzni két hengerfejet?Szorit az idő..
Üdv ferarra.54-es cs.
Nem ismerem a felkészültségedet, nem akarlak megsérteni, de lefordítanám,amit a Főnök mondott:
Ha leköpi az egyik gyertyát, akkor legelő ször érdemes a két gyujtáskábelt a pipával megcserélni.
Ha ilyenkor a másik henger gyertyáját kezdi leköpködni, akkor az gyujtásprobléma.
Ha a csere ellenére változatlanul ugyan azt a gyertyát köpi le, akkor második körben a két karbit a leg egyszerűbb megcserélni.
Ha a karbicsere után átmegy a másik gyertyára a leköpés,akkor karbi probléma(úszószint,áteresztő tűszelp, túl nagy dúzni)
Ha megintcsak maradt a gond ahol volt, akkor esélyesen szimeringes a gép, és a váltóolaj köpködi le a gyertyát.
Ezek a cserélgetős próbák,persze azt feltételezik, hogy a két gyertya egyforma, a gyujtásidőpont azonos.
düzni méret nivó?
Jawa hengerem van ha esetleg valami jó dolgot ki akarasz reszelni belőle, mondjuk mert untakozol
Nincs valakinek egy 250-es levegős düglött hengere?
Az volna a leg jobb, ha hüvelyzni kellene.
Nos?
http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=7392&cat=&mid=
1003
Megoldodott a patent gyújtás,meg a töltés(ezt majd személyesen).A kérdés annyi,honnan a francból tudnánk előhúzni két hengerfejet?Szorit az idő..
Üdv ferarra.54-es cs.