Nándibá!
Neked,mint a csapat főmérnőkének, nyilván van rálátásod, hogy össze lehet e villázni valami módon a motort, (akár a Dimmánál lévő széria blokkal is) csak hogy mehessen a kisgyerek?
Ha szerinted nem teljesen esélytelen , akkor szólj, ha segyítség kell, amolyan fogd meg-vidd oda (arra mint a csapat pszihológusa,talán én is alkalmas vagyok) szívesen segítek, ha tudok.
Tényleg nem erőszakoskodni akarok, de ha elvártok a gyerektől valami komoylyabb teljesítményt jövőre, akkor mennie kellene a motorral minél többet, ha csak lángosevő verseny akkor is, csak hogy szokja a motort,meg a nyomást.
Nos, hogy látod kivitelezhető?
Kérlek ne dönts szomorodásba, ma már ért egy durva csapás,(rd 125 twin) még egyet már lehet,hoyg nem viselnék el épp ésszel
:)
Hülyeséget félretéve: ha van esély a menésre, szól, és megyek ahova mondod, csinálom, amit mondasz.
Értem! De egyszer ha mindenkinek orájt a gépe, megbeszélhetnénk egy ilyen "fekete"rendezvényt, valameik nyíltnapon vagy ocsó bérelt placcon. Nekem most orba-szájba motteneznem kell,mert közeledik a 24h.-s rendezvény és elég puding vagyok úgy érzem. Marad a hétvégére Máriapócs! Júli 1.-től éjfélig vannak nyitva,villanyfénnyel! Tiszta KatarGP. (kis túlzással)
Hülyeséget nem irtál csak egy ilyen motorhoz több tudás ismeret kell. Ha 1983 akkor vizes, 250-350 melyik.
Egykeréken kéne 2-be is . A tömitések hiánya nagy gond,azt pótólni kell minnél elöbb,mert gond lessz.
Lamella vagy 7 db van benne müanyag +7 vas. MÉg nem számoltam. Az hogy nincs benne erő? Sok minden lehet gyürü dugó stb.
Üdv. Nekem van egy '83-mas évjáratú Yamaha RD-m ez az első motorom és gondok vannak vele ezekkel kapcsolatban szeretnék segítséget.
Hiányosságok:
1:A kuplungjába a 3 lamella helyett 2 van ez sokat számít? Venni fogok bele majd lamellát csak most vettem hozzá egy csomó alkatrészt amit mondtak, hogy kell(km/fordulatszámmérő spirál, izzók,fékbetét,olaj) és elfogyott a pénzem...
2:Nincs se hengertalp se hengerfej tömítés a motorba ez mennyit számít? mert van aki nekem azt mondta,hogy kell van aki azt, hogy nem szóval szerintetek kell vagy nem?
Problémák:
A gond az vele, hogy emelkedőn elmegy az ereje. Nem megy rosszul amíg sík úton megyek vele. Van egy kisseb part ki a tóhoz nálunk autók is járnak ott szóval nem olyan vészes és ott nem tudok felkapcsolni kettesbe mert fullad.
Egyesbe húz üveghangig is de ha felkapcsolok már fullad szóval a gázzal játszva 1-esbe megyek ki ami elég zavaró...
A segítséget előre is köszönöm.
Ha hülyeséget írtam javítsatok ki.
ha megyek segíteni, összerakni,akkor lesz menés?
Nem erőltetni akarom, csak kérdezem, hoyg ezen múlik e, hoyg nincs rá idő?
A széria blokkal nem mehetne?
Jövöre egy kis fogyokurát bevethettek, persze hogy gyorsabb az eleje mert a másik motor 30kg visz kevesebbet meg a srácok a fele akkorák mint a ferrara. nem kell szétütni és akkor keveset kell szerelni.
generátor cserét még otthon gyakorolni, feltétlen, és mérni mennyi idő.
Mivel nincs motor itthon , mind a kettö a nándinál van nem nagyon lessz menés. Az ördög a részletekbe bujt el, kellene egy dugó a pedroza motorjába és nem tudtam szerezni, a Szabó hengerébe is amitt vettem dugot annak szr az illesztése, a 350 kész de nincs rá még teljesen az eredeti vseny gyujtás, és még sorolhatnám. Egyszerüen nincs idö a részletekre. feladom
Maestro!Nem csinállunk Kecsón egy jó kis házirendezvényt? Írja a Zoli hogy szét van hányva a vas,össze lehetne lapátolni szombatra? Meg, kéne egy kulcs a Kecsó Ringhez (egy ember,pl.: az öreg Magda vagy valaki) ami nyitná a kaput az OT.-sek előtt. 1kategória! (vegyesfelvágott) Mindeggy milyen motor!A lényeg : tudjunk v.mi versenyszimulációban menni együtt,biztonságos pályán!Nekem legalábbis nagyon hiányzik ez a,lassan kihűlő érzés.(talán az Euroring még ilyen volt,csak kicsit húzós)
Menten sírvafakadok, ez nagyon nagyon fain, de nincs most ennyi pénzem...:(
A kurva életbe, pedig akkor mehetne az FRC csapat két kategoriában is
(persze, ha megengednétek,hogy rátegyem a csapatmatricát)
Megyek, eladom a fél vesém:(
Xenon lesz.Ha hosszabb áttételt tennénk rá 6.-ban nem menne.Csak mellesleg ,én 92kg vagyok ,de van köztünk 115kg-os is.Átlagsúlyunk 1q.Erre is gondolni kell.8-900-m-en próbáltam,5.-ik után 7000-ig ejt vissza és innen kell nagyon az idom.Ha kicsit is veszítenénk valahogy a teljesítményből 6.ban csak lassulna.Kíváncsi vagyok mennyit jelent az idom.
azt hiszem 24h-ra mentek ne, gyorsulásra, nem a végsebesség a lényeg hanem gyors és megbizható legyen. Bár mind a két verseny kmadáron van. Meg legyen egy jó gyertya az elejébe hogy lássál is.
Ime:
Nándibá!
Neked,mint a csapat főmérnőkének, nyilván van rálátásod, hogy össze lehet e villázni valami módon a motort, (akár a Dimmánál lévő széria blokkal is) csak hogy mehessen a kisgyerek?
Ha szerinted nem teljesen esélytelen , akkor szólj, ha segyítség kell, amolyan fogd meg-vidd oda (arra mint a csapat pszihológusa,talán én is alkalmas vagyok) szívesen segítek, ha tudok.
Tényleg nem erőszakoskodni akarok, de ha elvártok a gyerektől valami komoylyabb teljesítményt jövőre, akkor mennie kellene a motorral minél többet, ha csak lángosevő verseny akkor is, csak hogy szokja a motort,meg a nyomást.
Nos, hogy látod kivitelezhető?
Kérlek ne dönts szomorodásba, ma már ért egy durva csapás,(rd 125 twin) még egyet már lehet,hoyg nem viselnék el épp ésszel
:)
Hülyeséget félretéve: ha van esély a menésre, szól, és megyek ahova mondod, csinálom, amit mondasz.
Mint írtam az enyém 50 [köbcentis] ott van a kép is meg a kérdések tudsz segíteni?
És léghűtéses. 5 sebességes.
Egykeréken kéne 2-be is . A tömitések hiánya nagy gond,azt pótólni kell minnél elöbb,mert gond lessz.
Lamella vagy 7 db van benne müanyag +7 vas. MÉg nem számoltam. Az hogy nincs benne erő? Sok minden lehet gyürü dugó stb.
Hiányosságok:
1:A kuplungjába a 3 lamella helyett 2 van ez sokat számít? Venni fogok bele majd lamellát csak most vettem hozzá egy csomó alkatrészt amit mondtak, hogy kell(km/fordulatszámmérő spirál, izzók,fékbetét,olaj) és elfogyott a pénzem...
2:Nincs se hengertalp se hengerfej tömítés a motorba ez mennyit számít? mert van aki nekem azt mondta,hogy kell van aki azt, hogy nem szóval szerintetek kell vagy nem?
Problémák:
A gond az vele, hogy emelkedőn elmegy az ereje. Nem megy rosszul amíg sík úton megyek vele. Van egy kisseb part ki a tóhoz nálunk autók is járnak ott szóval nem olyan vészes és ott nem tudok felkapcsolni kettesbe mert fullad.
Egyesbe húz üveghangig is de ha felkapcsolok már fullad szóval a gázzal játszva 1-esbe megyek ki ami elég zavaró...
A segítséget előre is köszönöm.
Ha hülyeséget írtam javítsatok ki.
Nem erőltetni akarom, csak kérdezem, hoyg ezen múlik e, hoyg nincs rá idő?
A széria blokkal nem mehetne?
generátor cserét még otthon gyakorolni, feltétlen, és mérni mennyi idő.
A kurva életbe, pedig akkor mehetne az FRC csapat két kategoriában is
(persze, ha megengednétek,hogy rátegyem a csapatmatricát)
Megyek, eladom a fél vesém:(
http://forum.index.hu/Article/...