ezt a megoldást javaslom ebbe minden benne van. Bár ha megbizható jól megy akkor mindenképp
a tuningnál is fontosabb hogy menni kel vele hogy összeálljon. mert minden km után jobb lessz ha összerázodik.
Két dolgot illene tudni a présmagasságot és a kompresszió viszonyt. ha alatta van a bronz alátét akkor még 10:1 sincs. az elögyujtás maradhat 2mm és 8500 el kell váltani mert utána nem tól már csak bug.
Jó lenne ha a prés 1mm körül lenne.
Főnök,itt van?Reggel mikor szokott ide nézni? Alakul a verda,még füstöl a szimeringes oldal 1-2km után,de már dolgozik mind a két henger.Remélem csk a kipuf van tele olajjal.8500-9000-ig megy szépen,6.-ban még húz,húzogat.Széria a hengerfej most,az előgyújtás így is 2 legyen?
Az elögyujtás miatt nincs gyujtás kimaradás , csak esetleg gyengébb, de azt nem veszed észre.
Tisztán kell szólnia különben kár menni mert csak szopás lessz.
Bizonyos tipusu(nehéz, hogy úgy mondjam) emberekkel való kommunikáció során arra kell koncentrálni, hogy ez ember ne veszítse el a humorérzékét, másképpen nem lehet.
Szia!Azt nemtudom hány RD.,de azt tudom hogy eddig CSAK kb. a fele adta le a nevezést a tavalyi csapatok közül. De,a Lovas több infót tudna mondani erről. vmm.hu - fórum - 24.órás veterán megbízhatósági
a tuningnál is fontosabb hogy menni kel vele hogy összeálljon. mert minden km után jobb lessz ha összerázodik.
Jó lenne ha a prés 1mm körül lenne.
Erről lenne szó :
Tisztán kell szólnia különben kár menni mert csak szopás lessz.
A 250 biztos mert abbol van 2itthon.