Azt a légszüröt mindig tisztitani kell mosni és mosni hogy kapjon levegöt. azért agyertyát is illik megnézni nem csak a kefét. a kenöfilc olajzása is fontos ne hagyjátok ki.
Ez azért van mert egy kicsit támolyog a kollektor, van belöle másik. Mert akkor lessz vele gond. Egy komplett generátor kellene tarcsiba,amit elötte leprobáltok. Azzal a gyertyával meg ne röpködjetek,
mert kiégeti a dugot.
Üdv Főnök!
Sadával megbeszéltük, hogy nem motort, hanem rakétát kaptunk vissza!
Ellenszélben idom nélkül 152 ,visszafelé 168. 6-ban 8500 vigan megy.Második nekifutásra már nem volt még füst sem,nagyon harapós.1 kicsit zavar még a genrátor szénkefének a tüze,de hiába állitgattam csiszolgattam nem lett jobb.A töltés megfeleő volt 14.39.Még kb. egy félórát nyüstöltük,de nem jelentkezett semmi probléma.
Hmmm, táboriék nem tudják megcisnálni a főtengelyem, nincs hozzá gépük, ez nem jó, pedig bennük bízok, nem tudtok egy jó helyet ahol meg tudnak csinálni normálisan egy sor2es főtengelyt, elég jól kéne összerakni, mert nem akarom hogy szétrázza az atyaúristent is
Dugót az meg 8000/henger, azt mondja jó, de azt is hogy magyar, ez nem hangzik jól, de állítólag jó... 8ban benne van a fúrás dugó, gyűrű, csapszeg...
Én a babettához nem értek, viszont a nyomorult gyujtásához volt már szerncsétlenségem.
Az a gyujtás egy megbizhatatlan ócska hulladék.
A lendkereke erősen kiegyensúlyozatlan, belül a kúpban nincs acélbetét,ha lehúzod nem tudod mégegyszer ugyan úgy visszarakni,mert kenődik mint a takony, a tekercsei nem impregnáltak, nagy fordulatu motorban nem sokáig bírják, és az utánygyártottak még roszebbak, ezeknél már csak az elektronika primitívebb és megbízhatatlanabb. Nekem egyetlen ismerősöm sincs, akinek a babszi gyujtásssal ne folyamatosan csak baja lett volna tuningolt motorban. A hibalistán szerepel számtalan indokolatlan tekrcshalál,, jeladótönkremenés,elrepedő lendkerék, hetente kipurcanó elektronika.
Ráadásul,az egészet fűszerezi még, hoyg a gyujtásteljesítménye igen hurka.
Lehet, hozzá rendesebb elektronikát csinálni, ki lehet egyensúlyoztatni a lendkereket, meg lehet perselyeztetni, újra lehet tekerni a gyujtátekercséből kettőt,és sorbakötni, így már teljesítménye is van, de az egész pudva nemér ennyit.
Szerezz egy robogógyujtást, abba ugyan kell egy betét, mert más a kópja, de az legalább működik, és hoszabb távon olcsóbbis.
Üdv Suzu!
Látom vissza tértél. Na mikor lehetne megejteni azt a gyújtáspróbát? mostmár akkor meg kéne nézni mindent ha nem nagy gond. Az elektronikát,hogy működik-e egyáltalán,és ha az jó,akkor a generátort is,hogy most maga az egész generátor rosz,vagy a lendkerékjeladó,vagy már nem tudom mi.
Zoli! Babetta lendkerék ha minden igaz egy az egyben felmegy a 638 főtengelyre, na most melyik babettanak van jó gyujtása, sajnos ezeket nem ismerem, pedig csinálok jawa oldalt, úgyhogy utánna kéne rendesen járnom minden modellnek, de egyenlőre tuning szempontból érdekel...
mert kiégeti a dugot.
Sadával megbeszéltük, hogy nem motort, hanem rakétát kaptunk vissza!
Ellenszélben idom nélkül 152 ,visszafelé 168. 6-ban 8500 vigan megy.Második nekifutásra már nem volt még füst sem,nagyon harapós.1 kicsit zavar még a genrátor szénkefének a tüze,de hiába állitgattam csiszolgattam nem lett jobb.A töltés megfeleő volt 14.39.Még kb. egy félórát nyüstöltük,de nem jelentkezett semmi probléma.
Amúgy van itthon egy rgf hengerem meg hengerfejm, és gondoltam fel kéne dobni egy 125ös mzre
http://mforce.hu/mforce/cikkek...
Dugót az meg 8000/henger, azt mondja jó, de azt is hogy magyar, ez nem hangzik jól, de állítólag jó... 8ban benne van a fúrás dugó, gyűrű, csapszeg...
Belül van a jeladó vagy kívül, remélem kívül, azt egyszerűbb állítgatni is
Bontóból 15 ben tutira megvan tokkal vonóval
Az a gyujtás egy megbizhatatlan ócska hulladék.
A lendkereke erősen kiegyensúlyozatlan, belül a kúpban nincs acélbetét,ha lehúzod nem tudod mégegyszer ugyan úgy visszarakni,mert kenődik mint a takony, a tekercsei nem impregnáltak, nagy fordulatu motorban nem sokáig bírják, és az utánygyártottak még roszebbak, ezeknél már csak az elektronika primitívebb és megbízhatatlanabb. Nekem egyetlen ismerősöm sincs, akinek a babszi gyujtásssal ne folyamatosan csak baja lett volna tuningolt motorban. A hibalistán szerepel számtalan indokolatlan tekrcshalál,, jeladótönkremenés,elrepedő lendkerék, hetente kipurcanó elektronika.
Ráadásul,az egészet fűszerezi még, hoyg a gyujtásteljesítménye igen hurka.
Lehet, hozzá rendesebb elektronikát csinálni, ki lehet egyensúlyoztatni a lendkereket, meg lehet perselyeztetni, újra lehet tekerni a gyujtátekercséből kettőt,és sorbakötni, így már teljesítménye is van, de az egész pudva nemér ennyit.
Szerezz egy robogógyujtást, abba ugyan kell egy betét, mert más a kópja, de az legalább működik, és hoszabb távon olcsóbbis.
Látom vissza tértél. Na mikor lehetne megejteni azt a gyújtáspróbát? mostmár akkor meg kéne nézni mindent ha nem nagy gond. Az elektronikát,hogy működik-e egyáltalán,és ha az jó,akkor a generátort is,hogy most maga az egész generátor rosz,vagy a lendkerékjeladó,vagy már nem tudom mi.