mondjuk hogy ilyen "kilokra ugy szoktak tuningolni hogy 1000 ccm mes blokkot tesznek bele. sose lesztek olyan gyorsak mint az atisrace a 24 a maga 50 kg jával. Az is biztos hogy igy a 6. felesleges,
ami nem szokatlan, de legyen üzembiztos. mentetek probaként tán 2órat és mar nincs töltés. na most mire megcsináljátok hány kör minusz. tegyétek rendbe a másik generátort és ha jobb állapotu mint ez,
akkor menjen rá kezdésnek az. Be kell osztani a motort 24 h hosszú. éjjelre feltétlen meg kell a gyertya szinét nézni mert lehet akkora kell a 9 es gyertya mert hidegebb lesz.
Túl hosszú neki a 6.Egyébként szépen menne,7000 körül kéne még vagy 3ps vagy hátra 39.Lehet a hengerfej adna neki pont annyit.8-as gyertya,50-es benzin lett a megoldás,és amikor bemelegszik,nagyon jól megy.Kell neki a meleg,ez a dugó biztos nem szorul meg.A 39-es fogaskerék ügyében mégegyszer átforgatunk mindent,azzal is ki kéne próbálni.Hétfőn jön egy elektromos mágus,mert elment a töltés.
Már kb. 2 hete széttszedtem, kipucultam mindent és már akkor sejthető volt, hogy nem fogja sokáig húzni. Ini meg tudnád mondani te hol rendeltél? Interneten vagy vmelyik márkaszervíznél próbálkozzak?
múlt évben rendeltem egy yamaha kereskedőtől fékfelújító készletet
majd 6 ezer volt (dt80-hoz) és 5 hét alatt jött meg elméletileg eredeti japán gyári cucc
nem semmi lehúzás azért a 2 gumikarikáért meg egy fémgyűrűért
de máshol nem kaptam
Én sem indultam el blindre! Pedig be van sózva a seggem. 19 csapat van ha jóltudom!Kicsit több mint tavaj a fele! Kitudja,lehet hogy így nem lessz akkora dzsumbuj,kavar mint egy éve. Pont ma délután járattuk a Jawahát,90 km.-t. Nagyon nyers még,nincs összekopva.4-500 km. kéne még bele, a többi a race elején beleszalad.A küzepe,végére lessz a legkottább,ha kibírja és nem áll meg mint a halszeme. Sajnos fotóm még nincs róla,de ha lessz felteszem.
Szia Zoli! Van még, de nagyon nem minket fotóztak mert egy két képen vagyunk a Pedrozával véletlenül.Viszont,jó képek! Ahol a 24.h.-s képek vannak,tudod a "kartergáz" jelszós totalkommander,FTP.-n keresztül, Euroring 2008 05.31.
Tiszteletem mindenkinek!
Sűrgős segítségre lenne szükségem! Az RD350YPVS-em hátsó fékjéből csepeg a fékolaj, a gumikarkantyúk hibájára gyanakszom, tudjátok ami visszahúzza a fékmunkahengereket a helyükre. Szóval ha valaki tudna segíteni és megmondaná hol tudok beszerezni javító készletet hozzá, vagy esetleg van pót alkatrésze ami megoldaná a problémám akkor azt nagyon megköszönném!
probálj valami kötési rajzot találni a hitchi m200 gyujtásrol. van négy szál ha forgaton a ftengelyt
3ba van fesz. na melyik a trafó meg milyen kell rá, egyszálas vagy kettö? biztos van aki ezt vágja, má nem emlékszem rá meg nem is irtam fel hogy 1980-ba hogy volt kötve.
jól el voltatok tünve, nem mentetek ma mert otthon vagy. na mi van a Karell Gottal.
Amint látom éppig alig vagytok többen a felénél mint régen voltunk. Az ölbei se megy a lecsónak se láttam a startszámát.
Valakinek nincsen v nem tud szerezni (megfelel a használt is, csak akkor jo legyen) RD-re gázbowdent? Elszakadt, boltba megkérdeztem 14e, annyiért meg azért nem akarok venni egy sz*ros bowdent... Jó a DT-é is, ugyanaz. Köszi!
motor összerakva,szépen rotyog.
Akkor most mi legyen?
Hagyjuka fenébe a holnapot, és valamelyik hétköznap beszéljünk össze Petróval, Ferrarával, meg akinek még kedve van, és menjünk inkább kakucsra, egy jó kis háziversenyre?
Azért hétköznap,mert akkor nincs senki, olcsóbbis volna, mint holnap kecsó, és nem is büntizik meg a kisgyereket, ha valaki kinéz elelnőrizni.
Nos?
ha a pályának nincs licece, és nem volt kiírás, akkor az tényleg meleg pite, és igazuk van, DE!
Vajon milyen motorsport lett volna, ha régebben is- a magyar motorport aranykorában- ilyen idióta szabálytömeget kellett volna betartani? Semmillyen, mint ahogy szinte most is csak vegetál minden motorsport,mert nem csak szerencse és pénz kell hozzá, hanem sok türelem,és papírmunka.
Viszont, a szabály, az szabály, ha van, azt be kell tartani, még, ha marhaság is, és egyértelműen csak a pénzbeszedésről szól is.
ami nem szokatlan, de legyen üzembiztos. mentetek probaként tán 2órat és mar nincs töltés. na most mire megcsináljátok hány kör minusz. tegyétek rendbe a másik generátort és ha jobb állapotu mint ez,
akkor menjen rá kezdésnek az. Be kell osztani a motort 24 h hosszú. éjjelre feltétlen meg kell a gyertya szinét nézni mert lehet akkora kell a 9 es gyertya mert hidegebb lesz.