Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs tovább áttétel varia,6.-ban nagyon kéri az idomot,mert kis szembeszélnél megállt 150-nél akármilyen picire húztam össze magam
Őőő, és még valami.
Nem tudom hogy kellene,én nem vagyok akkora verseny májer, de én azt okoskodtam ki, hogy a fúvókázást mindíg fentről lefelé csinálom( ahogy a nagykönyvben meg van írva) az áttételezést meg fordítva!
Ismeretlen pályán midíg olyan rövidet teszek fel, ami vélhetően már túl rövid, ami már a leghoszabb gyenesben már a féktáv előtt túlforog, innen szoktam aztán hosszabbítani.
ha például a legrövidebb áttétellel 150 a vége a motornak(nemtom menyni, csak mondtam valamit) azt az egyenesben meg sem fogja közelíteni. Az egynesre gyaníthatóan 3 ban fog ráfordulni 50 körül, ha nem elég szűk az áttétel 6ba be sem fogja tudni tenni.
Szerintem ugyan ez vonatkozik kakucsra is, szóval ha lesz menés a következőkben vagy jövőre, kecsón és kakucson, akkor érdemes volna kislánckereket organizálni.
Nagyon jó az aszfaltja, tavaly aszfaltozták újra, elképesztően tapad, de az egyenes alig hoszabb mint kakucson, a többi meg csiki-csuki, tehát a nyagyon rovidnél még rovidebb áttétel kell oda,ha nincs a jeleneleginél kisebb kislánckerék,akkor érdemes volna csináltatni.
Az egyenes után a balost 90-nel be lehet venni, a következőt kicsit lassabban, a következő két balost, meg egyetlen nagy ivben kell venni. Ha túl hosszú lesz az áttétel, Pedróza szét fogja fényezni a kuplungot.
Az első gumitokba van kb.:150.000Km.!? Nem?
Lessz ha lesz elég jelentkezö. Nem kell ahoz má hozzányulni mert csak rontanak rajta. Nem tudom belinkelni amit küldött a Dragon Line talán nagy a formátum de 15 jelentkező kell katonként.
Üdv Maestro! Miért,lessz Kecsó?
Sziasztok!Nekem is ez a LC. cső van a motromon.Próbálltátok már hogy kiveszitek a folytást? Az enyém jobban megy nélküle,igaz csak kis pályán.Jó lessz a gépetek,Kunmadáron beszélünk!Ok?(Karell Gott JAWA Racing Team)
milyen a kecsóring egy yamahánek mzoli?
elöl a 16 lkerékkel böven tullépte volna a 170-et, de ne változtassatok most már rajta.
igen minimális külömbség van egy pár mm-rel kisseb. ha komplet,gyakorlásbol át kellene tenni,és kiprobálni. mert ha gáz lessz mindenképpen cserélni kell és akkor már ott kisérletezni nem lehet.
Ja ezen már túl vagyunk?
Üdv Mindenkinek!
A csiszolást a szénkefenén eszközöltem,meg próbáltam a rugón is fesziteni.A szabályozás biztos nem ártana rá .Sajna a tavalyi versenyen, éppen a generátor volt az első ami beszart.Van még 1A2 generátor,de némi külömbségek hiányában mellöztük.
NGK9-est raktunk bele,és nem találtam túlságosan melegnek a hengereket sem (eröltetés után).
Akkor először megnézem a rugóját.
Jaa, hogy ez két párhuzamos leszedő, az más.
ez két kollektor szalag és szemböl nyom a kefe, lehet hogy a rugó már nem nyom eleget elég öreg má van vagy 30éves.
Nem kell vele próbálkozni ez nem az amiröl a mzoli beszél, leletni lehet de elötte meg kell nézni miért üthet. Ha Epadon ki tudjátok indikálni 1-max 2 tized mm lehet szabályozni. igy se tul vtg.
Ha kollektor alatt a sokszegmensü kommutátort érted, akkor azt megcsiszolni,reszelni, esztergálni szigorúan tilos.
A szegmensek felületét a gyárban egy speciális eljárással oxidálják, pont azért, hogy ne legyen körtűz.
Ha ezt lecsiszolod, reszeled, esztergálod róla, akkor a továbbiakban ugyan futni fog, de garantáltan körtüzet fog produkálni,és az egész cucc hamarosan beég.
Ha már megcsiszoltad, és elég mélyen, akkor azzal kb semmit se lehet már csinálni.
A kollektort föl leht szabályozni?
Helyesebben:Kell rá még ülés,idom,világítás.
Mé nincs idom és lámpák
Szia! Bocs hogy bele vau-vau,de egy fotó nemvolna a rakétáról?Érdekellne, hogy néz ki a missile!
Egy Hayabusás haverral mértük be a sebességet,ő is csodálkozott,hogy 73-ban már ilyesmi létezett.