Őőő, és még valami.
Nem tudom hogy kellene,én nem vagyok akkora verseny májer, de én azt okoskodtam ki, hogy a fúvókázást mindíg fentről lefelé csinálom( ahogy a nagykönyvben meg van írva) az áttételezést meg fordítva!
Ismeretlen pályán midíg olyan rövidet teszek fel, ami vélhetően már túl rövid, ami már a leghoszabb gyenesben már a féktáv előtt túlforog, innen szoktam aztán hosszabbítani.
ha például a legrövidebb áttétellel 150 a vége a motornak(nemtom menyni, csak mondtam valamit) azt az egyenesben meg sem fogja közelíteni. Az egynesre gyaníthatóan 3 ban fog ráfordulni 50 körül, ha nem elég szűk az áttétel 6ba be sem fogja tudni tenni.
Szerintem ugyan ez vonatkozik kakucsra is, szóval ha lesz menés a következőkben vagy jövőre, kecsón és kakucson, akkor érdemes volna kislánckereket organizálni.
Nagyon jó az aszfaltja, tavaly aszfaltozták újra, elképesztően tapad, de az egyenes alig hoszabb mint kakucson, a többi meg csiki-csuki, tehát a nyagyon rovidnél még rovidebb áttétel kell oda,ha nincs a jeleneleginél kisebb kislánckerék,akkor érdemes volna csináltatni.
Az egyenes után a balost 90-nel be lehet venni, a következőt kicsit lassabban, a következő két balost, meg egyetlen nagy ivben kell venni. Ha túl hosszú lesz az áttétel, Pedróza szét fogja fényezni a kuplungot.
Lessz ha lesz elég jelentkezö. Nem kell ahoz má hozzányulni mert csak rontanak rajta. Nem tudom belinkelni amit küldött a Dragon Line talán nagy a formátum de 15 jelentkező kell katonként.
Sziasztok!Nekem is ez a LC. cső van a motromon.Próbálltátok már hogy kiveszitek a folytást? Az enyém jobban megy nélküle,igaz csak kis pályán.Jó lessz a gépetek,Kunmadáron beszélünk!Ok?(Karell Gott JAWA Racing Team)
igen minimális külömbség van egy pár mm-rel kisseb. ha komplet,gyakorlásbol át kellene tenni,és kiprobálni. mert ha gáz lessz mindenképpen cserélni kell és akkor már ott kisérletezni nem lehet.
Üdv Mindenkinek!
A csiszolást a szénkefenén eszközöltem,meg próbáltam a rugón is fesziteni.A szabályozás biztos nem ártana rá .Sajna a tavalyi versenyen, éppen a generátor volt az első ami beszart.Van még 1A2 generátor,de némi külömbségek hiányában mellöztük.
NGK9-est raktunk bele,és nem találtam túlságosan melegnek a hengereket sem (eröltetés után).
Nem kell vele próbálkozni ez nem az amiröl a mzoli beszél, leletni lehet de elötte meg kell nézni miért üthet. Ha Epadon ki tudjátok indikálni 1-max 2 tized mm lehet szabályozni. igy se tul vtg.
Ha kollektor alatt a sokszegmensü kommutátort érted, akkor azt megcsiszolni,reszelni, esztergálni szigorúan tilos.
A szegmensek felületét a gyárban egy speciális eljárással oxidálják, pont azért, hogy ne legyen körtűz.
Ha ezt lecsiszolod, reszeled, esztergálod róla, akkor a továbbiakban ugyan futni fog, de garantáltan körtüzet fog produkálni,és az egész cucc hamarosan beég.
Ha már megcsiszoltad, és elég mélyen, akkor azzal kb semmit se lehet már csinálni.
Nem tudom hogy kellene,én nem vagyok akkora verseny májer, de én azt okoskodtam ki, hogy a fúvókázást mindíg fentről lefelé csinálom( ahogy a nagykönyvben meg van írva) az áttételezést meg fordítva!
Ismeretlen pályán midíg olyan rövidet teszek fel, ami vélhetően már túl rövid, ami már a leghoszabb gyenesben már a féktáv előtt túlforog, innen szoktam aztán hosszabbítani.
Szerintem ugyan ez vonatkozik kakucsra is, szóval ha lesz menés a következőkben vagy jövőre, kecsón és kakucson, akkor érdemes volna kislánckereket organizálni.
Az egyenes után a balost 90-nel be lehet venni, a következőt kicsit lassabban, a következő két balost, meg egyetlen nagy ivben kell venni. Ha túl hosszú lesz az áttétel, Pedróza szét fogja fényezni a kuplungot.
A csiszolást a szénkefenén eszközöltem,meg próbáltam a rugón is fesziteni.A szabályozás biztos nem ártana rá .Sajna a tavalyi versenyen, éppen a generátor volt az első ami beszart.Van még 1A2 generátor,de némi külömbségek hiányában mellöztük.
NGK9-est raktunk bele,és nem találtam túlságosan melegnek a hengereket sem (eröltetés után).
A szegmensek felületét a gyárban egy speciális eljárással oxidálják, pont azért, hogy ne legyen körtűz.
Ha ezt lecsiszolod, reszeled, esztergálod róla, akkor a továbbiakban ugyan futni fog, de garantáltan körtüzet fog produkálni,és az egész cucc hamarosan beég.
Ha már megcsiszoltad, és elég mélyen, akkor azzal kb semmit se lehet már csinálni.