Suzu kihoztam a 3 vezetéket a generátorból, és néztem is,akármelyiken nézek váltakozó feszültésget mindegyiken van,a jeladó is ad feszültséget,amikor rárugtam a motorra,és még a megszakító vezeéket is lehúztam,hogy nehogy megszakítson,de a gyújtótrafóhoz vezető kábelen sehogy nem jött feszültség!
már minden variácíót kipróbáltam a 3 vezeték bekötésére,de semmi,oda nem jut feszültség. Nem tudná nekem letesztelni az elektronikát,hogy működik-e egyáltalán,ha majd már ráér? Már kezdek kiakadni ettől a motortól...amióta megvan(kb 3 év) még mindig nem tudtam életet lehelni belé:S
Ugy gyere hogy foglalunk helyet ha korán erünk le , brc-nek a balunak meg főgeconak meg neked. Ha te leaszel előbb a kkor te foglalj helyett meg a kuksinak.
Nem indúl a Karel Gott csapatfőnöke sem mert 3x verte oda a vasat Máriapócson és az megsinylette a dolgot.Nézni,szurkolni azért eljönnek.MZ.terrorista sem tudta dűlőre vinni a vizes RD.-t.Nem tudom,így hogy lessz Yamaha káknyevál?!
ÜDV, Rd 125-ösömmel az indexel szenvedek, Szerintem a relé adta meg magát, de nem tudom hogy hol keressem a motoron és hogy hogy kéne kinéznie, Szóval akinek volt már dolga vele attól várnék segítséget, esetleg képet ha megoldható, vagy bármilyen ötletet, Előre is köszi
Rendelni kell hozzá ilyen nincs a polcon, kivagyok, holnap nem is érek rá vele foglalkozni. Össze
van rakva de továbbra is csörög, nem foglalkozom vele tovább. Hozz légysz 3 db 76 startszámot.
Egy percig nem gondoltam hogy nincs! Tökkéletesen megfelel a használlt!Köszönöm és hálálom!Ma, belőttük a gyújtást.A bal 2mm. helyett 3,5 a job 4mm.-re vót állítva (igaz, szemre)! Nagyon ölő lett!Máriapócson 0. 57.401 mentem vele, a szar gyújtással.Kutrik Zsombi 52.elejét megy, az MZ.-vel.
miböl gondolod hogy nincs, van persze hogy van majd viszek, lehet hogy nincs uj de jó van
mert mindeggyiket cseréltem Ap Racingra. Lessz másik henger dugó nándi bejáratta a másik hengert padon du áttesszük. De beszélek a Juhossal is hogy mi pénz két visecó nála ha van ilyen méretüje.
Frászt lesz égés, rákell fogni,hogy "a hűűje cicmconyos eébaxtra" :)
meg Pedróza ugyan nem műszaki zseni, de azért nem is hülye, ha azt mondjátok neki, hogy a szabadedzésen semmi teligáz, és max 7 vagy akárhány ezret forgasson, akkor úgy fogja csinálni!
utána van még időmérő, annak ez elején is lehet okosan menni, a végét meg meg lehet húzni kicsit, akkor nemlesz gond szerintem.
Á!Dehogy!Majd azt mondjuk hogy száraz kuplung van benne,azért csörög. Megragadni nem fog az biztos .(max. keresztbe áll a dugó benne)Elvileg járatni nem kell,ijen illesztésnél de egy pár karikát kell óvattal menni vele.NEM FOG BE....NI! Jelentéktelen verseny,tesztelni jó!Nagyon meg, csak a kapcagyár égett Brüssel -ben!Megyünk oszt szét b.....k mindenkit!(Talmácsi G.)
A csörgökigyó kf@sza ahogy beindul a yamaha ezért me ujra szétszedtem. a dugó mivel nem ehhez lett furva a henger 0,08 az illesztés ez nagyon nagyon sok/ én is sokkot kaptam/hangja nem volt.
A Szabó mester szerint gáz lessz. Karate Nándi menne, ha szétmegy megint kva sokkba lessz.
alszom rá mert igen jól peng élesitve, olyan mint a spéci összemegy az elsö teló a gázhuzásra.
ha besz@rik nagy égés lessz.
Nyugottan gyere,gyertek, nem zavartok!A verseny után nyúlcipő mert fel kell érnünk Bélapátfalvára,meghívták a csapatot mocistalira.És az még 180 Km.Örkényhez...
http://kep.tar.hu/yeti2/505811...