A membrán természetesen hasznos eszköz, de a méretezése igen bonyi.
Én több éve küzdök a simson membránosításával, de nem az igazi, a szakértők szerint is értelmetlen 6000 fordulat alatti csúcsteljesítményű motorra.
Ilyen "túrás" karakterisztikáju motorhoz lehet jó résvezérlést csinálni, aminek a veszteseégei alacsony fordulaton sem nagyok(viszonylag hosszú szívóút, 140 fok alatti beömlővezérlés, relative kicsi szívóablak)
Viszont így elmered a membrán ellenállása , és egyszerűsödik a szerkezet.
Ugyan ezt meg lehet támogatni még egy viszonylag hosszú kipuval,aminek kicsik a szögei,és a köbtartlama. Nagyjából ilyenek pl az mz.k is.
NE most kell, majd... mivel most nincs lóvé , szóval ráérek, úgy halottam hogy cseheknél lehet hozzá kapni 50Les tuningkészletet , ez megfelelne, de inkább magam reszelném ki duplakarbi, rezó, membránról lebeszéltél, de azért főtengelyből lehet jó lenne leszedni... tuti lehet láttam már mzseket meg egyéb járgányosokat leszedetni a főtengelyből, akkor nem lenne jó membránnal? Igazáb ezt a membrán dolgot nem értem... hogy mi is a probléma vele, a középtartományba lesz egy nagy lyuk? Igazából nekem arra kéne hogy teligázzal használjam, hobby célra... remélem érted mire gondolok, de szeretnék egy ütősebb gépet ebből a semmiből kihozni hogy én is összehozzak valamit, de ami tudásom hiányzik azt csak tőletek tudom megszerezni, nincs szaki a közelemben... de nem tartom ezt cikinek, tanulni az okosoktól, az a ciki ha valaki csak szenved nem megy neki, de csak azért sem kér segítséget...
Nekem nincs motám(tervezőprogi) azzal lehet tuti tervet készíteni anélkül, hogy elbaltáznál 15 hengert mire beletalálsz a tutiba. Viszont hamarosan lesz valamim, ami a motánál precízebb, csak ölég drága.
Viszont, ha mostazonnal szeretnél valamit,akkor tudok neked pár szakit, aki tervez neked, én jelenleg nem tudok.
Ahogy néztem a jawa hengert,illetve az egész blokkot, nem nagyon sok lehetőség van benne, mert nincs benne anyag.
Kéne a jawa hengeremhez valami terv , reszelést már meg tudom én is... de valami profi terv jó lenne, emzoli te nem tudonád ezt megcsinálni? Ha volna rá időd akkor mennyi lenne? Nem most gondolom, ráér... csak kiváncsi vagyok mennyibe kerülne ez nekem...
Mindent? Én úgy vettem észre semmit... tengelyt se lehetett kiszedni csak ha levágtam a fűnyírólapát tartó tárcsát, ami mondjuk nekem nem is kell... meg a lendkereket se igazán úgy tervezték hogy leszedd, nincs rajta lehúzónak menet...
Amúgy mennyi lenne ez az alkatrész?
Az mégjobb lenne ha lenne csk az a műanyag fogaskerék...
ufficial training a Speedway gokartpályán lesz,ami még kisebb, mint brezova (gyöngyös) főleg keskenyebb, de nekünk még éppen jó, legalább az esések nem nagy sebességnél vannak:)
És kijavítottam a "Pertó"-kat, szegény Matus Szakit is elírtam egy helyen, le sem merem írni mi módon, de már az is javítva.:)
Téynlegesen szereznem kellene valami lelkes bölcsész csajt,aki kijavítgatja amiket elkövetek, mert ez témyleg nem állapot...
Viszont kiimátkoztam a golyót a blokkból,(benzin,kompresszor,mágnes,nagytürelem)és ha az esztergácsosom reggel farag egy kúpot,el tudnék menni Bábolnára!(Nics olyan messze Pest-től!)Jó buli!És úgy néz ki hogy Tiszacsegei verseny elmarad!Tehát utcai (MannTT.féle) race, csak ez lessz az idén.Letúrázhatnátok,(jön még 1 RD.250. ,+1 MotoGuzzi 250.2T.) szurkolni.Miccósz?
Zolikám!Neked Perto is leszek ha akarod!Te, a versenyt nézni jöttél de a legtöbbet szöcskéztél,az időmérő sátortól,a benzinkútig+közben a 4T.-sek között.Mindenkinek segítettél, kinek gondja volt!Ezennel ,Fő Problémamegoldó Sportujságíró Szurkolóvá avanzsállak elő! Viszont ilyen race beszámolót (az se vót ilyen) talán az MZracingon olvastam régebben és mondtam is magamban hogy ha egyszer v.ki az OT.racékról is írna hasonlót...Gratulállok!Még ilyeneket! (Bocs!Második sorból indultunk a Pedrózsival.)
Ja, és nem segítettek hogy kéne leszedni azt a fűnyírólendkereket, hát rájöttem hogy sehogy ezt összerakták, soha többet ne szedd szét... ilyen a főtengely is, le kellett vágnom az egyik végét, amit a meghajtás volt, hogy szét tudjam húzni a blokkot, hát van benne 3 fogaskerék, egy a főtenegylen, egy a vezérműtengelyen, meg egy fordulatszabályzó, ilyen kis pörgentyű, de az tök felesleges, mehet kukába...
A főtengelyen fém fogaskerék van, de a vezérművőn műanyag hát nem csoda hogy bedarálta... de mind1, én akkor is ingyen fogom megcsinálni ezt az ingyen blokkot, na jó, főtengelycsapágy lehet hogy kell, de az nem vészes egy kis vacak... Na most vagy szerzek valahonnan egy ilyen műanyag fogaskereket, amibe nagyon nem bízok, vagy fogok egy pár másik ekkora fogaskereket, és felrakom őket mindkét tengelyre...
Én több éve küzdök a simson membránosításával, de nem az igazi, a szakértők szerint is értelmetlen 6000 fordulat alatti csúcsteljesítményű motorra.
Ilyen "túrás" karakterisztikáju motorhoz lehet jó résvezérlést csinálni, aminek a veszteseégei alacsony fordulaton sem nagyok(viszonylag hosszú szívóút, 140 fok alatti beömlővezérlés, relative kicsi szívóablak)
Viszont így elmered a membrán ellenállása , és egyszerűsödik a szerkezet.
Ugyan ezt meg lehet támogatni még egy viszonylag hosszú kipuval,aminek kicsik a szögei,és a köbtartlama. Nagyjából ilyenek pl az mz.k is.
Viszont, ha mostazonnal szeretnél valamit,akkor tudok neked pár szakit, aki tervez neked, én jelenleg nem tudok.
Ahogy néztem a jawa hengert,illetve az egész blokkot, nem nagyon sok lehetőség van benne, mert nincs benne anyag.
Amúgy mennyi lenne ez az alkatrész?
Az mégjobb lenne ha lenne csk az a műanyag fogaskerék...
Téynlegesen szereznem kellene valami lelkes bölcsész csajt,aki kijavítgatja amiket elkövetek, mert ez témyleg nem állapot...
A golyóhorgászáshoz gratulálok,jó is az:)
Hátőőő, ez az alkotó művész szabaccsága (értsd: hülyesége:)
A főtengelyen fém fogaskerék van, de a vezérművőn műanyag hát nem csoda hogy bedarálta... de mind1, én akkor is ingyen fogom megcsinálni ezt az ingyen blokkot, na jó, főtengelycsapágy lehet hogy kell, de az nem vészes egy kis vacak... Na most vagy szerzek valahonnan egy ilyen műanyag fogaskereket, amibe nagyon nem bízok, vagy fogok egy pár másik ekkora fogaskereket, és felrakom őket mindkét tengelyre...