Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott eredetileg is van de nincs rátekerve a dobba van, a fene tudja. Az a kerék olyan nehéz mint a só,felit ki kéne marni.
Hát ha kifuj az baj. sikoljátok fel vagy tusirozzátok ki tisztára. a belevaló az vörösréz ha köralaku ha a másfajta akkor is. Most nincs a motorba ftengely nem tudom mi lessz de akkus gyujtás nem jöhet szóba. Az öreg petróhoz visszavittem mert szét volt csuszva és nem csinálta meg hétvégén. Ez van lehet hogy motor nem lessz belöle és már készülök a jövö heten a német melóra.
hát úgy néz ki,hogy esőre áll a dolog,úgyhogy mégiscsak halasztás lesz abból a generátor nézésből Suzu. Akkor légyszives majd írd meg mikor érnél rá legközelebb. Előre is köszi.
rochee..
A kipuba visszatettem a folytást,sőtt a hangtompító perforállt részét betekertem dörzsi-vel! Vagy felesleges volt?
Jóreggelt mindenkinek!Maistro!Jó a gép!Egy kis fékproblémán+első futómű (nagyon feltoltam a telószárakat 35mm.)beállításon kívül nem volt gond.Elöl 2 foggal kisebb,hátúl gyári 38-as, ide Pócsra is hosszú volt egy kicsit.Örkénybe jó lessz!A telószárak visszatolása után,mintha új motorra ültem volna,oda lehetett fűzni ahova akartam.Kicsit nehéz a lengőtömeg(kerekek).Viszont -tam a bukóba,ez jó jel!A KarelGott-os csapatfőnökömnek viszont,kifúj mind a két hengerfeje.Milyen anyagból reszeljünk és milyen vastag tömítést?
Hát így sikerült a 1/4 l.-es!Telefonnal készült a fotó!Kicsit Café(latte) Raceres...Holnap Máriapócson teszt.
Csak vasárnap csepel pannon9417214
Üdv Suzu!
Gondolom még emlékszel rám,én szenvedek már egy jóideje a gyujtásommal.Visszaszereztem a lendkeréklehúzómat,úgyhogy már le tudnám venni a gyujtást.A múltkor még mondtad,hogy van neked ilyen és nyugodtan ugorjak el és megmutatod. Mikor érnél rá? Most hétvégén ráérnél? (ypvs gyujtás alaplap)
és pontosan hol laksz? pest közelben?
ez gyakorlatilag uygan az maint a pvl vagy a selettra, szrintem ennek menni kell visszafelé is.
Nagyon jól tudom milyen az, apám rábaszott már az újamra teljes erőből, márpedig fater nem egy gyenge ember...
De elég az 5kilós is,ha rábasznak vele az ujjadra,szerencsére nem törött el, vizsgaidőszak közepe :D
Simóból szedtem már ki, de az nagyon belegyógyult, a vége az lett hogy elhajlott a váz, apával ketten nekiestünk, hát nem bírta , de egész széppen visszahajlítottuk
Hát index forum elég szar, kimoderálnak mindent ha kell ha nem, útálom, amúgy meg van ott már két nickem is, van egy vdani666, ami valójában nincs is, nem értem, csináltam mégegyet, már azzal se tudok írni, be tudok lépni jó a kód, de valamit össze akar kötni, ott beírom a kódot, akkor meg nem fogadja el, kiborított tegnap már nagyon, oda nem írok az biztos...

Amúgy elszomorító hogy nincs a nagykalapapácsnál jobb megoldás, mind1, kalapálásba legalább jó vagyok, még 60+(vagy több) kgos pöröjfej is van itthon... régi mosogópre rádobtam erőből azonnal megadta magát, utánna már kézzel szét lehetett tépni(persze ha ilyen állat az ember fia )
Hát igen,lehet áztatgatni pertóba, gázolajba, de van ami ennyira belenő, hogy lehetetlen kiszedni szépen.
Nekem a Mitoból 5 kilós kalapáccsal vertük ki a tengelyt,szét is ment a vége,újra kellett esztergálni az uccsó pár menetet,így utólag raktam volna rá vmi bronz alátétet vagy vmi ilyesmit magyarázott fater.
Van az indexen Jawa topik,ők tutira tudják(bár valszeg az itteni szakik is láttak már 10 méternél közelebbről jawa lengővillát:)
Ez olyasvalami mint ami a fűnyírokon van?
Mert nekem van itt egy 4t kis fűnyírómotor a sufniben, és azon olyan gyújtás van, hogy van egy tekercs, abból egyenesen megy a kábel a gyertyáhozm ha jól emlékszem, és a lendkerék meg ugye széppen forog a tekercs elött, és ennyi...
Nem tudnátok nekem segíteni?
Volna egy kis problémám, tudom hogy ez nem jawas topic, de azért szerintem elég sok motorszerűségnek van hasonló lengőkarja...
Na szóval, hogy lehet precízen leszedni a lenkőkart, mert én széppen kicsavartam a csavarokat, a tengely benne, de atom stabilan... és el nem tudom képzelni hogy az roncsolódás nélkül valahogy kijönne...
Na most hivatalos megoldás hogy szét kell verni? Vagy van valami sokkal jobb, kifinomultabb módszer?
hja igen,és a seletrra forgalmazóinak oldalán ott van, hogy bal, és jobb forgásirányu motorokhoz is.
Megkérdeztem pár villámlós mérnököt, és azt mondták, hogy az a selettra (pvl) ami nekem van, mivel azon összesen 2 mágnes van, az 180 fok elfordulásonként ad egy szikrát akkor, amikor a két mágnes pólusa átfordul, vagyis pólusváltáskor.
Ebből következik, hogy teljesen mindegy merre forog, az szikrázni fog, ha kell, hanem:)
Még annyit tettek hozzá, hopgy ha az elektronikát csak a pozitív hullám nyitogatja, mert a tiri előtt van egy dioda, akkor kissé el fog tolódni visszafelé a gyujtás időpontja, de ez lényegtelen, a lényeg, hogy tutira megy viszafelé is.
Persze, ha nemekd is olyan van, mint nekem.
őő igen
Az a pvl amiről beszélsz, annak van külön jeladója, amit egy külön mágnes, vagy vasdarab vezérel, vagy mint a gokartba való, csak simán a mágnes váltja ki az impulzust?
mert nem mindegy.

Talán az volna a leg jobb, ha tudnál valami linked adni a gyujtásról.
jaj!
Elfelejtettem megkérdezni,de most megteszem!

Első blikkre semmi, az én selettrám tök ugyan ott adja a jelet visszafele is.
Desimán meg lehet nézni egy srtobival, hogy mi van
Na ezzel én is tisztába vagyok de több kéne róla. Mi van ha egy gyujtást visszafelé forgatsz?
A pvl gyakorlatilag ugyan az mint a selettra, az egyhengeres változatokhoz valót, gokartokra rarják, azok meg üzemszerűen 20 felett forognak.

A mi nekem van, az a leg olcsóbb (40 rugó) nem tud semmit, a gyujtása nem szabályzós, hanem egyenes, de nagyon faja, meg vagyok vele elégedve.