Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sanyi ugyi ilyen kell
kihagytad rd400 sor2
ma fujtam én is két könyököt, már rájöttem hogy lehet finomitani rajta, szebben megcsinálni, azt hiszem
majd csinálok próbát.
tavasszal volt rd500 499000-ért most van tzr25xv ami v blokkos de mindég van a tzr250forumba.
sor2 v2
Tehat, amit eddig tudok:
RD 125 - sor 2 henger
RD 250 - sor 2 henger
RD 350 - sor 2 henger
RD 500 - regebbi sor 4 henger, ujabb V4
mindegyik membranos

TZ, TZR?
Ez de rohadt gyonyoruen nez ki!
mind a kettöböl volt speciál de a régebbi tipusba soros volt.
A V4 vagy a sor 4 a sepcial RD?
A tz a speciál a tzr az utcai.
ja speciálba
Ja es ezekszerint van V4 es sor 4 RD 500 is? betujelzes szerint hogy lehet ezeke megkulonboztetni?
Koszonom szepen fiuk! Ez igen! A kerdesem meg az, hogy a TZ/TZR milyen? Mi a kulonbseg a TZ es a TZR kozott es miben kulonbozik az RD blokktol?

Egyebkent most megyek at a Suzuki forumra es az RG/RGV-t is megkerdezem. Van mas szeria 500-as 2T? A Kawasaki H1-t ismerem, de az nem ilyen modern....
RD 500., egy pöttyet átfaragva!
Ez a jó TZ!Fincsi!
Ez a gyári blokk!
Hello RD fanok! Erdeklodom a 2T sportgepek irant, de hiaba kerestem a neten, sehol nem talaltam fotot RD 500 blokkrol. Valaki tud mutatni egyet? Capa
A távgyogyitani nem egyszerü , az a sok egyszinü kábelt végjátok le és probáljátok más szinekkel, fehér piros zöld barna fekete potolni az aksiig meg a blokkig. És direktbe csaverjátok össze mert a sorkapocsba nincs a vezeték vége leforrasztva.