Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már csak azért is csak a neve p20 mert 4 felömlös henger nem készült a blokk se alkalmas rá csak ha kihegeszted. Az a henger a Nándi meg a furanó munkája yamaha csatornákkal. a gépmunka meg a Witmané.
rendes volt töled hogy szót emeltél értünk, de nem érsz el vele semmit.
Ott egy Isten van az Ölbei meg a frecska. atöbbi meg hozsannázik neki.
a kis frecska meg azt hiszi hogy ö casy stoner.
hagyd benne de tiszta legyen.
Jó estét ! Nem úgy van az mester , írtam is nekik , hogy örüljenek nyugodtan az addig rendben is van , de ne cseszegessenek másokat , olyat meg főleg ne akinek a legtöbbüknél több köze van a Pannóniához is ! Tudom engem nem vesznek komolyan - az igazat megvallva mostanában annyi közöm van a motorversenyhez , hogy nézem a TV-ben :-) - de azt már tudják rólam , hogy nem érdemes vitázni velem :-)) . Szerintem elcsitultak az indulatok ott , de ha mégsem így lenne akkor beírom legközelebb , hogy ha a Dimmát vagy BRC-t csesztetik akkor velem is számoljanak , azt meg biztos nem akarja ott senki még1× :-) A géphez pedig sok sikert !
Vegyem ki a légszűrő betétet vagy hadjam benne?
de egy probát megér elképzelhető hogy jobb lessz. légszürővel a motor nálunk is jobb lett. valamit fel kellet tenni mert koszos volt az ut de jobb lett vele.
Kísérletezgettem Maistro,nem keveset!98-as düzni van benne.Jobb a gyári csővel,de még egyet nem próbálltam ki.A gyári airboxal!Ha visszagondolok, mióta levettem azóta szarakodik.Lehet hogy ez a gond?Kakucsra, 250 szériával megyek!Maci beköpte a gyertyát,nincs idelye reszelni a CB.-t!
Figy én hanyat fekszek, és tarkom fölé rakom picivel a kezem, akkor bal vállam leér ahogy kell neki, de jobb oldali, ami szar, az 6-7centivel megáll a talaj alatt... szóval, nem túl jó...
az a blokk is kész lessz nemsokára és bekerül a helyére.
hát többé kevésbé sokat nem csal, van viszonyitási alapod a 4takthoz képest , annál akkor lényegesen gyorsabb, mondta a Laci hogy át akarsz ülni 2ütemre.
Na, akkor már peng renesen, hogy volt egy malőr, hát előfordul.
Bocs, hopgy nem tudtunk menni, de előző nap race volt/lett volna, szóval pályáztunk, egy már régóta előre megbeszélt időben.
Nálunk az egyik koléga jó ötletnek találta,ha átugorja a kormány, ma műtötték váll valamivel, szóval itt is volt öröm.
Lényeg, hogy közel a cél a yamahával nektek.
Annak meg külön örülök, hogy a faragott henger ennyire erős, csak bírja is!
A gyári fordszámmérő mennyire pontos?
Szerintem kb450m álló rajtal. Rijekában a célegyenesre 5.ben fordult a célegyenes harmadánál kiforogta a 6.fok-ot utána csak utazott mert nem mertük túlforgatni.
ez megfelel a 15:36 és ha jó az órád az bizony vagy 220km sőt pontosan 233,2 áttételekkel számolva.
az 200körüli és kevés. Mennyi idö alatt forogja le?
Azt hiszem a BRC laci is végleg elköszönt attol a forumról.
Köszi az esést jól kihevertem picit bevérzett az agyam mert fejjel tompítottam két hétig nem ment az írás és az olvasás de motorozni tudtam.
ja gratula jól tudom 5-ik lettél.
Dimma vagyok igy talán beugrik az olasz kerékre kisebb nem fér el. Mi van a morinivel látom az örkényi esést kiheverted.
Ez a bajom 6.fok-ba 11000forog hátul 42 elől18 foggal.
Azt nagyon szépen megköszönném
ha legközelebb próba elötte szólók, és viszek videót
te balu minek a 19-es elöre de nem fér ela kuplungpálcától. hátra van 36-40 ig de neked nem yamaha kereked van hanem brc. látom irtál a race fórumba de tök felesleges mert ezek már szektások lettek.
Kérdés:Az RD-n elfér a 19-es lánckerék elöl?
Na szivesen meghalgatnám