Ciao Zoli!Egyedül a heggesztésért fizettem mert converterrel kell csinállni hogy kialakuljon a belső varrat is.Sima co. nem elég!A többit én!Ha hozol egy kiszámolt,megszerkesztett,rajzot,...megbeszéljük!Ok?Keihin
a carbim 19-es,nem ferde a teteje.A peremhez kb.1cm.-re van benne a nyál.Magasra állitsd mert nem fog kapni,vagy ha tuningolt,leszívja!
nem lehetne kimenni hétköznap Kakucsra tesztelni vele?
Ezt tulképpen Pedróza kérdezte tőlem, és lehet, hogy 31.-e előtt jó volna, ha mehetene vele ott.
Nagyon tetszett a 25 ös öd felfujt kpufogója, az a kérdés merült fel bennem, hogy tudnál e iylesmit csinálni más méretben is? Egyáltalán magad csináltad, vagy csináltattad valakivel?
a másik kérdésem, hogy neked ugye dellorto phbnemtommi karbid van ugye? Az a ferde tetejü, aminek még fém az úszóháza is? Nem tuod véletlenül, hogy milyenmagasan kellene lennie benne a benzinszintnek? Létezik ezekhez beállító úszóház, ami átlátszó, nincs neked egy olyanod?
Illetve ,ha a tiad a gyáriértéken van még, akkor ha egyszer leszeded a karbit, meg tudnád nekem mérni az úszódob magaágát a tömítőperemhez képset?
Van egy haver, akinek szerintem ugyan olyan karbija van mint neked, és teljesen elgörbített úszót találtam benne, valahogy találomra beállítgattam a szintet, hogy éppen ne follyon túl, de ez valószínúleg nem megfelelő így, nem találtam a neten sem semmiféle leírás, tudsz ebben nekem okosságot mondani?
Egy biztos hogy a cikkben leirtak között ez a dolog sántit, a másik ha a versenyeken összefutunk egymás mellé kéne butorozni.
Egy azért tény az ölft a frecskával igen gyors és megbizható,nem lessz egyszerü legyözni.
nem is igen kéne addig menni mig legalább nincs olyan mert akkor még nagyobb hozsannázás lessz.
a carbim 19-es,nem ferde a teteje.A peremhez kb.1cm.-re van benne a nyál.Magasra állitsd mert nem fog kapni,vagy ha tuningolt,leszívja!
Viszont,talán még így is célszerű lenne ha nem ott , verseny alatt akarna először térdelni vele.
Egyben van a levegős?
nem lehetne kimenni hétköznap Kakucsra tesztelni vele?
Ezt tulképpen Pedróza kérdezte tőlem, és lehet, hogy 31.-e előtt jó volna, ha mehetene vele ott.
Nagyon tetszett a 25 ös öd felfujt kpufogója, az a kérdés merült fel bennem, hogy tudnál e iylesmit csinálni más méretben is? Egyáltalán magad csináltad, vagy csináltattad valakivel?
a másik kérdésem, hogy neked ugye dellorto phbnemtommi karbid van ugye? Az a ferde tetejü, aminek még fém az úszóháza is? Nem tuod véletlenül, hogy milyenmagasan kellene lennie benne a benzinszintnek? Létezik ezekhez beállító úszóház, ami átlátszó, nincs neked egy olyanod?
Illetve ,ha a tiad a gyáriértéken van még, akkor ha egyszer leszeded a karbit, meg tudnád nekem mérni az úszódob magaágát a tömítőperemhez képset?
Van egy haver, akinek szerintem ugyan olyan karbija van mint neked, és teljesen elgörbített úszót találtam benne, valahogy találomra beállítgattam a szintet, hogy éppen ne follyon túl, de ez valószínúleg nem megfelelő így, nem találtam a neten sem semmiféle leírás, tudsz ebben nekem okosságot mondani?
jó minőség, és biztos tuti.
A 350-en olyan hosszú az áttétel hogy Sepangban sem kapcsolnék hatodikat.
Tudunk ezzel b@szni vmit?
Egy azért tény az ölft a frecskával igen gyors és megbizható,nem lessz egyszerü legyözni.
nem is igen kéne addig menni mig legalább nincs olyan mert akkor még nagyobb hozsannázás lessz.