Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Thanks!Csütre itt van a fogaskarika! 3000.-tok,vonó!
Ciao Zoli!Egyedül a heggesztésért fizettem mert converterrel kell csinállni hogy kialakuljon a belső varrat is.Sima co. nem elég!A többit én!Ha hozol egy kiszámolt,megszerkesztett,rajzot,...megbeszéljük!Ok?Keihin
a carbim 19-es,nem ferde a teteje.A peremhez kb.1cm.-re van benne a nyál.Magasra állitsd mert nem fog kapni,vagy ha tuningolt,leszívja!
De mindenképpen kell vele menni.
Most megyek az uj dugattyuért nem tudom mi lessz, sok a céges meló
Aha.
Viszont,talán még így is célszerű lenne ha nem ott , verseny alatt akarna először térdelni vele.
Nem kakucs lessz hanem örkény
az 520 lánchoz 569 a kod és 10-17-ig rendelhetö max2nap mert ategnapi rendelés megjött ma 11-hig.
Dimma!
Egyben van a levegős?

nem lehetne kimenni hétköznap Kakucsra tesztelni vele?
Ezt tulképpen Pedróza kérdezte tőlem, és lehet, hogy 31.-e előtt jó volna, ha mehetene vele ott.
Bár ez neked nem jó mert sokbordás de van a 6bordésbe is 15-17ig csak milyen lánc van de az biztos 520-as.
levegös 250 hez 513- 13-17 ig 530 lánchoz az a régi lánchoz. kössz a mailt.
Én érzésre löttem be gyári értéket én se találtam, de dellorto phbh gyárilag af1eken van pl.(28as)
Petró!

Nagyon tetszett a 25 ös öd felfujt kpufogója, az a kérdés merült fel bennem, hogy tudnál e iylesmit csinálni más méretben is? Egyáltalán magad csináltad, vagy csináltattad valakivel?
a másik kérdésem, hogy neked ugye dellorto phbnemtommi karbid van ugye? Az a ferde tetejü, aminek még fém az úszóháza is? Nem tuod véletlenül, hogy milyenmagasan kellene lennie benne a benzinszintnek? Létezik ezekhez beállító úszóház, ami átlátszó, nincs neked egy olyanod?
Illetve ,ha a tiad a gyáriértéken van még, akkor ha egyszer leszeded a karbit, meg tudnád nekem mérni az úszódob magaágát a tömítőperemhez képset?
Van egy haver, akinek szerintem ugyan olyan karbija van mint neked, és teljesen elgörbített úszót találtam benne, valahogy találomra beállítgattam a szintet, hogy éppen ne follyon túl, de ez valószínúleg nem megfelelő így, nem találtam a neten sem semmiféle leírás, tudsz ebben nekem okosságot mondani?
Jóregg Maistro!A levegős 250-hez már nyűgösebb találni 13-14-est.Hogy a tengely furat+a láncméret is jólegyen.A vizeshez van kapásból!
Hát nem tudom érdemes e gyártatni mikor a kicsi yamahához 1140 ft az lc-hez meg 2200 és edzett
jó minőség, és biztos tuti.
Na ja!Hónap megyünk mégiscsak Árpi Tivadarjáho!Hozd a kisfogask.-t oszt lerágatunk véle 1-2 db.-ot/fülenkínt oszt tiporhatod Sepppannngban a 7.-et is,oszt jólessz!Mondom!Hónapután végsebteszt!Okájos?Vagy nem?
Petter!
A 350-en olyan hosszú az áttétel hogy Sepangban sem kapcsolnék hatodikat.
Tudunk ezzel b@szni vmit?
Milyen apróságra gondolsz?
Áá!Nem is kell előre kissebb fogaskerék!
nem vagy te olyan ügyetlen sokat kell menni hogy legyen biztonság
Érdekel a váz,meg néhány apróság.
Először közelébe kéne érni valahogy akkor talán menne.
Balu ha ennyit megy a motor akkor egy célegyenesbe ugy kell elmenni a frecska mellet mint a puskagolyó,
Mogyip. A váz érdekel még?
Egy biztos hogy a cikkben leirtak között ez a dolog sántit, a másik ha a versenyeken összefutunk egymás mellé kéne butorozni.
Egy azért tény az ölft a frecskával igen gyors és megbizható,nem lessz egyszerü legyözni.
nem is igen kéne addig menni mig legalább nincs olyan mert akkor még nagyobb hozsannázás lessz.
ez a td2 b henger