Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha, én is neki akartam menni gázégővel, de gondoltam előbb kérdezek, mert úgy járok, mint a múltkor...
Amúgy érdekes, hogy az egészet az a darabka drót tartja...?
rém egyszerü a dolog kb ugy ahogy asimson szárbol kiveszed a rugot.Azon a dugon van egy gumigyürü meg egy kicsit be van rohadva, ha nem lenne akkor kilökné a rugó ha kiveszed a gyürüt. probáld melegiteni meg feszt összenyomni a szárral a rugot, talán kipattan a helyéröl.
Csináltam képeket a telóról. Róla lenne szó, az egyik szétjött félig.
Lefotóztam a tetejében lévő kupakot is. Kérdésem az lenne, hogy vajon hogy a ráka tudom kiszedni a krómszárból azt a csövet, meg a rugót, ami belül van? A szárhoz képest elforog a cső, akármennyit tekerem. Mondjuk nem túl könnyű tekerni.
A tetejében lévő kupakot nem tudom semmivel megfogni... Ha lenyomom, vagy meghúzom a két felet egymáshoz képest, akkor sem tehermentesül, legalábbis csavírhúzóval piszkálva meg sem moccan...
Direkt le van sarkalva/törve az éle, hát már hogy enné?

Azt el tudom képzelni, hogy ha abnormális előfeszítésvan illetve ha aberáltan nagy a gyűrű felületi nyomása, akkor a nagyobb ablakok sarkait eseglet kiszedi.
de ez egyrészt nem nevezhető normális üzemmódnak, másrészt a sima gyűrű meg szimplán beletörne :)

H végiggondolod, rengeteg motort gyáértottak vashüvelylel, és krómozott gyűrűvel, a vashengeres robogok szerintem kivétel nélkül iylenek.
A krómozottal akkor van baj, ha mással is az lenne.
Személyes tapasztalatot nem tudok mondani, mivel én nem méregettem ilyet. Nekem ezt mondták. Különösebben nem foglalkozok ezzel a kérdéssel. Ha nincs elég kraft akkor bele kell túrni a vezérlésbe aztán furatni :)
Nekem meg krómgyűrű van a vashengeremben. 2007 óta megy. egy fél 24 órás, meg 3 év race van benne. 0 kopás a hengerben.
Csaba nekem azt mondta, hogy ő direkt méregette és ette a krómgyűrű a perselyt.
Szerintem a gyűrűvel kb semmi nem történik.
Attól, hogy esetleg anyagösszetételében más ,még nem fogja lereszelni.
Van egy iylen legenda, hogy a krómgyűrű megeszi a vashüvelyt, de ez hülyeség.
A hüvely felülete nyilván a sokszorosa a gyűrű felületének, ezért ha azonos keménységű lenne a gyűrű mint a hüvely, akkor a gyűrű igen gyorsan elkopna.
Ezért aztán, a vas öntvény gyűrűk ötvözete is tök más, sokkal keményebb mint a hüvely.
és még így is ő kopik gyosrsabban:)

A krómozott gyűrű pont ugyan így nem eszi meg a vashüvelyt.
Pláne, hogy mindegyiknek szándékosan le van törve az éle.

Ha a logikát kifordítjuk, akkor a sokkal keményebb nicasil vagy egyéb bevonatnak meg kelene darálnia igen gyorsan a jóval puhább króbgyűrűt.
Persze nem teszi.

A kopásállóság nem egyenlő a keménységgel, a siklási tulajdonság meg pláne.
(lásd még puha fehérfém főcicsapágy, kontra edzett tengely)
heló
a nikacilosnak króm gyürüje van
a vashüvejesnek meg vas
Tudtommal a nicasilos hengerhez való gyűrű keményebb mint a sima öntvényhez való.
Lenne egy kérdésem,
Mi történik a nikaszilos hengerhez készített dugattyugyürüvel,ha öntvényhüvelyes hengerhez használjuk?Egyálltalán mi a különbség a nikaszilos hengerhez és az öntvényhengerhez készített gyürük között?
A légkulcs azért jó(remélhetőlég nálad is működne a dolog),mert a csavar tömege kissebb,mint a belső száré,így a tehetetlenség miatt kitekeredik a helyéről.Nekem eddig mindig sikerült ezzel a módszerrel kiszedni az imbuszt.
Csak segíteni akartam.
A csavar mint mondtam együtt forog a teló belével. (Nem Dimmának szól ez a rész.) Kívülről nem tudom megfogni a belsejét, ha nem férek hozzá. De attól még a légkulcs megoldhatja. :)

Dimma, nem volt időm lemenni a garázsba, fényképek egyenlőre nincsenek, de nem is estem neki.

Egyenlőre mindent meg tudok oldani, bár ha esetleg egy jobbos nyereg akadna, az nem lenne baj. :)
tudod erre mondják némagyereknek az anyja veri
idézhetnék mást is de nem kell
A felsorolt dolgok közül Virbónak 2 dolog nem áll rendelkezésére:
1:Légkulcs
2: Jó légkulcs:)
egy jó légkukcs megoldja a problémádat.Azzal ki fog jönni a csavar.
Nem teljesen értem.
Az egyik szár kettéjött, vagyis a krómszárat ki tudtam húzni az alsó félből. De a krómszárból nem tudom kiszedni azt a cső-rugó-megmégamiottvan együttest.
Felülről faszán ki tudtam szedni azt a gyűrűt, nem tartott semmit, ellenben azt a "kupakot" nem tudom mivel megfogni.
Este csinálok képeket.

A másik szárban alul az imbuszt tudom tekerni (jó nehezen), de nem történik semmi...
ha kivetted az imbuszcsavart és nem jön ki a kikötö szár akkor
gondolom m8 -as ,belehajtasz a helyére egy menetes szárat és kikocoktatod. A felsö gyürüt meg ugy tudod kivenni hogy lenyomod a dugót mert megy lefelé a rugó spanolja rá és egy áral kipattintod a helyéröl.
az üllöi uton van egy szimeringes bolt ott van hozzá a XVIII kerbe
közvetlen a vonatsin mellet.
Tél van, szürkeség...

Szétkaptam azt a telót, amit régebben feltettem ide. Az alján van egy csavar ugyebár, az egyik ki is jött nagynehezen (elforgott a teló bele, megfogni nem tudtam kívülről ugyebár), valami olyan ocsmány büdös olaj jött ki belőle, némi gázszaggal kísérve...
De nem is ezért írok, hanem a becsúszószárban bent maradt a csillapítás Egy cső két furattal az aljában) meg a rugó is. Innen hogyan tovább? Ez az egész elforog a szárhoz képest, de nem jön ki. A teló tetején van egy sima kupak jól besüllyesztve, egy zégerszerű drótkarikával volt biztosítva. Ezt kéne kiszedni valahogy? (hogy?) Nins ötletem, és nem is tudom tovább szedni emiatt.

A másik, hogy az alsó félben 2 szimmering volt egymás felett 30x42x8-30x42x7 +30x42,2x9-es porlehúzó... Létezik ez, vagy valaki ügyes lehetett anno? A porlehúzó és a felső szimmering között nem gyengén volt dzsuva...
látom kaszál az influenza
Szia! Igen több ilyet láttam, és nem csak Ypvs.
Sziasztok
Létezik, hogy 350 ypvs 31K henger belülről (átömlő, szívó oldal) is festve van gyárilag.
Szijasztok nekem egy jamaha rd 80-as tipusú motorom van és azt szeretném tőletek kérdezni hogy mér csak max 9-ezerig pörög?
talán az olaj nem stimel mert full szintetikus kell bele vagy ez nem ijen pörgős motor hanem nyomatékos? Ha valaki tudja a választ írjon!