Az hogy polírozni kell,nem probléma,a 36 lyuk is ok,de az nagy baj hogy jobbra kezdődik az első küllő mert így az életben senki be nem fűzi normálisan egy RD agyba,legyen az első vagy hátsó,dob vagy tárcsás. Tapasztalatból mondom,sokat szívtam régebben vele...
Remélem nincs harag?
-És köszönöm a fáradozásod! Üdv!
Szia
Megfogtam és összevissza forgattam és cserélgettem a lamellákat :)
Az olaj sűrűséget vagy típusát nem tudom megmondani ez egy ősrégi
olaj amit még a nagyapám vett 100 éve de talán a mostani összes olajnál sűrűbb azt hiszem az orosz gépekben használták :) a lényeg hogy minnél sűrűbb legyen (szerintem)
Segítségeteket kérem:
350 ypvs-hez jó-e a 350 lc (két órás) műszerfal.
Egyezik-e a stecker? ( spirálos meghajtású a jelenlegi "három órás" is)
Tehát be lehet-e építeni elektronikai átalakítás nélkül?
Előre is köszi!
Szia
Nekem is ugyanez a problémán volt :) a lamellák mérete ugyanakkora mint nállad az alu rész pedig nekem is lötyög mint állat
de összeforgattam a lamellákat és a legsürübb olajat adtam a gépnek igy egyáltalán nem csuszik meg a kuplungja:)
Hoztak hozzám egy 80-as RD-t hogy csúszik a kuplungja.Ma szétszedtem a lamella 2,95 mm vastag. A kuplung kosáron ahová neki feszül a lamella ott pedig ki van kopva. Még annyi hogy a kuplung alu része jobbra balra lötyög a fogaskerékrészén. Ez mennyire normális?
nem harag ok
ha valakinek kell nálam meglesz ha fel nem használom valamibe!