Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel a megalapozatlan kijelentéseddel ismét bebizonyítottad mennyire vágod azokat a témákat amikbe bele rondítasz .........
Inkább maradj a Csepel-Balkánnál , az a te világod
Ez magyar taliga.
Állítólag néha megy is.
A csehek is próbálkoztak!
Igy van az rt 125 dkw ból lett a ya1,az adler mb 250ből 250yd-1,a p20 labirint meg a fiók a váltóházban is adler lopás ,ugyan ez a téma a pannoniás forumon de még csak a yds nél tartanak,és azt hiszik ,hogy a többi magyar fejlesztés!
1955-56-ban már koppintották a DKW,Adlert!
http://www.classicyams.com/gen...
Az ötvenes évekbe idejöttek a népligetbe ,az adlerral szarrá vertek mindenkit ,de nem csak a pannoniákat,hanem a nagy angol,olasz márkákat is,kb 12000 fordulaton!
Érdekes az adler, mert aki nem ismeri az boxer, vagy hosszú löketű hangot vár, erre ez meg forog.
1954 ben kéthenger ,kétkarburátor,vízhűtés,még a japok kapáltak a rizsföldön
Ezek nem normálisak.
P20 , ezt már oldalkocsi nélkül meg sem lehet ülni!
ennyi!
Ez nem a forumhoz tartozik de ami jó az jó ,ebből lett a yamaha meg a p20 is!
Ezt a p20 funok sem tudják überelni.http://www.youtube.com/watch?v...
Minél messzebb mész, annál ocsóbb!
Végül vettem Nyíregyen 6305 C3 koyo-t 1750-ért.
Köszi
és ez az lc ?
jó csak a szamurájkardot lefelejtették!
Volt ilyen is! Vagy ezt a logot csak a racékra tették?
3000-