a müanyag sárvédö a vizeseken jelent meg 1980-tol ha a villafejek is yamahák akkor jó rá. Az Ölft motorján is az van volt. Egyedül az ypws 1ww -sé nem jó az már a telóstabira van rögzitve.
Az a motor,amin a video van, az teljesen gyári, váltóju, mivel szériában indul, tehát olyan amilyen. Ez egy nagyon nagyon kis költségvetésü balhé, lehet ugyan venni vagy csinálni bele jobb váltót, csak a srácnak aki megy a motorral, egyszerűen nincs 45 rugója. Mindegy, nem magyarázom tovább, azt hittem érdekes lesz az öreg versenyszakiknak, hogy mint annó a 125 ös csepellel, lelkes fiatalok versenyzésre teljesen alkalmatlan motorokkal versenyznek. De semmi gáz, nem tezsek be ide többet ilyet.
Sziasztok! Új vagyok nálatok. Nekem sajnos nincs RD-m, P20asom van amiben RD elsőfutómű van. Azért kereslek titeket hogy hátha tudnátok segíteni, Rd elsősárvédőt szeretnék tenni rá, az évjáratokkal nem vagyok tisztában. Az én telóm 400asból való, de azon valami krómozott duplapálcás sárvédő volt. Nem arra gondoltam, hanem a 350es ére a műanyagra. Gondolom fel lehet rá tenni azt is. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Jah és cserébe vagy csak külön lenne egy eladó 400as kerekem.
Zoli!Félre ne érts,nemtudtam hogy a Simson váltó ilyen bonyolult (mármint hogy nehéz faragni). A csapatás jó a vidin,tetszik!Csak a Maestro+én a motorhangot is figyeltük (de szerintem más is) és ot hallottunk olyat ami nemigazán az igazi.Máskor is tegyél fel ilyen on-bord filmet,mert mint írtam sokat segített!Köszi és meg ne sértődj!Figyelni fogjuk a Simson meccset...
Sajna, a simson váltókiosztása ilyen,és nem is igen lehet ezen egyszerűen változtatni, kettesből hármasba majdnem 3000 et esik a fordulat, ezért kell ezekre a motorokra alulról tolós henger, és nem pedig forgós.
Ahogy mondtam, a videós motor, az nem én vagyok, bár az én "csapatomban" megy a srác, nem turkálhatok a zsebében, nem írhatom elő neki, hogy csináltasson egyedi váltót tizezrekért,egy baromi szegény gimnazista a gyerek,örülök, ha az utazást, pályapénzt, benzint ki tudja fizetni.
Monnyuk valamiért azt hittem, hogy a küzdelmet értékelni fogjátok, és nem a szar váltót fogjátok herótozni, de akkor legközelebb nem zavargok itt ilyesmivel.
Zolikám! Köszi ezt a kis movit,nekem nagyon sokat segítettél ezzel.(Máris rendelek hátra nagyobb fogaskereket!)Nem mész rosszul de neked is kéne hátra v.mivel nagyobb fogaskoszorú!Ahogy hallom!
Egy kis off:
Vasárnap brezován versenyezgetett a társulat(simsonnal) akinek van kedve nézzen bele.
Az utsó 12 percben én próbálom feltartani az egyenesben kicsit gyorsabb motort, amin a kamera volt. http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem csak a gyorsaság számit az hogy ne keljen20perceket szerelni az a lényeg.
Találtam egy képet nagyon tetszik a sasszé lehet hogy a nyáron az ypws vázat átalakitom ilyenre
Az igazság az hogy olyan baszott nagyot sehol nemkellet satuznunk azon a pályán,a JAWAHA teljesítményével,de jobb hatásfoka volt mint egy nagyfékdobos Pancsié.
Jah és cserébe vagy csak külön lenne egy eladó 400as kerekem.
Ahogy mondtam, a videós motor, az nem én vagyok, bár az én "csapatomban" megy a srác, nem turkálhatok a zsebében, nem írhatom elő neki, hogy csináltasson egyedi váltót tizezrekért,egy baromi szegény gimnazista a gyerek,örülök, ha az utazást, pályapénzt, benzint ki tudja fizetni.
Monnyuk valamiért azt hittem, hogy a küzdelmet értékelni fogjátok, és nem a szar váltót fogjátok herótozni, de akkor legközelebb nem zavargok itt ilyesmivel.
Vasárnap brezován versenyezgetett a társulat(simsonnal) akinek van kedve nézzen bele.
Az utsó 12 percben én próbálom feltartani az egyenesben kicsit gyorsabb motort, amin a kamera volt.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Találtam egy képet nagyon tetszik a sasszé lehet hogy a nyáron az ypws vázat átalakitom ilyenre