Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kurva nagy hely Tököl a járatás lezajlott de még sok csinálni állitani van rajta,hogy penge legyen.
Mzoli csinált egy pár képet biztos felteszi. Csak defektes lett a hátsó mert reggelre leeresztett.
Sok volt az acélszál az uton. Ma belenézek a hengerbe is hátha ott is van belöle? Ennyi.
Tota Attila 222-6252
Sajnos nincs + hengerem,Komoly emmentálit faragtál a Sámson hengerből csak járatni kellett volna.Hol találom azt a kipu programot?Ha publikus?!
őő igen, azt nem mondtam, hogy látszik, hogy nem teljesen szimmetrikusak az ablakok, ami abból adódik,hogy picit csalni kellett, mivel maga a henger furata nem teljesen középen volt az aluban.
Az ablakokban látható még némi redvának kinéző valami,az gepzsír, a gazdi bezsírozta,mielőtt visszaküldte nekem egy kis javításra.
A jóember 8 kilométert üvegelte koppon 12800-on, na azt nemszerette a motor,és meghúzta az 5-6 felömlő felett láthatóan a hengert.
Egyébbként ez a henger cirka 12 lovas, membrános, 21-es karbi ban rajta, és egy a hengerhez mota programmal tervezett cső.
Idénre kapott egy kúposabb dugót, most járódik, és reméljük a legjobbakat:)
Azért kérdeztem, hogy van e döglött henged, mert meg szerettem volna nézni, hogy mit lehet belőle fizikailag kifaragni (mi fér ki az anyagból) a szögeket,meg a kartertérfogatot, meg ilyesmit meg azért kérdeztem, hogy fel lehessen vinni motorműködés -modellező programba.
Sok szívást meg lehet spórolni ezek segítségével.
Kösz az információt.
Tavaly ezt a hengert faragtam ki egy simsonból a program segítségével simsonból
http://picasaweb.google.hu/emz...
12,8 at forog negyedikben.
Zoli!A www.ebay.de -n tudsz olcsón rávaló aluhengert nézni.Nem nicasilos,öntött!Nem nagy meló a kipu,de "látod"nehéz eltalálni.Talán, kiterített hengerpalást rajzom van.
Gyere a Trabant cuccaidért,hozd a kereket,kifizetem a polírozást!Neked 8 órád(?) ment el rám,nekem 2 napom rád!A többihez közöd nincs!Ne írj,gyere!
Hát nem vagy te egy könnyű ember, az már biztos:)
Főnök.Majd kedden térjünk már vissza az idomokhoz,vagy ha kapok tel számot hívogatom én.
Zoli , ezek szerint vonzom a balhét :-)
Egyébként lehet te nem értettél mindent amit írtam de én nem az ide írtakon akadtam ki . Hanem azon mikor 1 közös ismerősünk -akinek nemrég két karbit raktam ösze a szemétből- azzal fogadott egy szerelőnél találkozva , hogy becsaptam mert valami lett az egyik úszóval pár napra rá , hogy elvitte tőlem , meg hallotta , hogy Petrót is becsaptam a gyújtással . Már magában is öröm az ilyen , de az említett fickó motorokat árul a neten és mikor leelőlegezik a gépet ő kimenti a jobb alkatrészeket a gépből , eltitkolja a hibákat stb.. Ez a kijelentés az ő szájából a pofátlanság netovábbja volt , főleg ezen akadtam ki ....
Az meg úgy tisztességes , hogy ha a velem kapcsolatos hírek szárnyra kelnek akkor én is híresztelek néhány dolgot amit eddig nem tettem meg , ami ráadásul igaz is .
Szerintem is az lenne a legjobb megoldás ha békén hagynánk egymást .
jaj Jani ne csinád mááán!

Petró annyit mondott itt, hogy a gyujtás amit ajánlottál nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, de mi itt tökéletesen értettük, hogy azért, mert nem volt idő rendesen kitökölni, mert jött a verseny.
A versenyen magán, a te általad ajánlott gyujtás szóba sem került, az időmérőig karburálgatni próbálgatták a szakik, de egyre nyilvánvalóbb lett, hogy továbbra is gyujtás gondjai is vannak.

Nehogymár nekem itt elkezdj régi sérelmeket felhozni, ennek semmi értelme, ez a topik eddig nemvolt ilyen indexes hangulatu, ne kezd el légyszíves, nem jó az senkinek.
Petró ! Bármennyire is hihetetlen , de segíteni akartam neked , hogy a versenyre jó legyen a motorod , hogy nem sikerült nem feltétlen az én hibám ! Az pedig kimondottan jól esett mikor két napra rá hallom a városban másoktól , hogy nem bírom beállítani a gyújtásod stb.... Ha nem muszáj ne keltsük alaptalanul egymás rossz hírét , rendben ? Ha akarod én abban is benne vagyok , hogy kielemezzük részrehajlás nélkül egymás szerelési hiányosságait , de akkor azzal a fékbetét cserétekkel kezdjük amikor menet közben kiesett a betét és Laci barátunk majdnem lebénult emiatt .

Gondolom emlékszel , elhívtál gyújtást belőni a gépeden . Két taknyos lehajtott gyertya volt a gépben két különböző hézaggal , aztán mikor a stroboszkópot ráraktam egyhengerezni kezdett a gyenge akksi miatt , valszeg töltés sem volt és a gyári előgyújtás értékeket sem tudtuk ..........fasza ! Mikor ezt megoldottuk és működött a strobi , a jel ösze vissza ugrált és kihagyogatott , persze a megszakítók is veteránok voltak . A karbi is gyanus volt és ne felejtsük a két ismeretlen hatású rezót ami kib... hangos is volt , megnehezítve a nyugodt próbákat .
Erre mondtam , hogy tegyük fel az elektronikus gyujtást kiszűrve ezzel a gyujtás hibát , mert azon kívül is volt még bőven ha csak azt említem , hogy kis menés után az egyik gyertya szürke volt , a másik vörös . Este gyorsba persze ideiglenes felfogatással megoldva , jó működés esetén profibb felfogatást csinálhattunk volna amivel elhagyjuk a forgórészt , stb ( gondolom emlékszel erre mert még mutattam is a motoromon ) . Ja és ajánlottam azt is , hogy tegyük vissza a széria kipukat .
8 órám ment rá ezekre és mikor a tuti működő gyujtással próbálgatni kellett volna te kivetted a kezemből a gépet mert dolgod volt stb . Nem ez az első eset , hogy a félkész munkát kiveszik a kezemből és aztán persze reklamálnak , na ezt nagyon szeretem ám , csak kicsit rágok be mikor linkre dolgozok , ezért sem tudtam szó nélkül hagyni . Én is bánom , hogy belementem ebbe az egészbe és még nem kevés időm is ráment ......
Illetve nincs neked véletlenül legaláb egy,olyan döglött hengered?
mennyi egy olyan 25-ös re két henger mint a tied?
Az nicasilos, vagy perselyes? Ráöntött, vagy kivehető?
Mekkora strapa megcsinálni neked egy olyan felfujt kiput?
ha kérek tőled adatokat(kartertérfogat, vezérlési szögek ilesmik) meg tudod adni?
Én nem tudom, hogy hol van a tököli reptér,és, hogy annak melyik részénlesztek.
Kimennék megnézni/hallgatni a motort.
Egy pár fotó azért lessz ugye?Holnap este már tunom kell mi vár az én 250-em re!Sok sikert!Ha bármilyen matricára szükség van nyugodtan sikítsanak a Maistroék!Egy fotó,akár saját tervezés ide,vagy eignerpetro64@gmail.com -ra és fény post küld ,lehet nyitni az ablakot,mert megy!Ok?
Berámoltam a buszba de minek ennyi szerszám? hisz csak benzin meg gyertya kell.
ma a Nándi az unszólásomra szétfékezte a soklukas hengert, én vagyok a hibás de előrébb
kell jutni,/melesleg egész jó/ mert templomot épitenek egyeseknek. elnézve a listát ez kb olyan volt mint kakucs,mármint a menők. Hiába na ez még az év eleje és gyorsan véget ér a szezon.
Csak óatosan,a rodaggio(járatás) végére 58Ph.-t és 189Km/h.-kivánok a Maistroéknak holnapra,valamint napos,szélmentes időt.+pormentes flasztert!Nem sok reszeléssel fűszerezve!Ui.:(Megnéztem volna szívesen a spec.350 rajtlistát +időket Rijekában!)
Holnap 10 tököl járatás.
Köszönöm!De a gép, csak optikailag van egybe.A jóhangulatú menés nekem nagyon messze volt.Az egy dolog hogy fájt a repedt lengőbordám de hogy a motor se ment sehova az kikészített!Addig kísérleteztünk vele hogy a versenyre lett a legrosszabb.(Mellé kell ülni és végigzongorázni mindent!)Örülök hogy tetszett a verseny de ahogy te is észrevetted "nem volt izzadságszag".Ez sajnos, a kevés induló miatt van.Egyre kevesebben tolják rajthoz gépeiket.Val.szin a "jó" gazdasági mutatók miatt is!Én örülnék ha te+minél többen rákattannátok a veterán race-ra!3 hét múlva ugyanitt (bár Bambi mondott v.mi olyasmit hogy az Euroring is képbe jöhet addig) találkozunk.Addig reszelj v.mi kecskét!Köszi,mégegyszer!
Igazából én még csak egyszer láttam iylen veterán speciál balhét, az pár éve volt az euroringen, akkor nagyon "versenyzősnek " tünt a mezőny(magyarul akkor úgy láttam, oda hobbista nem fér be) de ma ez kellemes csalódás volt, nem volt izzadtságszag, csak jó hangulatu menés.

Az előbb elfelejtettem gratulálni, nagyon szépen kidolgozott a motorod, az utsó idomtartóig"meg van csinálva" és nekem az is tetszett, ahogy mentél vele.
Pedróza nem egy múszaki zseni, de még neki is szemet szúrt,hogy mennyire egyben van a gép!
Mégeygszer gratula a makacskodó gyujtással elért győzelemhez, attól, hogy nem volt százas a motor,csak még fényesebb az a serleg!
Köszi!Rezgek!
Petró!

Gratulálok a győzelmedhez!

Komoly győzelem egy végig gyujtáshibás motorral nyerni, úgy, hogy a két Malacka láthaóan gyorsabb is volt!
Ha megtalálod a hibát, lesz majd erő is!
Hajrá!
(valamint reszkess, mert nagyon megteccett, a kéthengeres 125 ös:)
Köszi!Holnap...