elvileg az eredeti is ennyi vezetékkel müködik,de nem vágom nagyon a béléset. Azé elboldogulok vele. Találtam köteget egy kicsit van megvagdalva de rajta vannak a csatik még nem néztem át hogy melyiké.
Helló!Van egy 81-es 80ccmes rd-m....van hozzá egy alkatrész amit nemtok h mi...a gyújtástrafó mellett van felfogatva egy bordás fém kütyü egy bementet v mi van rajta...ha a fesszab az akkor h kel bekötni?
Mondjuk egy gyári f.pad elég jó kiindulási alap a tuninghoz .
Azt a 60 lovat pedig megnézném fékpadon , gondolom csak el kellene vigyék . Addig komolytalan bármilyen kijelentés ezzel kapcsolatban amíg nem lesz jegyzőkönyv róla .
..... A bervasnak meg 10 ezret forog a széria P12-ese ...! :-)
Az én morcos 21-esemen pedig csúnyán elcsúszik a Honda kuplung , valamit elnézhettem a kiemelő szerkezetnél ( legalábbis remélem csak az a baja)
Az értesülés helyes!
Tanulom a tunigot mert az ellenfelek nagyon kemények. A P20-at 11500 fölé forgatják és 60Le-ről beszélnek, én még nem tartok itt ettől csak gyengébbet tudok. És ha már van akkor had forogjon, kihasználom a lehetőséget fiatal koromban úgyis ez volt az álmom.
Mentem vele,néha elkapta a fordulatot,és akkor megindult,de aztán megint kihagyott a gyujtás,szóval össze vissza. Na akkor azt mondod,hogy ami most nekem benne van,az a blokkon belüli is ypvs? Na lefényképeztem kicsit részletesebben. Gonolom akkor ez az ypvs lendkereke. Az állítási lehetőség is minimális,és ez az elektronika van benne.
a levegös és a 4li között csak a gyujtásnál van eltérés a kötegelésben, milyen a forgorésze a motornak az is kétféle. Az egyiken két 15mm hosszu lap van a másikon 4li két 8mm es kör
az biztos már hogy az ypws gyujtás van rajta. Megnézted hogy hova esik a gyujtás pont. mert ennek az elektronikája huzza az elögyujtást. Mentél te ezzel és ha igen jó volt?
hát normálisan amióta nálam van,még nem ment:P amikor hozzám került,akkor még volt normális alapjárat,de amint elindultam vele a jobb oldali hengerben elment a gyujtás,és nem lehettt normálisan menni vele.Azóta a blokk teljesen fel lett újítva,új szimeringeket rendeltem hozzá,meg fúrva is lett. monduk azért jobb dugókat is kaphatott volna,de csak erre futotta. amúgy akkor amikor összeraktam megint be lehetett indítani,és ugyanúgy működött...alapjáraton normális menni nem lehet vele,viszont mostmár alapjáraton sem járt a jobb henger,amióta kicseréltem a gyujtótrafót,azóta meg sem nyekken,pedig a tafó ad szikrát.
ja és oylan vezeték is van,ami elindul pirosban,aztán egy szép kis szigetelőszalag csík alatt átváltozik fekete/pirossá:P szóval ezért mondom én,hogy valami alapján tudom csak összerakni
Azt a 60 lovat pedig megnézném fékpadon , gondolom csak el kellene vigyék . Addig komolytalan bármilyen kijelentés ezzel kapcsolatban amíg nem lesz jegyzőkönyv róla .
..... A bervasnak meg 10 ezret forog a széria P12-ese ...! :-)
Az én morcos 21-esemen pedig csúnyán elcsúszik a Honda kuplung , valamit elnézhettem a kiemelő szerkezetnél ( legalábbis remélem csak az a baja)
Láthatóan jobb minőségüek mint amiket letöltöttem . Mindig elfeledem megkérdezni , MSN-t használsz ?
Tanulom a tunigot mert az ellenfelek nagyon kemények. A P20-at 11500 fölé forgatják és 60Le-ről beszélnek, én még nem tartok itt ettől csak gyengébbet tudok. És ha már van akkor had forogjon, kihasználom a lehetőséget fiatal koromban úgyis ez volt az álmom.
Ott lesznek azok is a 0013-as képei mellett :-)
Bírja még a Schenk pad a nagy hajtást ? ( hallom mostanában majdcsak többet fut mint a gyárban anno )
inkább kihagyom.