Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NAGYON KÖSZÖNJÜK!
ennél a megoldásnál a kulcs és a pofa átcserélésével lehet másik oldalas is
Már a 70 évekbe készült ilyen a kisérletibe de a kulcs marva van nekem is van a p20-ba, a 0013-ba gyári volt a fékfedél ami igy nézett ki de 2csap és 2 kulcs volt benne.
És persze nem kötekedni akarok , mert lehet akár úgy is ahogy írod , csak hihetetlennek tünik nekem ez a dolog mivel az egynél több kulcsos rendszernek épp ez lenne a lényege .
Aha , valszeg nagy volt a mérete . Itt a másik oldala :
Nem töltötte fel a képeket pedig beraktam . Na talán most :
Még mindig nem vagyok meggyőzve a forgási irány semlegességéről , pl. ez sem külön csapos és mégis ráforog a fékpofára a dob :
Pontosan , a legszebb veterán Yamaha kerék !
Minnél tovább nézem :minek a patent iv bele hogy beessen a levegö, igy még a visszaporlasztott benzin se tud kifolyni állandó sokalás lessz a vége. hamár jikov miért nem a középuszos ujab tipus biztos hogy jobb a két föfuvokás. Egyenes gumiflansni jó nagy robogó szivacsos szürövel,csak majd be kell fuvokázni sötétbarnára hogy birja is az északát, stb.
nem külön csapos ugy hogy mindegy a forgás irány
Vegyétek le azt a légszüröt vagy olyat sz@ptok hogy na, inkább szivacs vagy valami papirt de ezt ne meg kicsi is.
tessék itt az a csunya felni ami annyira tetstik neked
Hellótok!
Találtam eladó 2 db íveltküllős felnit! Gondoltam hátha vki ilyet keres! Nekem is ilyen volt az RD-men!

http://www.kepesmotor.hu/felni...
mi ez a gép öninditóval próbálod benne a gyertya?
Ha az esövilla etz az nem lessz jó viszont a hsó teló milyen jobb mint egy koni vagy mz?
Hello
Remélem tudtok szolni hozza vmit, hogy a mocim csak egy szikrát ad, akkor amikor rainditok...vagyis ad egyet és utána semmi. Nem tudjátok hogy mi lehet a baj. A fekete dobozt már cseréltem de nem javult semmi..
előre is köszi a segitséget!
A fékkulcs jó , hogy jól működik de ha a forgási irány nem jó romlik a fék hatásfoka .
jövö hét végére kész mondtam neki piros géllel csinálja, azt monja nem biztos. lehet hogy fehér lessz .Üdv a csapatnak.
De azok a fékkulcsok tökéletesen müködnek, mert arra az oldalra találták ki őket...
Nekem is így rémlik . Addig rendben is van , hogy a bowden miatt jobb így át tenni a másik oldalra de a több fékkulcsos cuccok forgás irány meghatározottak , nem tudom ez milyen belül de gondolom ez is olyan .
ezen szerintem a jobb oldalon, de ezt annyira nem ismerem...
Az enyémen tudom hogy a jobb oldalon van, és ugyanilyen a fék...
Azt vágom , de melyik oldalon van elől gyárilag ?
Szerény véleményem szerint az egy újabb jawanak a fékje, az én 638asomon is ilyen van...
Üdv !
Petro , az az első fék fedél gyárilag a Jaffán nem a másik oldalon van ? Vagy az hátsó eredetileg , fog rendesen a fék ?
Pestről kiszalasztok v.kit,onnan+csak lejut a világ végére,Debrecenbe.Ahogy kész,1-2napon belül ott az ember érte ,a stex-el.Ok?És nagyon köszöni a Karell Gott!