Már a 70 évekbe készült ilyen a kisérletibe de a kulcs marva van nekem is van a p20-ba, a 0013-ba gyári volt a fékfedél ami igy nézett ki de 2csap és 2 kulcs volt benne.
És persze nem kötekedni akarok , mert lehet akár úgy is ahogy írod , csak hihetetlennek tünik nekem ez a dolog mivel az egynél több kulcsos rendszernek épp ez lenne a lényege .
Minnél tovább nézem :minek a patent iv bele hogy beessen a levegö, igy még a visszaporlasztott benzin se tud kifolyni állandó sokalás lessz a vége. hamár jikov miért nem a középuszos ujab tipus biztos hogy jobb a két föfuvokás. Egyenes gumiflansni jó nagy robogó szivacsos szürövel,csak majd be kell fuvokázni sötétbarnára hogy birja is az északát, stb.
Hello
Remélem tudtok szolni hozza vmit, hogy a mocim csak egy szikrát ad, akkor amikor rainditok...vagyis ad egyet és utána semmi. Nem tudjátok hogy mi lehet a baj. A fekete dobozt már cseréltem de nem javult semmi..
előre is köszi a segitséget!
Nekem is így rémlik . Addig rendben is van , hogy a bowden miatt jobb így át tenni a másik oldalra de a több fékkulcsos cuccok forgás irány meghatározottak , nem tudom ez milyen belül de gondolom ez is olyan .
Pestről kiszalasztok v.kit,onnan+csak lejut a világ végére,Debrecenbe.Ahogy kész,1-2napon belül ott az ember érte ,a stex-el.Ok?És nagyon köszöni a Karell Gott!
Találtam eladó 2 db íveltküllős felnit! Gondoltam hátha vki ilyet keres! Nekem is ilyen volt az RD-men!
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Remélem tudtok szolni hozza vmit, hogy a mocim csak egy szikrát ad, akkor amikor rainditok...vagyis ad egyet és utána semmi. Nem tudjátok hogy mi lehet a baj. A fekete dobozt már cseréltem de nem javult semmi..
előre is köszi a segitséget!
Az enyémen tudom hogy a jobb oldalon van, és ugyanilyen a fék...
Petro , az az első fék fedél gyárilag a Jaffán nem a másik oldalon van ? Vagy az hátsó eredetileg , fog rendesen a fék ?