Petro neked sincs 81 körüli 250 lc-hez gyujtás vezérlő elektronikád? gondolom mivel te versenyzel vettél hozzá egy egész gyujtás rendszert,vagy nem? Csak gondolom.Frecska Jani mondta,hogy ő németből rendelt magának komplett jeladós gyujtást a pannoniájához és akármilyen tipushoz gyártanak, de az 70 ropi:( ja meg egy kábelezési rajz sem jönne rosszul! ha esetleg tudnál...
A csövemet holnap fujják,olajjal!Félek, a kispályákhoz nemfog jól zenélni.Végülis,1pálya,1cső.Lehet kíserletezni!Ma vettem előre utcai K.45-öt(jó az 4600-é!)Az új gyűrükhöz lövök neu dugókat,1-2verseny után teszem bele, annyit még elmegy a kopottal.Én sem haladok nagyon...
Még nincs blokk még mindennap elörébb vagyok. Egy kicsit. Csöveket gyártok találgatjuk mi lenne igazábol jó. Schenk számol én csinálom de csak egy egy méretet. Majd elválik melyikkel mit nyom a padon. Mellete meg a meló,igy kevesebb rá az idö. Néha ezért nincs is kedvem. Megjöttek a gumik is.
2párX 36ezerrel.. Vazze.
Üdv Maestro!+Mindenkinek! Bocs hogy eltüntem de megállt a pc-m mint a halszeme 3napja!Mára lapátolta össze egy feketeöves mágus. - Nem akartam én gokartpályára menni a 250-el! Féktávon becsukottszemmel lehet előzni!Úgynézki összeál a125-ös,jövőhétre.-A kerekekkel mitösszeszoptam! Ha jóltudom vasárnap, Máriapócson lessz motorozás. A Bambiék, jövő hétvégén ufficiale-traininget tartanak a Visontai Gokartland pályán.Rá egy hétre ugyanott verseny!-Meglátjuk!
Igazából csak annyi a bajom hogy van egy 125.ös blokkom amibe főtengő kéne meg dugó és van ez a 80-as. csak azt nem tudom melyiket éri meg jobban megcsinálni
Sikerült megszereznem egy 80ccm blokkot. A főtengelye, hengere, dugólya meg mindene ok. Csak váltóba kéne 1-2fogaskerék mert elvan törve. Azt hol tudok hozzá szerezni és kb. milyen árba mozog szerintetek?
Az a baj hogy ehhez se kötegem se elektronikám szabad nincs. lehet szerezni vagy felteszed az ypws komplett gyujtását,ahhoz a vaterán van minden, mondjuk elég jó pénz,de probálj licitálni. Rajz még csak van.
Üdv mindenkinek!
Van egy 250-es rd-m.1981-es és az lenne a gondom,hogy össze vissza van vezetékezve,és ráadásul nincs is meg a gyujtásvezérlő elektronikája,hanem valami más motoré van benne.Valakinek nincs egy normális használható vezetékezési rajza?! mert az nagyon jó lenne. A másik meg,hogy kellene egy hozzá való gyujtás vezérlő elektronika. Ha esetleg valakinek volt már ilyen gondja,az írjon már hogy hogy oldotta meg,esetleg milyen motornak a gyujtása passzol hozz,vagy valamit! Mert most így teljesen használhatatlan:( amióta megvan,még nem működött normálisan. Alapjáraton még nem volt semmi baja,de amint elindulok vele,az egyik hengerben kihagy a gyujtás,most viszont már be sem akar indulni,csak puffog:( Ha tudnátok segíteni megköszönném:)
Én már rég kidobáltam és elajándékoztam a fél20-as cuccait, de a schenknek megvan.
A képeket ma majd elökaparom ami van de1972-be készültek. a minőség is olyan amilyet akkopr lehetet csinálni.
Jó reggelt Dimma szaki !
Látom a versenyszakosztályba benéztél , gondolom majd ide is hamarosan .
Érdekelnének azok a gyári 1 hengeres 20-as dolgok is , talán fotót láthatnánk róluk ?
Vagy csak szépen sorban , előbb a 0013-asról a képek aztán az extra kívánságok :-)
Ugye nem felejtetted el ?
Szia Junior barátom! Nagyon sajnálom az esetet, de legalább nem sérültél meg.
Hát igen... az utángyártott alkatrészek minősége elég silány bír lenni, én ezért nem reszelek
a motoron. Igyis megy, elég jól. Főleg mivel eladás előtt vagyok vele.
2párX 36ezerrel.. Vazze.
Van egy 250-es rd-m.1981-es és az lenne a gondom,hogy össze vissza van vezetékezve,és ráadásul nincs is meg a gyujtásvezérlő elektronikája,hanem valami más motoré van benne.Valakinek nincs egy normális használható vezetékezési rajza?! mert az nagyon jó lenne. A másik meg,hogy kellene egy hozzá való gyujtás vezérlő elektronika. Ha esetleg valakinek volt már ilyen gondja,az írjon már hogy hogy oldotta meg,esetleg milyen motornak a gyujtása passzol hozz,vagy valamit! Mert most így teljesen használhatatlan:( amióta megvan,még nem működött normálisan. Alapjáraton még nem volt semmi baja,de amint elindulok vele,az egyik hengerben kihagy a gyujtás,most viszont már be sem akar indulni,csak puffog:( Ha tudnátok segíteni megköszönném:)
köszi
Attila
plexi az meg meg kell nézni hogy jó e rá az rs-é
köszi
Attila
A képeket ma majd elökaparom ami van de1972-be készültek. a minőség is olyan amilyet akkopr lehetet csinálni.
Látom a versenyszakosztályba benéztél , gondolom majd ide is hamarosan .
Érdekelnének azok a gyári 1 hengeres 20-as dolgok is , talán fotót láthatnánk róluk ?
Vagy csak szépen sorban , előbb a 0013-asról a képek aztán az extra kívánságok :-)
Ugye nem felejtetted el ?
Hát igen... az utángyártott alkatrészek minősége elég silány bír lenni, én ezért nem reszelek
a motoron. Igyis megy, elég jól. Főleg mivel eladás előtt vagyok vele.
hajtókarral dugóval 45-50-böl.