üdv rd társak. Itt a tavasz itt van ám itt az első nagy beleset ám Furcsaságok történtek az rd-mel. Egyszer leált menet közben 5ezres fordulaton. nehezen újraindult és mintha megse történt volna az előző kis probléma. Mentem mentem 33km után odahuztam neki és 153km/h megragatam de olyan szinten hogy a blokkban ami lehetet megált. a kuplungot behuztam és lelasítva félreáltam. Persze hátsó gumi defekt. Visszavitük műhelybe és ilyen furcsa réz por volt a kipufogó könyökben. Leszedtem a membrámot és a karborátort. kérem szépen a dugatyú szoknyája úgy nem volt meg. Leszedtem a hengerfejet na az volt a sors csapás képeken látni a sorsát úgyszint dugatyúét. Sikerült lehuznom a hengert és a negativiumban már a pozitív hogy nem sértült meg a fal. Aztán megnéztem a főtengelyt és a hajtókart hézagoló lemez hiányzott jobb oldalt valószínűleg a rézpor valaha volt alátét.. Főtengely kuka vagy felújítást vár ugyanis lehetetlen megmozdítani besült vagy beragatt pedig kenést biza kapott a motor. Sajnos a magyar piac marha szarul van elátva alakatrészel és így nem tudtam a főtengelyt felújítatni. Most a 20.000FT dugó kuka. Ezek után még azt mondják kelemes motorozást vagy inkább hajhullást... (ez egy jó példa saját káromon hogy ami gyárilag kivan hegyezve teljesítményben, ne akarja jobban megnövelni a magy piac ellátásával...)
igen arra szeretném megvan a tank is hozzá azt most kasznizzák ,hogy felmenjen a 20asra
remélem az összkép jól fog kinézni.
És köszönöm irok még tel számot is a nevem mellé.
Szia
A vaterán láttam hirdetsz aprilia tárcsát
nincs véletlenüla dupla lámpás idomhoz plexid és lámpa párod .
Bocs hogy ide irok de nem láttam elérhetőséget.
üdv
Attila
No ezeket a képeket küldte a haver! Szóval egy 60-ast akar érte! Átiratás elmulasztása miatt én vonattam ki a forgalomból ősszel! Tehát ősztől vissza helyezhető, ha sikeres műszakit tesz! Mentünk vele! Van vele meló bőven, de szerintem megéri megcsinálni! Kár lenne elbontani! Hivjatok a 20/512-09-32 számon vagy emilke a madshark@freemail.hu -ra
Kakucsot nem ismerem!Még nem voltam ott!Állítólag meghosszabították,4200-300m.-esre?Vagy csak fogják?De ha igaz,tele lessz mint a déli busz.A H.-ringet ha korszerűsítik(boxok)sokan inkább odafognak járni pályesznapozni.
A gokartlandnak a fele, olyan kicsi, hogy még simsonnal is kettes, oda nem való szerintem egy 250 es gép, sokkal inkább kakucsra, ott simsonnal végig lehet menni negyedik nyélen fékezés nélkül.
Ez egy müag tank retró td-3. az enyém meg olyanbol készült mint a tied. A cső meg nálam más inkább meretre a tr3-as yamaháé. Ennek tul hosszu a diffuzorja, bár a nyomatékgörbe laposabb lehet de alacsonyabban, viszont a 34-36 karbi ami rajta van,meg csak fent engedi muzsikálni. Meglátjuk ha megy milyen.
Ez csak egy tipp volt , hogy ne ússzon el a nevezés linkre ( de sztem bejött volna ) , mert az úgy még drágább sztem , kidobni a pénzt !
A motorsportban minden drága , el kell dönteni meg éri-e vagy nem ?
Lehet hogy nekem is a 1/4literest kellett volna reszelni a szezonra?! Annál is inkább mert az idén,nemtudtak eredményt hírdetni 125-be,a kevés résztvevő miatt...350-ben+rekordszámú nevező volt.És v.színű lessz is.Mindeggy, csak legyenek versenyek!
ilyen teleszkóphoz záródugót a tetejére nem tudnál adni.
ez yamaha FZR 250 eshez való
remélem az összkép jól fog kinézni.
És köszönöm irok még tel számot is a nevem mellé.
A vaterán láttam hirdetsz aprilia tárcsát
nincs véletlenüla dupla lámpás idomhoz plexid és lámpa párod .
Bocs hogy ide irok de nem láttam elérhetőséget.
üdv
Attila
A motorsportban minden drága , el kell dönteni meg éri-e vagy nem ?