Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Maistro! Ha ezt még reggel olvasom...7-kor húztam a boltba és csak most jöttem haza...Holnap tudok feltenni képeket a blokkról+hengertalpról!
Petro tegyél má fel képet a jawa henger talprol meg a blokkrol,hogy hogy néz ki.
Tényleg szép, a motor, a jawa fötengelyhez nem igen nyulnék hozzá mert sok idő mig kicentirozzátok.
Az tény hogy az nyer aki a legkesebbet szerel. A hengeren biztos lehet javitani, hozzá állitva a prést meg a kompressziot. De modjával mert 24-h ra készül. ami hogy mindig legyen gyujtás meg töltés, rendes világitás. Ha csak tankolni meg kereket cserélni kell akkor már nyerő a csapat. Az olajpumpa kereket meg tengelyt vedd ki, és dugozd le. Az a tuti.A csö meg szép ha ilyen jó is akkor menni fog mint az ördög. A nándi be van sozva hogy épit egy fél 20-ast teli aluhengerrel azt megy azzal ha kehet. Azt lessz kategoria.
Melegíteni kell,úgyhogy van mégegy ugrásom Gargya Mikihez.
Azt a két csúnya horpadást leszámítva nagyón jól néz ki a cső , gondolom ki lesz egyengetve !?
Alakul a cetka!
Már Árpi is pedzegette ezt.Jani rendes,segít!Meglásd, egykerózni fog a JAWAHA!Főleg noye csűvel!
Na Jawat még sosem piszkáltam , nagyon dúrva "műszer" :-) Amit tudok segítek szívesen , de a lényeg a részletekben van ezzel kapcsolatban .
Petter ez ugye vicc?
Üdvözlettel!
2008 04. 12.-én A gyöngyösi Gokartland-en, Veterán verseny!
Mz kupa+veterán+robogó+gyerek.
MINDENKIT VÁRUNK SZERETETTEL, ÉS SZÉP KÉK FÜSTEL!
Még egy kérdés! Levettem az olajpumpát,lekell "dugózni"vagy jó így? A karbit ledugóztam!
Jani!Nemhogy bevállalnád a JAWAHA blokkot reszelésre!Konzultállnál Árpival (mert van elképzelése,sőtt sokmindent meg is valósított már belőle) átfésülnéd (mert vágod) ha volna rá időd.Hidd el Árpi dotálná nem szűkmarkúan.Majd megdumálljuk!Ok?
Ez ííígy van!
Ciao!6-7000 körűl fog forogni ha minden jól megy.Reméljük...
Üdv Petro !
Már csak az a kérdés milyen fordulatszámra kellene az "okosság" ? Az a lényeg .
Maistro kérdés! A 24h.-s JAWA-nak a főcisonkáját hány%-ban lehet könnyíteni a gyárihoz képest,úgy hogy ne veszítsen a nyomatékból (sokat) és tartós is maradjon kb.1200-1300km.-ig.Ezt csapatfőnökünk:Kovács Árpi barátom kérdezi,tisztelettel.
most életemben láttam először ilyen fújt kipufogót:) nem rossz ötletnek hangzik,de ezt mennyire lehet pontosan megméretezni? azért itt mégsem tudod olyan szög pontosságra megcsinálni,mintha rendesen darabokból raknád össze,nem?
ki kell vágni a kipu formáját sík lemezből, azt élben összehegeszteni, a végét befenekelni, a másik végére egy szelep, és hidraulikus nyumóval fel lehet fujni.
Csdak elmondva ilyen eccerű, a gyakorlatban nem arra görbül amerre az ember első re gondolja, kipisálja az olajat a hegesztési hibáknál stb.
HGa az ember belejön jó móccer, egyik pesti simsontunig szaki csinált így pár éve rezókat.
Mennyit megy a cetka?
hát de ez csak egy ráeszkábált szar és úgy legyengíti:( hát a könyök tele van korommal a hegesztéseknél:S ráadásul túl nyitott a dob egy 150-esnek:P
Nemfejezte be a Maistro, a matrica a tankra....
Ne rontsd el,ez így jó!
persze jó de az németekhez 5eu. mo-ra min 25
a kűldés ára 5,7 eu
de amúgy ez jó lenne hozzá,amiről ide beraktam a képet?
na várjál és a szállitás? az 25 mo-ra