Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na egy jó csövet nekem is kellene méretezni:D
Hogy kell ezt, csak kiváncsiságból
Én szabtam, (szabásminta után) a barátom heggelte,és a végén,eggyütt felfujtuk.Anyagár:lemez:3000.-(a feléből kijött) gáz:1111.- +-10.- +idegeskedés hogy jólessz e.Ez csak próba után derül ki!
Persze,lelessz spriccolva,ilyesmire:
hát nekem az sok:P annyit nem ér az egész. elvileg már csak egy gyujtás elektronika kell,nem kell egyből mindenből új,hogy biztos jó legyen:P a vezetékezéssel majd elszórakozok és,ha meg nem megy,akkor talátam 250-es lc-hez vezetékköteget kb 3500-ért:) meg van most egy gyujtás is,de most azt nem tom,hogy akkor az lc-hez való gyujtás köll hozzá,vagy tényleg ypws gyujtás van rajta:S van fent 11 euroért egész rd 350 4li kábelköteg mindenestül...fesszabályzó,CDI. egyedül a blokkon belüli gyujtás nincs ott
jó néz ki jó is legyen. Csak felfujom amit csináltam, mennyi barral nyomtátok?
Helló !
Hol csináltattad a csövet és mennyibe fájt ? Tetszetős darab !
KÉSZ!De ez csak a prototípus.Még van rajta finomítanivaló...
Nagyon szép a moci. Nekem csupaszon is nagyon bejön.

Az idom át lesz festve a tank színezéséhez?
A hátsó gátló amilyen kis semmitmondó,olyan jól működik.A fékkulcs még nincs beállítva,csak a fénykép kedvéért löktem össze.Az elsőfék+visít,tehát jól működik.Azt leszámítva ha felmelegszik,egy kicsit romlik a hatásfoka.
az a hátsó fékkulcs milyen szarul áll,nem akarod igyhagyni. párhuzamosnak kéne lenni az elsö erökarral
Két dolgot azé lecserélnék hátsó gátló, meg az elsö tárcsát nagyobbra. mekkora a villaszár 32mm-es
Köszi Maestro! Az csak azért van rajta hogy ne porosodjon reszelés közben,amúgy tényleg egy fos!
Én a te helyedbe levenném azt a fajta légszüröt, csegén azzal szivtunk. inkább valami robogó szivacsost használj. amugy nagyon szép.
Üdv mindenkinek! No,lassan kialakúl a cetka!Kipu híjja!Csütörtökre ígérték,ha minden igaz kész lessz.Kicsit izgulok!
Most néztem kb 100eu-bol megjön hozzá minden
na megnéztem és szerintem nagyon úgynézki,hogy jó helyen ad gyujtást,de azért lefényképeztem,hogy lásd te is.
na akkor ezt holnap megnézem,hogy stimmel-e,de ma már biztos nem:)
A lendkeréken egy gyári egyenes beütütt jel van. az állórészen a jeladó felett 2óra megasságban egy alú fül áll ki egy jelöléssel. jól latszik azon a képen ahol nincs fenn a lendkerék. a gyujtásnak az a pontja.
De az eggyik lapnak a lendkeréken a jeladóhóz kell hogy essen. Ezen nem tudsz gyujtást állitani mert fix.
hát nem olyan régi az a benzin,ami most van benne.max pár hónapos. de akkor most ehez az ypws gyujtás vezérlés kell,vagy nem? mert ezt csak nem mondtad még meg:P amúgy milyen jelet keressek a lendkeréken? mert tom,hogy nagy motorokon T jel van ,de azt a blokk osztásíkjához kell nézni asszem:P többet kéne figyelni órán:D
azt nem tudom mennyit huz rá az az elektronika, de alapbol kéne rá1,8mm elögyujtás. mikori benzin van benne, gondolom már egy párszor leköpte a gyertyát, mivel tisztitod. Sejtem nem teszel bele folyton ujat 900ft-ért.
hát a gyujtást még nem mértem ki. Lendkeréklehúzót meg már vagy 1-2 éve csináltattam hozzá egy esztergályossal. 300 ft volt:) akkor ehez egy ypws gyujtás vezérlés kéne,mi?
jaj lol, már látom írtál,csak túlhaladtam rajta,nem vettem észre:P bocs
a gyujtás ypws a kalapács amivel összeverték /lehuzó 1500ft uaz mint a robogoé balos 30x1/az nem tudom kié, a gyujtás modul valami itthon gyártott kütyü.A lendkereken van egy felső holponti jelzés, az állórészen meg az ellenjel, mérted hová esik a gyujtás. Mert nekem a tájoló reteszt arréb kellet tenni.
hát lefényképeztem a lendkereket,az elektronikát...
Akkor ez most melyik fajtának a gyujtása?