Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni, főtengely szimering kellene 76-os rd 250-hez . A pinknek nincs Yamaha meg csak 2-3 hét múlva tud hozni. Tudtok valami jó helyet?
Szegény "egyetem kanyar" , már akkor is csúszott rendesen , most meg valódi korcsolyapálya :-)
Abban az időben sajnos nem sok képet készítettünk ( és még a kevésből is sok eltűnt ) mert drága volt a film és az előhívás , kellett benzinre a pénz :-)) Pedig sok felé megfordultunk .... Az "egyetem kanyarban" este és éjszaka volt nagy motoros élet , nappal csak a fotó kedvéért mentünk ki egy alkalommal .
Dimma!
Átvittem a gyujtást, mert én most 5 napig nem leszek Pesten.
Ki kellene próbálni, hogy működik e, de lehetőleg nem kellene összeolajozni a tekercsrészt, mert akkor nem tudom egybeönteni.
Igen óvatosan kellene bánni a cuccal, mert most a jeladó kivezetését nem védi semmi.
Azért nem öntöttem egybe, mert ha a gyujtótekercs mégsem jó, akkor így még szét lehet szedni, a jeladótól, ha kiöntöm, akkor a frissen tekert jeladó is megsérülne, és akkor tökönszúrom magam:)
SZóval,ha működik, akkor kérem vissza, és befejezem, utána már lehet ütni vágni.
Úgy érzem az igazság oldalára álltam . Egyébként meg sosem birom befogni a pofám , lehet mindenki jobban járt volna ha nem ragadok billentyűzetet :-)
Gondolom így , hogy szinte alíg volt idén veterán verseny idehaza , elég sokan ott lesznek Máriapócson . Az biztos , hogy kánikula nem lesz :-))
A verseny névadójáról pár kép :
kész a jeladó.
0,165 ös huzal, 700 menet, 27 ohm,induktív jeladónak ez értelmes mennyiség.soronként kigyantázva, rajta 2 kör gyantázott vászon, azon gyantázott bőröscérna( A gyujtótekercs 169 ohmja nemtom jó e, ki kell próbálni,mielőtt egybeöntöm az egészet)
Kinéztem a szemem mire megcsináltam
Kösz Jani hogy mellém álltál a másik forumba. De az ölbei slepp sajnos ilyen. Az Ölbei jó fej a magam részéröl továbbra is csipem a buráját csak a sok hülye ne lenne mellete.
Ez egy kimondottan 24h motor de pályan is jó lessz mert az utolsó variáció marad hengerenként 20 le az 41-43 2hengerre vetitve, Bár egy másik hfejet leszurunk 14 körüli értekre 105 benzinnel megkostolva. Most több tucat mérési eredmény van, és válogathatunk belöle, még lessz gyujtás modifikáció és kompr növelés de nem a világba.
Sajnos mindég uj csö kell bár egyre gyorsabb az elkészitése. Az utolsó nagyon biztató ez is marad majd elválik a p20 mennyivel erössebb mert azért tudjuk hogy mit tud a 250-es. a 350-es fekete ló mert nem mértük, igy marad.
Jani maq fékeztünk egy uj csövet a közel széria henger ezt tudja, mert mérünk nem számolunk csak
adok adatot benzin100 egy fix 2 ff 130 karbi28mikuni 13,5:1 kompresszió
Nem tudok róla , hogy lenne , sajnos . Esetleg a 80-as évekből , de ami digitális formában van már biztosan közzé tettem . Ha nem csak VB-s kép jó akkor itt egy 88-ból :
A mocinak van egy fő lakhelye egyikőnknél,de használhatnánk,ha akarnánk és anyagilag is lenne kedvünk hozzá.Egy kis rövid versenyre is fel kellene készülni ,a motor így nem jó még ahogy a 24h után letettük.
hogy szoktál oda,most azért vaqnnak gondokegyesekkel,de azt hitték papsajt mindég lessz szerenycséjük.
má nem is annyira megbizható a motor tul van tuningolva ezt má nem birja mert repednek a hüvelyek benne. és most má ugy hogy versenyre nem lehet megszögelni.
Ja ja dupla tárcsa elöl uj rsw-k meg a gátlok? menni kell vele, be kell járatni a pályára arra készült esetleg másik elejével hogy hány ló az isten tudja gyárilag 43 de majd elválik.
A 350-es,a hosszú tankos igaz? Azt kell összehozni az AA.-ra és kesztübe duda mindenkinek!Pedrózsinak menni kéne nagypályán! Losonczi Jani hívott csütörtökön Honda napra a Ringre.Még nem tudom de szertintem ott saját mottennel nemigazán lehet menni.Meg a sok tesztelőt kerülgetni...
Abban az időben sajnos nem sok képet készítettünk ( és még a kevésből is sok eltűnt ) mert drága volt a film és az előhívás , kellett benzinre a pénz :-)) Pedig sok felé megfordultunk .... Az "egyetem kanyarban" este és éjszaka volt nagy motoros élet , nappal csak a fotó kedvéért mentünk ki egy alkalommal .
Átvittem a gyujtást, mert én most 5 napig nem leszek Pesten.
Ki kellene próbálni, hogy működik e, de lehetőleg nem kellene összeolajozni a tekercsrészt, mert akkor nem tudom egybeönteni.
Igen óvatosan kellene bánni a cuccal, mert most a jeladó kivezetését nem védi semmi.
Azért nem öntöttem egybe, mert ha a gyujtótekercs mégsem jó, akkor így még szét lehet szedni, a jeladótól, ha kiöntöm, akkor a frissen tekert jeladó is megsérülne, és akkor tökönszúrom magam:)
SZóval,ha működik, akkor kérem vissza, és befejezem, utána már lehet ütni vágni.
Gondolom így , hogy szinte alíg volt idén veterán verseny idehaza , elég sokan ott lesznek Máriapócson . Az biztos , hogy kánikula nem lesz :-))
A verseny névadójáról pár kép :
:)
0,165 ös huzal, 700 menet, 27 ohm,induktív jeladónak ez értelmes mennyiség.soronként kigyantázva, rajta 2 kör gyantázott vászon, azon gyantázott bőröscérna( A gyujtótekercs 169 ohmja nemtom jó e, ki kell próbálni,mielőtt egybeöntöm az egészet)
Kinéztem a szemem mire megcsináltam
Sajnos mindég uj csö kell bár egyre gyorsabb az elkészitése. Az utolsó nagyon biztató ez is marad majd elválik a p20 mennyivel erössebb mert azért tudjuk hogy mit tud a 250-es. a 350-es fekete ló mert nem mértük, igy marad.
adok adatot benzin100 egy fix 2 ff 130 karbi28mikuni 13,5:1 kompresszió
má nem is annyira megbizható a motor tul van tuningolva ezt má nem birja mert repednek a hüvelyek benne. és most má ugy hogy versenyre nem lehet megszögelni.